Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 1.8T BEX dławi się przy dodawaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. 
z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem:

wypruty kat

sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem

zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. 
zmienione swiece

podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja

szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara)

mam 3 dv na każdej to samo

N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole 

obejscie n249 robione 

zawór kombinowany zaslepiony

olej w multitronicu zmieniony

zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka 

usztywniany tip (po spartańsku do testów)

filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo 

filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam)

W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2

logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. 
robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. 
sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. 
zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak. 

Opublikowano

Pokaż te logi albo do wróżki się udaj.

Opublikowano

Na obecną chwilę mogę wrzucić coś takiego:

Pierwszy log. 003 020 118, dane co pół sekundy:
1400 rpm, 14.35g/s, 9% throttle, 29.3 btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1440rpm 15 stopni iat, 0% n75, 1000mbar

1440 rpm, 15.42 g/s, 11.4% throttle, 27btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1920 rpm, 15 iat, 95,3% n75, 1020mbar

2480rpm, 41.22 g/s, 100% throttle, 24btdc, 0kw każdy cyl., 3760rpm, 15iat, 0%n75, 1290 mbar

Chyba tu łapie laga
3280rpm, 1.17g/s, 3.1% throttle, 30.8 btdc, 0kw na każdy cyl, 3200rpm, 14 iat, 0%n75, 1070mbar

Tutaj sam się ocknął o dziwo
3280rpm, 22.39g/s, 14.1% throttle, 15btdc, 0kw każdy c., 3440rpm, 14 iat, 0n75, 1020mbar

3480rpm, 43.75g/s, 24,7% throttle, 30 btdc, 0kw każdy, 3560rpm, 14 iat, 40.4% n75, 1120mbar


 

002 033 115 w tym logu też się sam ocknął z laga i to dość szybko 

3480rpm, 93.2% e.l., 8.84 ms i.t., 66.06 g/s, 3.9% lambda, 0,82v lambda, 2800rpm, 85,7% e.l., 1690mbar, 1080mbar

3160rpm, 14.3%, 1,56ms, 4.44g/s, 0%L, 0,86vL, 3280rpm, 14.3%, 990mbar, 1170mbar

I tu odżył. 
3280rpm, 41.4%, 4.68ms, 27.94g/s, 6.3%L, 1,58vL, 3240rpm, 30.1%, 990mbar, 1020mbar

3480rpm, 65.4%, 7.28ms, 48.58g/s, 5.5%L, 1.6vL, 3440rpm, 57.1%, 1020mbar, 1030mbar

pełne logi mogę wrzucić po pracy

 

Opublikowano

Nawet nie mam zamiaru się w to wczytywac, bo to bez sensu. 

Wrzuć logi jak nalezy i parami 2+33, 3+20 i 115+118. Na gazie tylko 2+33.

Poza tym w multi to chyba nie problem w trybie manulanym zrobić logi z pedałem w podłodze. Juz od pewnych obrotów przeciez nie zrzuci biegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...