B618t Opublikowano Sobota o 21:00 Opublikowano Sobota o 21:00 a jak już temat oleji to jaki olej polecicie do Dyferka i skrzyni ? auto typowo pod upalanie ciagle full obroty
Langista Opublikowano Sobota o 22:27 Opublikowano Sobota o 22:27 Liqui Moly/ATF/Millers. Im głębiej potrafisz sięgnąć w kieszeń tym droższe oleje od nich wybierasz.
B618t Opublikowano Niedziela o 11:58 Autor Opublikowano Niedziela o 11:58 13 godzin temu, Langista napisał(a): Liqui Moly/ATF/Millers. Im głębiej potrafisz sięgnąć w kieszeń tym droższe oleje od nich wybierasz. a który z niska / średnia polka będzie ok z tych marek chodzi mi o jakiś gesty bo grzeje ostro na obrotach po za tym mam problem przy zmianie z 2 na 3 albo z 4 na 3 mi zawsze 3 zgrzyta przy wbijaniu synchronizator czy co mogło by być ?
Langista Opublikowano Niedziela o 13:45 Opublikowano Niedziela o 13:45 Cena zależy od zastosowania, kieruj się tabelkami w specyfikacjach oleju. W rally czy drifcie nie jeździsz, to wierz mi, nawet w opalaniu ciągłym wystarczy już olej od jednego z powyżej wymienionych producentów. Co do zgrzytania - najprawdopodobniej synchronizatory, tu olej może jedynie trochę to ukryć ale żadna seryjna skrzynia biegów, nie wytrzyma długo miejskiego upalania szybko padną synchronizatory a za nią łożyska.
B618t Opublikowano Niedziela o 14:45 Autor Opublikowano Niedziela o 14:45 56 minut temu, Langista napisał(a): Cena zależy od zastosowania, kieruj się tabelkami w specyfikacjach oleju. W rally czy drifcie nie jeździsz, to wierz mi, nawet w opalaniu ciągłym wystarczy już olej od jednego z powyżej wymienionych producentów. Co do zgrzytania - najprawdopodobniej synchronizatory, tu olej może jedynie trochę to ukryć ale żadna seryjna skrzynia biegów, nie wytrzyma długo miejskiego upalania szybko padną synchronizatory a za nią łożyska. w sensie kupiłem skrzynie nowa w sensie używkę i ledwo co włożyłem i odrazu zgrzyt był nawet nie była jeszcze upalana będę reklamować . robić czy koszt przewyższa wartość nowej w sensie ( używki `) co do upalania auto typowo pod kajotesy i amartorskie zawody na żwirze bez klatki lecz z rolbandem i rozporkami tył przód lecz jeszcze myślę czy dam rozporki czy jeszcze nie ale Rolband będzie ( nie pełna klatka bo czasem na zlot chciałbym się pochwalić ) a wiadomo klatka równa się brak przeglądu
Langista Opublikowano Niedziela o 17:07 Opublikowano Niedziela o 17:07 Można mieć przegląd z klatką, ale nie za pieniądze tego co chcesz dać.
B618t Opublikowano Niedziela o 18:19 Autor Opublikowano Niedziela o 18:19 Godzinę temu, Langista napisał(a): Można mieć przegląd z klatką, ale nie za pieniądze tego co chcesz dać. w sensie ? klatka jak by była to by była z homologacja przez jedna z firm profesjonalnych zrobiona bo znam taka spoko firmę ale wiesz kłopot w tym ze nie chcą podbijać pytałem
Langista Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Jednak pomyliłem fakty, od 2026 mają wejść jakieś nowe przepisy ale to w motorsporcie, czyli dla licencjonowanych kierowców wyścigowych. No cóż, jak i retrofity, tak i LED, po co ma być bezpieczniej kierowcom, jak może być średniowiecze, bo tak 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się