pawelinho71 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Czy udało się komuś aktywować internet tzw. "Pakiet Smartfon i Aplikacja". Proces był stosunkowo łatwy w B9, aktywowałem to wielokrotnie. W przypadku B10 1. Na stronie CT https://audi.cubictelecom.com/pl otrzymuje info że auto nie jest w bazie 2. W MyAudi mam możliwość przejścia procesu aktywacji ale jestem proszony o potwierdzenie tożsamości w salonie Plus Polkomtel (nie mam jednak dostępu do żadnych danych które mogę przedstawić w Plusie by powiązali auto) 3. Utworzyłem konto w "Internet w samochodzie" od Plusa i potwierdziłem tożsamość. W instrukcji sugerują podłączenie się do WLAN samochodu co sparuje konto plusa z autem, ale w aucie nie ma pakietu danych i nie da się tego aktywować przez brak internetu... 4. Pisałem do support Cubic, twierdza że dla mojego VINu nie ma opcji internetu - co nie jest możliwe przy wybranych opcjach konfiguracji. Inny nie działający case z zcyforymi usługami to cyfrowy kluczyk. 1. mam opcje cyfrowego kluczyka 2. auto nie otwiera się po przyłożenie karty do klamki 3. w MMI probuje aktywować cyfrowy kluczyk ale jestem odsyłany do aktywacji w aplikacji MyAudi 4. My Audi twierdzi ze "Usługa niedostępna/. Twoje urządzenie jest kompatybilne, lecz usługa wysłała nieprawidłową odpowiedź. Samochód może nie mieć niezbędnego wyposażenia." Mam do zrobienia akcje Akcja 06XW Oprogramowanie 03.01.00/C (28.11.01 Wiem ze jest to akcja która naprawia błąd w którym ekran dla pasażera jest widoczny dla kierowcy w trakcie jazdy, więc wolałbym tego nie robić
Deniro Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego 4 godziny temu, pawelinho71 napisał(a): Czy udało się komuś aktywować internet tzw. "Pakiet Smartfon i Aplikacja". Proces był stosunkowo łatwy w B9, aktywowałem to wielokrotnie. W przypadku B10 1. Na stronie CT https://audi.cubictelecom.com/pl otrzymuje info że auto nie jest w bazie 2. W MyAudi mam możliwość przejścia procesu aktywacji ale jestem proszony o potwierdzenie tożsamości w salonie Plus Polkomtel (nie mam jednak dostępu do żadnych danych które mogę przedstawić w Plusie by powiązali auto) 3. Utworzyłem konto w "Internet w samochodzie" od Plusa i potwierdziłem tożsamość. W instrukcji sugerują podłączenie się do WLAN samochodu co sparuje konto plusa z autem, ale w aucie nie ma pakietu danych i nie da się tego aktywować przez brak internetu... 4. Pisałem do support Cubic, twierdza że dla mojego VINu nie ma opcji internetu - co nie jest możliwe przy wybranych opcjach konfiguracji. Inny nie działający case z zcyforymi usługami to cyfrowy kluczyk. 1. mam opcje cyfrowego kluczyka 2. auto nie otwiera się po przyłożenie karty do klamki 3. w MMI probuje aktywować cyfrowy kluczyk ale jestem odsyłany do aktywacji w aplikacji MyAudi 4. My Audi twierdzi ze "Usługa niedostępna/. Twoje urządzenie jest kompatybilne, lecz usługa wysłała nieprawidłową odpowiedź. Samochód może nie mieć niezbędnego wyposażenia." Mam do zrobienia akcje Akcja 06XW Oprogramowanie 03.01.00/C (28.11.01 Wiem ze jest to akcja która naprawia błąd w którym ekran dla pasażera jest widoczny dla kierowcy w trakcie jazdy, więc wolałbym tego nie robić Jak sie zepsuje MMI nie uznają gwarancji bo nie byłeś na akcji
