Gość Murzyn Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 16 tez sa sensowne...komfort identyczny jak na 15, a guma sie nie sklada na zakretach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 O witam kolege z Gorzowa ta druga fotka z mojego osiedla ... A co do alusow to aj jezdze narazie na orginalach ale mam zamiar je wymienic a te zostawic na zime... pewna osoba radzila mi zeby wlozyc do a4 16" bo 17" i 18" na Polskich drogach nie sa za dobre poniewaz zle dzialaja na zawieszenie ktore w a4 jest dosc delikatne i drogie przy wymianie. Nie wiem czy to prawda czy nie ale ta osoba zna sie na samochodach wiec narazie to mysle zeby wlozyc 16"... napewno odpadaja niskoprofilowane bo polskie drogi za szybko dobija alusy ;D Moze i ma racje, ale jak masz zakladac 16 to lepiej wogole :razz: 17 w A4 to standart , i nie jest wcale zle z komofortem, jazda super !! :mrgreen: 15 to standart w A4 a na 17 zawiecha dlugo w polsce nie pociagnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 PS Kto wie co sie stalo z RYSKIEM?? Namiszal ta RS4 i znikniecie nam uczynil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaFi^^GW 0 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 To jednak koles mi dobrze mowil ze 17" na Polskich super drogach wywala przednie zawieszenie w szybkim tempie. Tak wiec trzeba bedzie zostac przy 16" jakis fajnych. Najlepiej cos z pajakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Moim zdaniem 16 na polskie drogi to najsensowniejszy kompromis pomiędzy wyglądem a komfortem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaFi^^GW 0 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja tam nie patrze za bardzo na komfort jazdy ale na to zeby nie musial wymieniac w niedlugim czasie zawieszenie przedniego przez jakies duze alusy bo to nieoplacalny interes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja tam nie patrze za bardzo na komfort jazdy ale na to zeby nie musial wymieniac w niedlugim czasie zawieszenie przedniego przez jakies duze alusy bo to nieoplacalny interes No i dlatego moim zdaniem 16 to najlepsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Keżor Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 najlepsze rozwiązanie to jest kompromis czyli sam środek czyli coś z pomiędzy 15-19" bo takie wchodzą czyli na samym środeczku sąąąąą 17" ja już mam jedną wymiane wachacza za sobą i teraz wogole mi koła nie piszczą i moge z duuużą prędkością wchodzić w zakręty :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 najlepsze rozwiązanie to jest kompromis czyli sam środek czyli coś z pomiędzy 15-19" bo takie wchodzą czyli na samym środeczku sąąąąą 17" Do A4 wchodzą max 20" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 najlepsze rozwiązanie to jest kompromis czyli sam środek czyli coś z pomiędzy 15-19" bo takie wchodzą czyli na samym środeczku sąąąąą 17" Do A4 wchodzą max 20" wejsc wejda, ale co dalej?? w polsce to tylko 16/17 wybor w zaleznosci od upodoban Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 20 to w ciężarówkach są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaFi^^GW 0 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 bezpieczniejsze dla zawieszenia sa 16" niz 17" i reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 bezpieczniejsze dla zawieszenia sa 16" niz 17" i reszta Co fakt to fakt ale na 17 to auto zajefajnie wygląda ale nasze drogi na to nie pozwalają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 bezpieczniejsze dla zawieszenia sa 16" niz 17" i reszta Wszystko zalezy od profilu opony , a nie wielkosci felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Wszystko zalezy od profilu opony , a nie wielkosci felgi ale przecież przy feldze 17 i szerokości opony 225 nie założysz opony o profilu 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 do A4 nie, ale do A8... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 do A4 nie, ale do A8... Ale my o a4 piszemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 bezpieczniejsze dla zawieszenia sa 16" niz 17" i reszta Wszystko zalezy od profilu opony , a nie wielkosci felgi Murzyn napisał/a:do A4 nie, ale do A8... Ale my o a4 piszemy Hugo tylko zwrocil uwage na taki maly fakcik, ze wazne jest ile tzw miesa jest na feldze (znaczy sie profil-(nie do konca, ale w przyblizeniu mozna tak powiedziec)) a nie jaki jest rozmiar felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Wiadomo że komfort nie zależy od felgi tylko od opony jaka jest na nią naciągnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaFi^^GW 0 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 To jaka najlepiej zalozyc gume na jaka felge zeby bylo ladnie komfortowo i bezpieczne dla zawieszenia ? Ma ktos jakis zloty przepis na to ? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się