borysek88 Opublikowano 12 Marca Autor Opublikowano 12 Marca Dzisiaj z rana przejechałem dwa 70 kilometrowe odcinki, w pierwszą stronę, wskazówka temperatury cieczy podnosiła się do 93 stopni, w powrotną stronę wskazówka stała jak zamurowana na temp 90 stopni, jechałem taką samą prędkością jak podczas pierwszego odcinka, nie dało mi to spokoju, i przejechałem dzisiaj krótki odcinek drogi, dając ostro w palnik, oto moje obserwacje, 1. górna rura, która idzie od bloku silnika do chłodnicy gorąca 2. chłodnica zimna, 3. dolna rura chłodnicy, która idzie od chłodnicy do bloku silnika zimna, 4. woda w zbiorniczku letnia 5. włączony wentylator chłodnicy 6. wszystkie węże miękkie, później, podczas postoju wkręciłem silnik na 3 tyś obrotów przez 3 minuty, oto efekty: 1. górna rura, która idzie od bloku silnika do chłodnicy gorąca 2. chłodnica gorąca, 3. dolna rura chłodnicy, która idzie od chłodnicy do bloku silnika zimna, 4. woda w zbiorniczku letnia 5. włączony wentylator chłodnicy 6. wszystkie węże miękkie, może macie jakieś pomysły?
Langista Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Jak chłodnica gorąca to i termostat się otwarł, czyli mechanicznie masz wszystko sprawne, zegary winne albo któryś czujnik, jak pisałem wcześniej, bez VCDS lub innego programu diagnostyczneg, np. VAG-COM potrafiącego wyczytać tyle danych ze sterownika się nie obejdzie. Biorąc pod uwagę markę licznika, to on staje na pierwszym miejscu do wymiany.
borysek88 Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca (edytowane) dlaczego dolna rura (od chłodnicy do bloku silnika) jest zimna? rozumiem, żeby była ciepła ale jest zimna Edytowane 13 Marca przez borysek88
Langista Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Termostat nie otwiera się na niewiadomo jak długo, czasem ciężko jest złapać moment otwarcia nawet ciągle stojąc jako druga osoba trzymająca wąż. Masz diesla a on aż tyle ciepła nie wytwarza co benzyna, zwłaszcza mając tylko 115 koni z pojemności 1.9.
borysek88 Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca może termostat nie otwiera się do końca, jest słaby obieg, silnik się grzeje
Langista Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Miałeś już dawno sprawdzić temperatury za pomocą interfejsu żeby nie wróżyć z fusów a Ty nadal to samo. Chcesz to obracaj się w kółko, wróć jak coś w tym kierunku zrobisz zamiast tylko teoretyzować.
Rozwiązanie borysek88 Opublikowano 23 Marca Autor Rozwiązanie Opublikowano 23 Marca guma od termostatu, ze starości, rozpuściła się i zmniejszyła przepływ płynu chłodniczego przez termostat, po wymianie termostatu, silnik nie przegrzewa się, trzyma temperaturę 90 stopni, zamykam temat,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się