pawelinho71 Opublikowano 6 Lutego Autor Opublikowano 6 Lutego 2 godziny temu, Deniro napisał(a): Jak sie zepsuje MMI nie uznają gwarancji bo nie byłeś na akcji odebrałem auto tydzień temu Ali wydali mi je z akcją 🙈
Deniro Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego 1 minutę temu, pawelinho71 napisał(a): odebrałem auto tydzień temu Ali wydali mi je z akcją 🙈 mowie ogolnie przyszlosciowo
Bambik Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego W dniu 6.02.2025 o 09:56, pawelinho71 napisał(a): Czy udało się komuś aktywować internet tzw. "Pakiet Smartfon i Aplikacja". Proces był stosunkowo łatwy w B9, aktywowałem to wielokrotnie. W przypadku B10 1. Na stronie CT https://audi.cubictelecom.com/pl otrzymuje info że auto nie jest w bazie 2. W MyAudi mam możliwość przejścia procesu aktywacji ale jestem proszony o potwierdzenie tożsamości w salonie Plus Polkomtel (nie mam jednak dostępu do żadnych danych które mogę przedstawić w Plusie by powiązali auto) 3. Utworzyłem konto w "Internet w samochodzie" od Plusa i potwierdziłem tożsamość. W instrukcji sugerują podłączenie się do WLAN samochodu co sparuje konto plusa z autem, ale w aucie nie ma pakietu danych i nie da się tego aktywować przez brak internetu... 4. Pisałem do support Cubic, twierdza że dla mojego VINu nie ma opcji internetu - co nie jest możliwe przy wybranych opcjach konfiguracji. Inny nie działający case z zcyforymi usługami to cyfrowy kluczyk. 1. mam opcje cyfrowego kluczyka 2. auto nie otwiera się po przyłożenie karty do klamki 3. w MMI probuje aktywować cyfrowy kluczyk ale jestem odsyłany do aktywacji w aplikacji MyAudi 4. My Audi twierdzi ze "Usługa niedostępna/. Twoje urządzenie jest kompatybilne, lecz usługa wysłała nieprawidłową odpowiedź. Samochód może nie mieć niezbędnego wyposażenia." Mam do zrobienia akcje Akcja 06XW Oprogramowanie 03.01.00/C (28.11.01 Wiem ze jest to akcja która naprawia błąd w którym ekran dla pasażera jest widoczny dla kierowcy w trakcie jazdy, więc wolałbym tego nie robić Wiem, że to wiele nie wnosi, ale mam identyczny problem z internetem i kluczykiem cyfrowym w B10. Auto z oprogramowaniem 03.01.00/C. Audi wzywa na jakieś akcje serwisowe w związku z tym? Ktoś to już ma rozwiązane? Przy okazji - czy ekran pasażera powinien być dobrze widoczny od strony kierowcy? U mnie widać wszystko i teoretycznie mi to nie przeszkadza, ale… :)
Muskel1 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego (edytowane) 8 minut temu, Bambik napisał(a): Przy okazji - czy ekran pasażera powinien być dobrze widoczny od strony kierowcy? U mnie widać wszystko i teoretycznie mi to nie przeszkadza, ale… Zgodnie z opisami powinien być w czasie jazdy niewidoczny dla kierowcy. W czasie postoju widoczny także dla kierowcy. Edytowane 19 Lutego przez Muskel1
timmypl Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego (edytowane) Problem z kluczykiem cyfrowym w nowej A5/S5 udało mi się rozwiązać, potrzebujesz autoryzacji konta głównego użytkownika połączonego z myaudi zautoryzowanego przez videorozmowę lub przez salon. W aplikacji myaudi klikasz na profil w prawym dolnym rogu, następnie Umowa głównego użytkownika i wycofujesz zgodę. Powtarzasz czynność profil->umowa ale w wyborze autoryzacji wybierasz dealera - ja dzwoniłem do sprzedawcy albo videorozmowa(przychodzi ci sms z linkiem po rozmowie na infolinii). Problemu z bezpłatnym 3GB pakietem nie rozwiązałem, w Plusie mówią że nie wiedzą jak odnaleźć auto w systemie bez numeru esim Ekran pasażera przygasa przy odtwarzaniu video z youtube'a i faktycznie nic nie widać z pozycji kierowcy. Edytowane 20 Lutego przez timmypl
