duke Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam mam problem...kupilem samochod w Niemczech wracajac do Polski autko super chodzilo spalilo mi 9l/100 chodzilo super... jak na taki silniczek byl bardzo zrywny itd. autko ma dolot, filtr stozkowy, caly wydech zmieniony itd. mialem blad ABS nie wiedzialem ktory czujnik jest uszkodzony wiec podpialem w zakladzie do komputera... wyskakiwal blad z polaczeniem i jakies tam inne bledy...jakby byl zabezpieczony przed zmianami...(tak mi koles tlumaczyl)... wiec powiedzial ze zresetujemy go i wroci do fabrycznych ustawien.. ok...dowiedzielismy sie ktory czujnik itd... inne jakies tam parametry posprawdzal...i niby bylo ok... ale jak wsiadlem do samochodu...calkowicie inaczej jezdzi...niekiedy go dlawi przy zapalaniu.... stracil swoja moc....pali mi ok 11l/100 - 13l/100 przypominam jaki mam silniczek pozdrawiam i prosze o pomoc bo w moim miescie nikt mi raczej nie pomoze bo nie znaja sie
aramis Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Sterownik silnika ma coś w rodzaju samoadaptacji do zmieniających się warunków wynikających ze zużycia się niektórych części. Po resecie do fabrycznych ustawień potrzeba czasu żeby się znowu "nauczył". Chyba że coś się popsuło i parametry wychodzą poza zakres adaptacji to wtedy wywala błąd na VAG-u, po jakimś czasie pasowało by podpiąć i jeszcze raz sprawdzić czy coś nie wywaliło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się