Johnym2 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Witam Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem: wypruty kat sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. zmienione swiece podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara) mam 3 dv na każdej to samo N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole obejscie n249 robione zawór kombinowany zaslepiony olej w multitronicu zmieniony zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka usztywniany tip (po spartańsku do testów) filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam) W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2 logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak.
przem8 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Pokaż te logi albo do wróżki się udaj.
Johnym2 Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Na obecną chwilę mogę wrzucić coś takiego: Pierwszy log. 003 020 118, dane co pół sekundy: 1400 rpm, 14.35g/s, 9% throttle, 29.3 btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1440rpm 15 stopni iat, 0% n75, 1000mbar 1440 rpm, 15.42 g/s, 11.4% throttle, 27btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1920 rpm, 15 iat, 95,3% n75, 1020mbar 2480rpm, 41.22 g/s, 100% throttle, 24btdc, 0kw każdy cyl., 3760rpm, 15iat, 0%n75, 1290 mbar Chyba tu łapie laga 3280rpm, 1.17g/s, 3.1% throttle, 30.8 btdc, 0kw na każdy cyl, 3200rpm, 14 iat, 0%n75, 1070mbar Tutaj sam się ocknął o dziwo 3280rpm, 22.39g/s, 14.1% throttle, 15btdc, 0kw każdy c., 3440rpm, 14 iat, 0n75, 1020mbar 3480rpm, 43.75g/s, 24,7% throttle, 30 btdc, 0kw każdy, 3560rpm, 14 iat, 40.4% n75, 1120mbar 002 033 115 w tym logu też się sam ocknął z laga i to dość szybko 3480rpm, 93.2% e.l., 8.84 ms i.t., 66.06 g/s, 3.9% lambda, 0,82v lambda, 2800rpm, 85,7% e.l., 1690mbar, 1080mbar 3160rpm, 14.3%, 1,56ms, 4.44g/s, 0%L, 0,86vL, 3280rpm, 14.3%, 990mbar, 1170mbar I tu odżył. 3280rpm, 41.4%, 4.68ms, 27.94g/s, 6.3%L, 1,58vL, 3240rpm, 30.1%, 990mbar, 1020mbar 3480rpm, 65.4%, 7.28ms, 48.58g/s, 5.5%L, 1.6vL, 3440rpm, 57.1%, 1020mbar, 1030mbar pełne logi mogę wrzucić po pracy
przem8 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Nawet nie mam zamiaru się w to wczytywac, bo to bez sensu. Wrzuć logi jak nalezy i parami 2+33, 3+20 i 115+118. Na gazie tylko 2+33. Poza tym w multi to chyba nie problem w trybie manulanym zrobić logi z pedałem w podłodze. Juz od pewnych obrotów przeciez nie zrzuci biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się