Bambik Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego 20 godzin temu, timmypl napisał(a): Problem z kluczykiem cyfrowym w nowej A5/S5 udało mi się rozwiązać, potrzebujesz autoryzacji konta głównego użytkownika połączonego z myaudi zautoryzowanego przez videorozmowę lub przez salon. W aplikacji myaudi klikasz na profil w prawym dolnym rogu, następnie Umowa głównego użytkownika i wycofujesz zgodę. Powtarzasz czynność profil->umowa ale w wyborze autoryzacji wybierasz dealera - ja dzwoniłem do sprzedawcy albo videorozmowa(przychodzi ci sms z linkiem po rozmowie na infolinii). Problemu z bezpłatnym 3GB pakietem nie rozwiązałem, w Plusie mówią że nie wiedzą jak odnaleźć auto w systemie bez numeru esim Ekran pasażera przygasa przy odtwarzaniu video z youtube'a i faktycznie nic nie widać z pozycji kierowcy. Usunąłem wszystkie konta z auta, usunąłem auto z aplikacji, wycofałem „zgodę umowy głównego użytkownika”, przeszedłem proces weryfikacji przez wideorozmowę, ale jestem na tym samym etapie co wcześniej urządzenie jest kompatybilne lecz usługa wysłała nieprawidłową odpowiedź. Samochód może nie mieć niezbędnego wyposażenia”, chociaż na 10000% ma. Support ticket otwarty w Audi, ale coś im nie idzie… tylko pytania o rodzaj telefonu, OS, wersja aplikacji itp
timmypl Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego Dodaje screeny z aplikacji i telefonu w załączniku, przypominam że autoryzowałem przez salon po otrzymaniu informacji z infolinii o "systemie w konserwacji", kontakt ze sprzedawcą był ostatnią deską ratunku.
pawelinho71 Opublikowano 3 Marca Autor Opublikowano 3 Marca W dniu 19.02.2025 o 16:32, Muskel1 napisał(a): Zgodnie z opisami powinien być w czasie jazdy niewidoczny dla kierowcy. W czasie postoju widoczny także dla kierowcy. Jasne, tylko w trakcie jazdy jest widoczny dla kierowcy Internet aktywowany, jest mocno ograniczona liczba placówek Plusa które mogą potwierdzić tożsamość celem aktywacji pakietu danych w Cubic telecom. Internet in the car INTERNETINTHECAR.PLUS.VODAFONE.COM Internet in the car Warto skontaktować się tel.
pawelinho71 Opublikowano 3 Marca Autor Opublikowano 3 Marca (edytowane) Spróbuj zrobić akcje serwisową i wgrać 03.01.00/C 1. Digital Key - Proces - usuwania i dodawania kont - aktualizacji 03.01.00/C mi pomogła Niestety działa tylko jedna karta, na ten moment nie da się jej aktualizować. Tu trochę szczegółów z podobnego case'u Q6 2. Pakiet danych- Udało mi się aktywować po kontakcie z infolinią która widziała że utworzyłem profil na koncie plusa i że mialem konto z Cubic Telecom powiązane z autem intenertinthecar.PLUS.vodafone - Salon plusa pierwotnie potwierdził moją tożsamość ale przypisał do konta Plus.InternetWSamochodzi - Po kontakcie z infolinią i po 24h potwierdzono dane na profilu Cubic Telecom i mam aktywny pakiet Kontakt: NUMER MIĘDZYNARODOWY (+48) 22 426 92 92 08:00 - 18:00 Edytowane 3 Marca przez pawelinho71 poprawka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się