Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Pytanie o błędy (zdjęcie)


.:campino:.

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam dwa pytanka:

1) ostatnio bez przyczyny zaczęła mi się świecić kontrolka Air Baga i po skasowaniu błędu jakiś czas było dobrze ale niedawno znowu się zapaliła . Znowu skasowałem błąd ale za nie długo pewnie znowu się zapali i tu pytanko co oznacza taki błąd :

http://www5.zippyshare.com/v/42254422/file.html

2) Kolejna sprawa , żadna kontrolka mi się nie świeciła a po skanowaniu ECU wywaliło mi takie błędy:

http://www12.zippyshare.com/v/15885189/file.html

Ten pierwszy 1117 to wiem o co biega , mam w alternatorze urwany kabelek i cały czas wywala taki błąd , chociaż zasadniczo nie wiem od czego ten kabelek jest bo wszystko śmiga jak należy . Natomiast ten drugi błąd 17978 to pierwszy raz widzę i nie wiem o co chodzi ? :mysli: Może ktoś się już z tym spotkał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat tego bledu 17978 jest sporo tekstu w szukajce... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dość ciężki jak dla mnie przypadek :)

Co do błędu poduszki, przypuszczam że gdzieś jakiś kabel nie łączy i obawiam się że mogła by poduszka nie zadziałać, być może ten kabel od alternatora ma z tym coś wspólnego, poprzez przerwanie go, zmienia się przepływ prądu i oporność układu, na sam początek zlutowałbym go. Chociaż przydała by się informacja który dokładnie to jest kabel. Z tego co pamiętam to jest do alternatora przykręcona masa i wtyczka do regulatora napięcia, jeżeli kabel jest od regulatora to na VAGu w grupie 013 w pozycji 3, po dodaniu gazu przypuszczam że wartość powinna się zmieniać, ale nie przekraczać 14,5V, jeżeli przekroczy to niedobrze bo można spalić jakieś układy elektryczne.

Ten drugi błąd, 17978 przypuszczam że związany jest z immobilizerem, albo spowodowany jest tym co poprzednio, albo wina leży w samym kluczyku czy komputerze, na sam początek sprawdziłbym ten kabel od alternatora, może on zakłóca sygnały..

Zresztą zobaczymy co powiedzą inni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha na temat 17978 szukałem ale widać mało skutecznie , spróbuje jeszcze raz . To że poduszka by mogła nie zadziałać to wiem, i że pewnie gdzieś jakiś kabelek daje ciała to tez podejrzewam . Chodzi o to gdzie zacząć szukać , w którym miejscu ?

Ten kabelek na pewno nie jest masą i chyba nawet nie idzie do regulatora :mysli: Natomiast wątpię żeby on miał coś wspólnego z AirBagiem bo on sobie tak wisi odkąd kupiłem a4-kę , a problem z AirBagiem wynikną dopiero niedawno , wcześniej wszystko grało na kompie zero błędów. Więc myslę że kabelek nic z tym wspólnego nie ma.

Co do 17978 to faktycznie czasami mi nie rozłącza immo i muszę parę razy wsadzać i wyciągać kluczyk aż załapie . Ale na ten temat jeszcze przeszperam szukajkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włąśnie poczytałem na ten temat i wygląda na to że trzeba przeprowadzić operację czyszczenia styków cewki indukcyjnej jak w warsztacie opisał kolega spedyt poza tym innej opcji nie widzę . Chyba żeby jeszcze spróbować dorobić drugi kluczyk z immo i go zakodować przez vaga ( podobno można ) ? Może wina leży po stronie kluczyka nie cewki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...