mjto 0 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Prawidlo tak jest,wskazania sa na odwrot... Tak mysle a czy to moze byc w jakims stopniu wina tego zaworka elektromagnetycznego ktory gasi silnik?? Chyba g28?? Jak to sprawdzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 elektrozawór gaszący N109 nie ma nic do tych objawów - u Ciebie mjto winę za to ponosi albo "open or short to ground" na czujniku wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza albo sam zawór N108 w pompie wtryskowej - sprawdź błędy zapisane w sterowniku silnika Vagiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjto 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Brak bledow... a 3 wtrysk mozna podobno jakos sprawdzic udezajac w niego jakims przedmiotem przy okreslonych obrotach???[br]Dopisany: 25 Maj 2009, 19:27_________________________________________________A czy jakbym chcial lekko podniesc obroty to jak to zrobic?? Adaptacje blok 002 login 12233. i jakie tam warotsci wystepuja?? Normalnie np 840 i mozna to zmienic na np 880?? Prosze o wytlumaczenie....I jak to jest z tym wtryskiem sterujacym, jak sie go sprawdza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się