Piotrek84aw Posted November 11 Posted November 11 Witam miłośników Audi . Od roku jestem posiadaczem pięknej A5 w Quattro. Jest to 2 litrowa benzynka z roku 2012 po lifcie . Problem który zauważyłem to brak grzania, temperatura silnika bardzo szybko dochodzi do 90stopni , układ szczelny, termostat sprawny . Ostatnio robione -:wymiana płynu chłodniczego -wymiana pompki pomocniczej elektrycznej Problem w tym że jadąc 30km czy nawet dalej dmucha zimnym powietrzem, climatronic dwu strefowy . Co zauważyłem napisze to na przykładzie jadąc te kilkadziesiąt km po wyłączeniu silnika odczekaniu kilkunastu minut i ponownie uruchomienie silnika zaczyna grzać, bardzo to dziwne, A5 było tydzień temu u mechanika, wymienił pompkę (która jest za silnikiem, są dwie albo trzy ) no i po wymianie odebrałem samochód i grzał aż miło . Dzień następny, rano jadąc do pracy już tych przyjemności z jazdy w ciepłym aucie nie odczułem. PROSZĘ O RADY , POMOC Nie znam się ale czy to może być po stronie elektrycznej, sterowania?? Zamiast mechanika może warto wybrać się fo elektromechanika ?? Pozdrawiam
Piotrek84aw Posted November 20 Author Posted November 20 Samochód wrócił ponownie na warszrat, mechanik wymienił elektrozawór umieszczony pod podszybiem który (jak twierdzi ma za zadanie regulacją przepływu płyny chłodzącego) Zaworek ten był nie sprawny i obieg nagrzewnicy był zamknięty co by pasowało z uszkodzoną pompką która jest za silnikiem , (jedno z drugim wydaje mi się ma sens bo jeśli pompką pomocnicza podaję ciśnienie a zawór jest zamknięty to też mogła ulec uszkodzeniu) W skrócie.. Wymieniona pompką Wymieniony elektrozawór Usterka naprawiona Autko grzeję aż miło
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now