Dawid B7 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu Witam. Pacjent Audi a4 b9 2.0 deta 2019 Od jakiegoś zauważyłem że coś kradnie prąd akumulator wymieniony w lutym, auto postoi około 3 do 4 dni i już nie odpali. Udało mi się ustalić ze pobiera około 500 mA na spoczynku a winowajcą jest sterownik Gateway ponieważ po wyjęciu bezpiecznika z ramki B pozy 7 prąd nie ubywa i tu moje pytanie czy miał już ktoś taki problem ? dodam że sporadycznie pojawiał się problem z sos czy to ma coś wspólnego ze sobą?
Dawid B7 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu Log-12345-WAUZZZF49KA113659-194904km.txt
Dawid B7 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu Log-123-WAUZZZF49KA113659-194904km.txt
Dawid B7 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu W pierwszym skanie jest dużo błędów pewniepo wyjęciu bezpiecznika od sterownika Gateway bo wyciągam na noc żeby nie rozładowało akumulatora a drugi skan jest po skasowaniu błędów ale często jak robię skan to pojawia się błąd 8531970 prąd spoczynkowy U1406 00 009 za wysoki
Muskel1 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Ok. Sprawdzę. Edytowane 8 godzin temu przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Masz scan z zapisanym błędem 8531970? Zamontowałeś jakieś urządzenia w aucie? Np. Dashcam?
Dawid B7 Opublikowano 7 godzin temu Autor Opublikowano 7 godzin temu Dołożyłem tylko kamerę cofania nową oryginalna z aso w warsztacie który robi to na codzień
Muskel1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Sprawdź w blokach pomiarowych jakie są wartości prądów spoczynkowych i uśpienia magistrali i komunikacji.
Muskel1 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Wsiadasz do auta, - podpinasz VCDS, - włączasz zapłon, -wchodzisz w sterownik 19 w rozszerzone bloki pomiarowe. -Wyszukujesz po numerach wszystkie pokazane poniżej na zdjęciu nr. 2 bloki pomiarowe, - zamykasz wszystkie drzwi (dalej siedząc w aucie), - wyłączasz zapłon, - zaryglowujesz auto pilotem i obserwujesz jak sterowniki/magistrale przechodzą w stan uśpienia. Już po kilku minutach powinno to wyglądać jak na zdjęciu nr. 2. Jest tam tylko jedna magistrala aktywna, bo jesteś w trybie diagnozy. Na zdjęciu nr.1 na włączonym zapłonie widać jak wszystkie magistrale są aktywne. Ciekawe jak to będzie wyglądało u Ciebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się