Muskel1 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm? Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni.
marek1224 Opublikowano 15 Maja Autor Opublikowano 15 Maja 55 minut temu, Muskel1 napisał(a): Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm? Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni. Jutro albo w sobotę jeszcze raz sprawdzę i dam znać
marek1224 Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja W dniu 15.05.2025 o 18:43, Muskel1 napisał(a): Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm? Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni. Spróbowałem raz jeszcze wymusić wypalanie komputerem, po chwili przerwało przed wypalaniem aktualna masa obliczona 17.12g Zmierzona masa 5.38g Podczas wymuszonego wypalania cisnienie różnicowe 52hpa a na jałowych obrotach 14hpa
marek1224 Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Teraz, marek1224 napisał(a): Spróbowałem raz jeszcze wymusić wypalanie komputerem, po chwili przerwało przed wypalaniem aktualna masa obliczona 17.12g Zmierzona masa 5.38g Podczas wymuszonego wypalania cisnienie różnicowe 52hpa a na jałowych obrotach 14hpa Po wypaleniu które trwało chwilę bo przerwało z nie wiadomych przyczyn aktualna masa obliczona 12.13g Zmierzona masa3.16
marek1224 Opublikowano 19 Maja Autor Opublikowano 19 Maja W dniu 17.05.2025 o 12:23, marek1224 napisał(a): Po wypaleniu które trwało chwilę bo przerwało z nie wiadomych przyczyn aktualna masa obliczona 12.13g Zmierzona masa3.16 Czyżby EGR się zapchał?
kajto01 Opublikowano 19 Maja Opublikowano 19 Maja Mam ten sam problem (silnik CNHA), tylko, że już jestem po czyszczeniu DPF i problem nie ustał. Podjęliśmy jeszcze decyzje wyczyszczenia EGR i dolot. Dam znać czy pomogło bo dokładnie taki sam objaw czyli samochód nie mógł osiągnąć temperatury wypalania. Dziś dostałem zdjęcia EGR i dolotu to zawalone na maxa.
marek1224 Opublikowano Wtorek o 14:21 Autor Opublikowano Wtorek o 14:21 21 godzin temu, kajto01 napisał(a): Mam ten sam problem (silnik CNHA), tylko, że już jestem po czyszczeniu DPF i problem nie ustał. Podjęliśmy jeszcze decyzje wyczyszczenia EGR i dolot. Dam znać czy pomogło bo dokładnie taki sam objaw czyli samochód nie mógł osiągnąć temperatury wypalania. Dziś dostałem zdjęcia EGR i dolotu to zawalone na maxa. Jaką miałeś temperaturę podczas wypalania? Jaki masz przebieg?
kajto01 Opublikowano Środa o 11:48 Opublikowano Środa o 11:48 Przebieg 220 tyś (potwierdzony) temperatury bardzo skaczą 600 stopni osiąga chwilowo ale tak średnio 350 stopni, wypalanie serwisowe przerywa. Ogólnie auto jest w trakcie wymiany intercoloera i czyszczenia egr. IC był tak zabity mazią, że nie mam pojęcia jak to jeździło, dodatkowo widać na nim wycieki płynu wiec wymieniamy. Powinienem wiedzieć więcej końcem tygodnia czy coś się poprawiło.
marek1224 Opublikowano Środa o 13:52 Autor Opublikowano Środa o 13:52 2 godziny temu, kajto01 napisał(a): Przebieg 220 tyś (potwierdzony) temperatury bardzo skaczą 600 stopni osiąga chwilowo ale tak średnio 350 stopni, wypalanie serwisowe przerywa. Ogólnie auto jest w trakcie wymiany intercoloera i czyszczenia egr. IC był tak zabity mazią, że nie mam pojęcia jak to jeździło, dodatkowo widać na nim wycieki płynu wiec wymieniamy. Powinienem wiedzieć więcej końcem tygodnia czy coś się poprawiło. Oki, czekam na odpowiedź pozdrawiam
marek1224 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu W dniu 15.05.2025 o 18:43, Muskel1 napisał(a): Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm? Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni. I jeszcze zapomniałem dodać że temperatura spalin wachała się między 470-570 stopni, czy to nie jest za niska temperatura?
Muskel1 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Masz z dużym prawdopodobieństwem zawaloną chłodnicę EGR. W zeszłym tyg. miałem też C7 CNHA kolegi u siebie i ta sama sytuacja.
marek1224 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Masz z dużym prawdopodobieństwem zawaloną chłodnicę EGR. W zeszłym tyg. miałem też C7 CNHA kolegi u siebie i ta sama sytuacja. Ok, kolega wyżej ma taki sam problem ma dać znać jak odbierze auto. Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się