Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długie wypalanie filtra DPF w Audi A6 C7 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm?

 

Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni.

Opublikowano
55 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm?

 

Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni.

Jutro albo w sobotę jeszcze raz sprawdzę i dam znać 

Opublikowano
W dniu 15.05.2025 o 18:43, Muskel1 napisał(a):

Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm?

 

Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni.

Spróbowałem raz jeszcze wymusić wypalanie komputerem, po chwili przerwało przed wypalaniem aktualna masa obliczona 17.12g

Zmierzona masa 5.38g

Podczas wymuszonego wypalania cisnienie różnicowe 52hpa a na jałowych obrotach 14hpa

Opublikowano
Teraz, marek1224 napisał(a):

Spróbowałem raz jeszcze wymusić wypalanie komputerem, po chwili przerwało przed wypalaniem aktualna masa obliczona 17.12g

Zmierzona masa 5.38g

Podczas wymuszonego wypalania cisnienie różnicowe 52hpa a na jałowych obrotach 14hpa

Po wypaleniu które trwało chwilę bo przerwało z nie wiadomych przyczyn aktualna masa obliczona 12.13g

Zmierzona masa3.16

Opublikowano
W dniu 17.05.2025 o 12:23, marek1224 napisał(a):

Po wypaleniu które trwało chwilę bo przerwało z nie wiadomych przyczyn aktualna masa obliczona 12.13g

Zmierzona masa3.16

Czyżby EGR się zapchał?

Opublikowano

Mam ten sam problem (silnik CNHA), tylko, że już jestem po czyszczeniu DPF i problem nie ustał. Podjęliśmy jeszcze decyzje wyczyszczenia EGR i dolot. Dam znać czy pomogło bo dokładnie taki sam objaw czyli samochód nie mógł osiągnąć temperatury wypalania. Dziś dostałem zdjęcia EGR i dolotu to zawalone na maxa.    

Opublikowano
21 godzin temu, kajto01 napisał(a):

Mam ten sam problem (silnik CNHA), tylko, że już jestem po czyszczeniu DPF i problem nie ustał. Podjęliśmy jeszcze decyzje wyczyszczenia EGR i dolot. Dam znać czy pomogło bo dokładnie taki sam objaw czyli samochód nie mógł osiągnąć temperatury wypalania. Dziś dostałem zdjęcia EGR i dolotu to zawalone na maxa.    

Jaką miałeś temperaturę podczas wypalania? Jaki masz przebieg?

Opublikowano

Przebieg 220 tyś (potwierdzony) temperatury bardzo skaczą 600 stopni osiąga chwilowo ale tak średnio 350 stopni, wypalanie serwisowe przerywa. Ogólnie auto jest w trakcie wymiany intercoloera i czyszczenia egr. IC był tak zabity mazią, że nie mam pojęcia jak to jeździło, dodatkowo widać na nim wycieki płynu wiec wymieniamy. Powinienem wiedzieć więcej końcem tygodnia czy coś się poprawiło.

Opublikowano
2 godziny temu, kajto01 napisał(a):

Przebieg 220 tyś (potwierdzony) temperatury bardzo skaczą 600 stopni osiąga chwilowo ale tak średnio 350 stopni, wypalanie serwisowe przerywa. Ogólnie auto jest w trakcie wymiany intercoloera i czyszczenia egr. IC był tak zabity mazią, że nie mam pojęcia jak to jeździło, dodatkowo widać na nim wycieki płynu wiec wymieniamy. Powinienem wiedzieć więcej końcem tygodnia czy coś się poprawiło.

Oki, czekam na odpowiedź pozdrawiam 

 

Opublikowano
W dniu 15.05.2025 o 18:43, Muskel1 napisał(a):

Jakią masz wartość ciśnienia różnicowego? Na wolnych obrotach oraz na biegu jałowym przy 2500rpm?

 

Wczasie normalnej spokojnej jazdy, powiedzny tak ze stałą predkością 100 km/h na najwyższym biegu, temp. spalin powinna wynosić tak ok. 200-230 stopni.

I jeszcze zapomniałem dodać że temperatura spalin wachała się między 470-570 stopni, czy to nie jest za niska temperatura?

Opublikowano

Masz z dużym prawdopodobieństwem zawaloną chłodnicę EGR. W zeszłym tyg. miałem też C7 CNHA kolegi u siebie i ta sama sytuacja. 

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Masz z dużym prawdopodobieństwem zawaloną chłodnicę EGR. W zeszłym tyg. miałem też C7 CNHA kolegi u siebie i ta sama sytuacja. 

Ok, kolega wyżej ma taki sam problem ma dać znać jak odbierze auto. Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...