Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat:Awaria napęd - udaj się do serwisu i tryb awaryjny silnika w Audi A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

od pewnego czasu mam problem z moim autem - powyżej prędkości 170 km/h przejeżdzając kilka, kilkanaście km trzymając obroty wyskakuje błąd - awaria napedu- natychmiast udaj się do serwisu. Auto wpada w tryb awaryjny. Po zjechaniu, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu na desce brak błędów, auto znów ma moc. Podpięte pod komputer wyrzuca dwa błędy - czujnik NOX i P0299  . W aucie wymienione zostało turbo, wyrucony egr, dpf wypalony komputerowo, brak jakichkolwiek nieszczelności (sprawdzane dymiarka)

Turbina nie ma luzów, ładuje 1,95 bara ale podczas zrzucania nogi z gazu roznica pomiedzy zadanym ładowaniem a rzeczywistym potrafi spac o 0,3- 0,4 bara.  Napotkałem się gdzieś ze p wymiana zaworu N75 moze poprawić sytuacje - kupiony zamiennik i niestety auto wpada w tryb awaryjny juz przy jechaniu 80 km.h. Jedynej rzeczy której nie sprawdziłem to czy IC nie jest po poprzedniej turbinie zawalony olejem.  Nie mam pomysłu co to moze byc- czy fatycznie ten zawór n75 , czy to wina zapchanego dpfu, czy to faktycznie IC który jest zawalony olejem a może coś zupełnie innego ? Proszę o pomoc bo już mnie strzela k******ca z tym błędem  

Edytowane przez Akadyjczyk360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...