adi1977 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Witam mam a5 z 2015 2.0 tdi .kupując go sprzedawaca powiedział że po wyłączeniu addblue nie działa również stary stop trochę mi to nie pasuje w elektric kananal 34 mam wartość 88 jaka mam wartość wpisać żeby normalnie działał start stop ?
adi1977 Opublikowano wczoraj o 06:39 Autor Opublikowano wczoraj o 06:39 A czy usuniecie addblue faktycznie zmienia pracę start - stop
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 06:59 Opublikowano wczoraj o 06:59 Ciężko powiedzieć nie wiedząc, co nagrzebano w mapkach.
adi1977 Opublikowano 22 godziny temu Autor Opublikowano 22 godziny temu A czy mozna sprawdzic co go blokuje w sensie ze jak powinien zadzialac to a jest przekreslone wymogi wedlug instrukcji spelnione akumulator kupilem nowy 95ah a zakodowalem jako ten oryginal z tymi sammymi numerami czy jakis inaczej to zrobic ?
Muskel1 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Jaki był fabrycznie wsadzony akumulator? Pojemność i rodzaj?
adi1977 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu No taki on ma 92 ah ale czy to by byl w tym problem ? nie zmienialem numerow tylko kliklem wymiane
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Czy nowy aku, który wsadziłeś jest także AGM?
adi1977 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu teraz tez mam agm taki MAX Akumulator 4MAX 12V 95Ah/850A START&STOP AGM (P+ biegun standardowy) 352x175x190 B13 (agm/rozruchowy)
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Numer części 4F0915105E pozostawiłeś w czasie rejestracji aku w systemie ?
adi1977 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu Tak zgadza sie nic z numeracja nie zmienialem tam jest model i chyba cjb jakis
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu A w numerze seryjnym zmieniłeś jedną (ostatnią) cyfrę/literę?
adi1977 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu Nie no coś ty nic nie zmienielm .
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu To skąd system zarządzania energią (BEM) ma wiedzieć, że wymieniono aku? Musisz zmienić ostatnią lub dwie ostatnie cyfry numeru seryjnego w kodzie BEM. Na starym aku masz naklejkę z widocznym kodem BEM. Trzeci człon cyfr i liter to numer seryjny akumulatora. Jeżeli dobrze widzę na zdjęciu, to jest to: 241211B2E9. Zmień go np. na 241211B224, gdzie dwie ostatnie zmienione cyfry oznaczać będą rok, w którym wymieniłeś aku (tylko tak dla przypomnienia). Nie gra to bowiem roli jakie cyfry i litery w numerze seryjnym wpiszesz, liczy się tylko ich ilość (10) aby się zgadzała, oraz fakt że po wymianie aku musi się ona różnić od starego aku, gdyż po tym system dostaje info, że wymieniono aku.
adi1977 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu OK ide do garazu pokombinowac dam znac jak wyszlo
adi1977 Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu Chyba dobrze zrobilem fotki przed i po ,jutro jak pojade do pracy to zobaczymy narazie dziekuje za pomoc odezwe sie jutro jak zadziala bede twoim dluznikiem.
adi1977 Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu Zobaczymy czy zadziała sam jestem.ciekawy w każdym bądź razie i tak już dziękuję za pomoc 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się