Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów.Wydaje mi się że auto nie do końca ma moc którą powinno mieć. Przed AFN miałem A4 1Z i było żywsze. Logi robiłem programem VAG COM 208.4 Pl. Mam problem z zapisaniem grupy 000, program widzi wszystkie dane ale nie zapisuje. Chciałem zaobserwować prace sztangi w 011 bs ale nie znajduje sterownika ( nie pokazyje danych ). Katalizatora już nie ma, przepływka wyczyszczona zgodnie z instrukcja zam,zamieszczoną na forum. Zamieszczam logi które udało mi się zrobić. Gorąco pozdrawiam i dziękuję.

Logi statyczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f329ec38a1b04a61.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05d802836c5d200f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab53ed1b6314affa.html

Logi BS

Udało mi się zrobić tylko gr. 003, 004, nie wiem czy dobrze nawet te zrobiłem, ponieważ w opisie wyczytałem że powinno EGR się cyklicznie otwierać ja tego nie zauważyłem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f707986ec5bd14.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e88796f0e23fb318.html

Logi dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bbdee625623f183.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d5dfffc840a91b7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e29dbf757b4eb242.html

Opublikowano

Oprocz zaslepionego lub brudnego EGR - z logow wynika iz auto powinno jezdzic jak ta lala :)

Opublikowano

To samo chciałem napisać, po logach wygląda że wszystko powinno być dobrze, ale ja proponuje zrobić jeszcze coś takiego

Silnik -> Logowanie -> wpisujesz 12233 i dajesz ok -> naciskasz adaptacja -> zmieniasz na grupę 01 i zmieniasz wartość w górę lub w dół i dajesz test, a na końcu save

I u góry dawka paliwa będzie się zmieniać i ustaw tak żeby przy temp. płynu chłodzącego 90* dawka paliwa wynosiła 3mg/R, bo teraz przy 90* masz 4,8mg - 5,2mg, później dajesz save, gasisz silnik odpalasz i w blokach wartości mierzonych w grupie 001 widać jaka jest dawka, jeżeli będzie 3mg/R to przejedź się i zobacz czy jeździ się żwawiej :)

Jeżeli będzie bez różnicy to możesz jeszcze spróbować zamienić miejscami n75 i n18 i sprawdzić czy jest jakaś różnica...

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Dzięki, zrobie jak mi podpowiadacie i dam znać, czy coś pomogło.[br]Dopisany: 25 Maj 2009, 19:05_________________________________________________Witam, czyszczenie EGR trochę pomogło. Auto stało się trochę żywsze. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...