ganjaq Opublikowano 5 Stycznia Opublikowano 5 Stycznia Cześć. Wiem, że pisząc tego nie naprawie ale chciałbym zaczerpnąć rady. Co mogę zrobić aby wstępnie oszacować gdzie diabeł siedzi. Płyn ucieka, dymi na biało, przy rozruchu czasami zatańczy silnik jakby nie palił na wszystkie tłoki. Czy istnieją jakieś sposoby na stwierdzenie, nie mówię w 100 % sposób na zdiagnozowane problemu? Zbiorniczek czysty, węże nie puchną. Czy może palić płyn przez egr czy to już na pewno głowice. Pozdro
Emejcz Opublikowano 17 Stycznia Opublikowano 17 Stycznia To już widać duża skala problemu. Bez rozebrania niczego się nie dowiesz. Wróżenie nie ma sensu.
Petroholic Opublikowano 17 Stycznia Opublikowano 17 Stycznia Wrozenie ma sens jesli rozbieranie jest drogie... Zainwestuj kilka groszy w endoskop, wywal swiece zarowe i zajrzyj do garnkow. Jak obejrzysz tloki z wierzchu i ktorys bedzie mocno wyplukany to czapki do zerwania. Jesli wszystkie beda takie same mniej wiecej (nawet wyplukane) to szukaj przyczyny w osprzecie np. chlodnica egr, chlodzenie turbo, cokolwiek gdzie woda moze sie zassac do cylindra. Egr sprawdzic latwo. Odkrecasz rurke wyjsciowa miedzy chlodnica a dolotem i jak sa w niej slady wody to masz winowajce. Moze byc rowniez tak, ze chlodnica przecieka tylko do wydechu wtedy nie bedzie mokro w cylindrach ale w wydechu juz tak... Zeby to wylapac musisz odpalic bryke i zgasic zanim sie wydech nagrzeje bo odparuje szybko...
krzychuG Opublikowano Sobota o 08:19 Opublikowano Sobota o 08:19 Można by pominąć obieg płynu przez chłodnice egr, wydmuchać pozostałość i testować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się