Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów Audi A4 B7 1.8T + LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zrobiłem logi, mógłby ktoś mi pomóc w ich analizie?

Dynamiczny 003+020

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Dynamiczny 090+093

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Dynamiczny 115+118

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Dynamiczny 002+033

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Statyczny 001+003

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Statyczny 002+033

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Statyczny 090+093

WWW.VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.


Auto podobno jest po jakimś programie. Wszystkie logi zrobiłem na benzynie, pompa paliwa czasem zawyje przy odpaleniu auta. Wcześniej pojawiły mi się następujące 3 błędy:
3 Faults Found:
16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 002 - Control Range Not Reached
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 
            P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

17511 - Oxygen (Lamba) Sensor Heating; B1 S1
            P1103 - 008 - Performance too Low - Intermittent

Tylko błąd 16683 pojawia się ciągle, pozostałe 2 na razie się nie pojawiają

Opublikowano (edytowane)

Auto po sofcie. 

Logi dynamiczne do powtórki, bo to nie diesel zeby krecic tylko do 4 tys. 

Sporo cofa zapłony, tyle widać.

Po błędach masz do wymiany sondę lambda przed katem, termostat i pewnie przez c**jowy soft turbo nie osiaga góra doładowania zadanego i wywala błąd. Ot, cała filozofia.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
12 minut temu, przem8 napisał(a):

Auto po sofcie. 

Logi dynamiczne do powtórki, bo to nie diesel zeby krecic tylko do 4 tys. 

Sporo cofa zapłony, tyle widać.

Po błędach masz do wymiany sondę lambda przed katem, termostat i pewnie przez c**jowy soft turbo nie osiaga góra doładowania zadanego i wywala błąd. Ot, cała filozofia.

Auto mam od roku, jeśli chodzi o błąd związany z turbo to dopiero od około miesiąca się pokazuje. Przeczytałem masę wątków na temat tego błędu i ludzie pisali żeby w pierwszej kolejności sprawdzić n75 i dv, nawet kupiłem nowy n75 pierburga ale jeszcze nie montowałem i zrobiłem logi na starym n75
Kręcąc tylko 4,5 tyś. obrotów nie da się nic wywnioskować z tych logów?

Opublikowano
Teraz, userblmdo napisał(a):

Kręcąc tylko 4,5 tyś. obrotów nie da się nic wywnioskować z tych logów?

Juz napisałem.

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał(a):

Juz napisałem.

A co robić z nowym n75? Zakładać? Mechanikiem nie jestem, zrobię proste rzeczy związane z autem dlatego pytam bardziej doświadczonych kolegów z forum🙂

Opublikowano (edytowane)

Po co? Powtórz logi i na 99% turbo sie poddało i juz nie trzyma zadanych parametrów. Z resztą widać, że ma wysterownaie prawie na maxa juz przy średnich obrotach więc z czym do ludzi...

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...