mariuszstraz Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Witam, proszę o analizę logów.Wydaje mi się że auto nie do końca ma moc którą powinno mieć. Przed AFN miałem A4 1Z i było żywsze. Logi robiłem programem VAG COM 208.4 Pl. Mam problem z zapisaniem grupy 000, program widzi wszystkie dane ale nie zapisuje. Chciałem zaobserwować prace sztangi w 011 bs ale nie znajduje sterownika ( nie pokazyje danych ). Katalizatora już nie ma, przepływka wyczyszczona zgodnie z instrukcja zam,zamieszczoną na forum. Zamieszczam logi które udało mi się zrobić. Gorąco pozdrawiam i dziękuję. Logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f329ec38a1b04a61.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05d802836c5d200f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab53ed1b6314affa.html Logi BS Udało mi się zrobić tylko gr. 003, 004, nie wiem czy dobrze nawet te zrobiłem, ponieważ w opisie wyczytałem że powinno EGR się cyklicznie otwierać ja tego nie zauważyłem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f707986ec5bd14.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e88796f0e23fb318.html Logi dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bbdee625623f183.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d5dfffc840a91b7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e29dbf757b4eb242.html
przemik Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Oprocz zaslepionego lub brudnego EGR - z logow wynika iz auto powinno jezdzic jak ta lala
Lishoo Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 To samo chciałem napisać, po logach wygląda że wszystko powinno być dobrze, ale ja proponuje zrobić jeszcze coś takiego Silnik -> Logowanie -> wpisujesz 12233 i dajesz ok -> naciskasz adaptacja -> zmieniasz na grupę 01 i zmieniasz wartość w górę lub w dół i dajesz test, a na końcu save I u góry dawka paliwa będzie się zmieniać i ustaw tak żeby przy temp. płynu chłodzącego 90* dawka paliwa wynosiła 3mg/R, bo teraz przy 90* masz 4,8mg - 5,2mg, później dajesz save, gasisz silnik odpalasz i w blokach wartości mierzonych w grupie 001 widać jaka jest dawka, jeżeli będzie 3mg/R to przejedź się i zobacz czy jeździ się żwawiej Jeżeli będzie bez różnicy to możesz jeszcze spróbować zamienić miejscami n75 i n18 i sprawdzić czy jest jakaś różnica... Pozdrawiam
mariuszstraz Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 Dzięki, zrobie jak mi podpowiadacie i dam znać, czy coś pomogło.[br]Dopisany: 25 Maj 2009, 19:05_________________________________________________Witam, czyszczenie EGR trochę pomogło. Auto stało się trochę żywsze. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się