Andrzejgruz Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Witam, w moim audi jest problem bo falują obroty od razu lecę co zostało sprawdzone silnik 1.8T BFB nowa przepływka, przepustnica sprawna i wyczyszczona, adaptacja zrobiona przepustnicy, odma + zaworek nowy ORI, korek od oleju nie zassysa, a podskakuje błędów brak, grzybek od odmy podejrzany, ponieważ próbowałem zatkać jeden otwór a w drugi dmuchać i nie słychać żeby membrana się ruszała czy coś, a powietrze uchodzi, w skrócie oleju nie puszcza a powietrze prawdopodobnie ucieka, ale nw czy dobrze sprawdzałem. ( grzybek od odmy zamówię tak czy siak, bo data na starym z 2005 roku ) wtryski powiększone na większe, i między innymi dawałem podkładki pod dwie śrubki od listwy, bo bylo z 1 cm luzu, przez większe wtryski i z tego co zauważyłem przy jednym wtrysku od pasa przedniego syczy, sprawdzałem wodą z płynem i gdy poleje to auto szarpie, nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? (podpowiedzcie jak macie u siebie zrobione z większymi wtryskami) wtryski 440cc z boscha, mapa zrobiona na 215 hp tak jak wyżej pisałem, auto faluje na obrotach na jałowym biegu, na ciepłym czy na zimnym bez różnicy, auto normalnie się zbiera, a gdy np. stoję na światłach lubi potrzepać budą Edytowane 2 Listopada przez Andrzejgruz
Rob@k Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 36 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? Wymień gniazda wtryskiwaczy.
Andrzejgruz Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 21 minut temu, Rob@k napisał(a): Wymień gniazda wtryskiwaczy. Jakiś numer specjalny jest do każdego wtryskiwacza? Czy kupić nowe do mojego modelu BFB i zamontować? Edytowane 2 Listopada przez Andrzejgruz
Rob@k Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H Edytowane 2 Listopada przez Rob@k
Andrzejgruz Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada 3 godziny temu, Rob@k napisał(a): Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H Lepiej do tego zabiegu ściągnąć kolektor czy wymieniać na aucie? 🙃
Andrzejgruz Opublikowano 4 Listopada Autor Opublikowano 4 Listopada Pierwsze wymienie grzybek, będę obserwować, ewentualnie jak będzie dalej falować to odepnę przeplywke i zobacze co się będzie działo. A gniazda wymienie przy okazji, szkoda że nie ma zamiennika do gniazda bo ORI jedno 30 zł 1 szt 😕
Andrzejgruz Opublikowano 9 Listopada Autor Opublikowano 9 Listopada (edytowane) Grzybek wymieniony, gniazda wymienione w tej kwestii okej, falowania obrotów też ustało. Ale jest inny problem , błędu niżej na zdj. Po skasowaniu, po x Km wracają i teraz nw czy dziura, dv czy n75 daje znaki końca. Mogę zrobić logi, proszę o podanie bloków to ogarne Edytowane 9 Listopada przez Andrzejgruz
Andrzejgruz Opublikowano 10 Listopada Autor Opublikowano 10 Listopada 2+33 Log #884992 LOG.TUNEZILLA.COM 3+20 Log #884993 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #884994 LOG.TUNEZILLA.COM
Andrzejgruz Opublikowano 12 Listopada Autor Opublikowano 12 Listopada dołączam dodatkowo odpięty zawór n75 Log #885489 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 off n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się