borysek88 Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu Dzisiaj z rana przejechałem dwa 70 kilometrowe odcinki, w pierwszą stronę, wskazówka temperatury cieczy podnosiła się do 93 stopni, w powrotną stronę wskazówka stała jak zamurowana na temp 90 stopni, jechałem taką samą prędkością jak podczas pierwszego odcinka, nie dało mi to spokoju, i przejechałem dzisiaj krótki odcinek drogi, dając ostro w palnik, oto moje obserwacje, 1. górna rura, która idzie od bloku silnika do chłodnicy gorąca 2. chłodnica zimna, 3. dolna rura chłodnicy, która idzie od chłodnicy do bloku silnika zimna, 4. woda w zbiorniczku letnia 5. włączony wentylator chłodnicy 6. wszystkie węże miękkie, później, podczas postoju wkręciłem silnik na 3 tyś obrotów przez 3 minuty, oto efekty: 1. górna rura, która idzie od bloku silnika do chłodnicy gorąca 2. chłodnica gorąca, 3. dolna rura chłodnicy, która idzie od chłodnicy do bloku silnika zimna, 4. woda w zbiorniczku letnia 5. włączony wentylator chłodnicy 6. wszystkie węże miękkie, może macie jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się