Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Forge Hybrid BoV - potrzebne strojenie?


ajax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pokopalem gdzie trzeba i wiem, ze do silnika z rodziny VAG zwykly BoV odpada. Nie bede sie rozpisywal dlaczego bo jest juz napisane.

Pytanie odnosnie hybrydy :

http://www.biggerbids.com/members/images/8387/public/730007_splitter-hybrid.jpg

Funkcja DV + ujscie do atmosfery.... jak zamontuje takie dwa zaworki to samochod pojedzie czy bede musial jechac na strojenie? Jakby nie patrzyl czesc powietrza pojdzie w atmosfere - ale nie cale! Jest jakis zakres tolerancji?

Do tego tanie sa bo tylko 120 EUR + wysylka :decayed:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było pisane juz na ten temat dosyć sporo

ale jak pamietam to :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było pisane juz na ten temat dosyć sporo

ale jak pamietam to :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Wlasnie nie bylo... znalazlem duzo na temat BoV i dlaczego nie. Pozniej w necie szperalem pare dni i z tego co wyczytalem to hybryda podchodzi P&P ( tylko czy ktos to sprawdzil life :gwizdanie:) . BoV-a atmosferycznego tez da sie wlozyc, tylko trzeba stroic ( a tego chce uniknac bo jeszcze nie potrafie sam tego zrobic :P )[br]Dopisany: 26 Maj 2009, 20:14_________________________________________________Dobra znalazlem :P

Forge Splitter ( ten z obrazka ) podchodzi w/g jednego klubowicza p&p do eSy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem jak sie zachowuje silnik 1,8T z BOVem-cisnienie cale uchodzi w atmosfere i brakuje go w silniku,bo samossanie(jakie ma miejsce w wolnossacych silnikach) nie zassie odpowiedniej dawki powietrza przez intercooler i na wolnych obrotach gasnie lub faluje,trzeba pomagac sobie i zaraz po odjeciu gazu znow go nacisnac,zeby turbo znow napompowalo odpowiednia dawke-co w praktyce jest uciazliwe,bo czasem silnik zgasnie i ciezko go odpalic,ale hybryda-tez o tym myslalem,bo czesc powietrza musi zostac w silniku,a czesc,mniejszym (mniejsza srednica niz powrot w obieg) uchodzi w atmosfere z sykiem,bo obudowa jest w ksztalcie gwizdka,co niejako pomaga w osiagnieciu pozadanego "psssyt" jak zamontujesz-daj znac,ale do Twojego silnika to chyba dwa potrzebne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, potrzebne sa dwa...

przemysle tego moda... moze uda sie bez dostrajania :mysli:[br]Dopisany: 26 Maj 2009, 22:11_________________________________________________Co prawda to opis sprzedawcy ale brzmi zachecajaco :kox:

If your looking at this Split-R valve, then it probably needs no introduction and you know what they are. Everybody who owns a VAG 1.8 Turbo 20v engine should have one, and certainly should know about these valves.

The VAG 1.8T 20v engine is a closed loop design, and therefore a generic type dump valve will not work correctly. If a generic dump valve is fitted, whether it be fitted 'cold side' or not will either cause engine management failures, or excessive fuel use. These valves have been specifically designed for these engines and are the only valve ever to work in this way.

The Splitter is a truly remarkable valve that gives a combination of blow off and recirculation all at the same time and has been specifically designed for the many turbo engined applications that operate metered airflow management systems (such as VW Bora & Golf 1.8 Turbo 20V Models)

This means you get all the noise of the blow off valve whilst retaining the compatibility with the recirculation requirements of the engine management system. As a bonus the valve has the ability to be converted into recirculation only mode for those times when stealth running is required. This is achieved by removing the blow off trumpet and replacing it with a blanking plug (all supplied with this kit).

Over the last eight years Forge Motorsport have grown in to one of the UK's premier manufacturers of products and accessories for race, competition and road vehicles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedający wcisnie Ci kazdy kit abyś kupił od niego produkt

dobry marketing i SUKCES murowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedający wcisnie Ci kazdy kit abyś kupił od niego produkt

dobry marketing i SUKCES murowany

To chyba mu sie udalo.... ktos musi sprawdzic, zeby napisac jednoznaczna opinie na forum :decayed:

W ostatecznosci uzyje zaslepki i bede mial DV renomowanej firmy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie nad tym zastanawialem ale wszedzie czytam ze silnik bedzie swirowal. zastanawiam sie czy nie kupic jednak przed zrobieniem softu i powiedziec zeby mi przy okazji ten temat ogarneli. wtedy by dzialalo czy tez d*pa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie nad tym zastanawialem ale wszedzie czytam ze silnik bedzie swirowal. zastanawiam sie czy nie kupic jednak przed zrobieniem softu i powiedziec zeby mi przy okazji ten temat ogarneli. wtedy by dzialalo czy tez pupa?

sprawdzalem :wink4: nie da rady zainstalowac typowego BOVa poprawnie w 1,8T

ja powiem jak sie zachowuje silnik 1,8T z BOVem-cisnienie cale uchodzi w atmosfere i brakuje go w silniku,bo samossanie(jakie ma miejsce w wolnossacych silnikach) nie zassie odpowiedniej dawki powietrza przez intercooler i na wolnych obrotach gasnie lub faluje,trzeba pomagac sobie i zaraz po odjeciu gazu znow go nacisnac,zeby turbo znow napompowalo odpowiednia dawke-co w praktyce jest uciazliwe,bo czasem silnik zgasnie i ciezko go odpalic,ale hybryda-tez o tym myslalem,bo czesc powietrza musi zostac w silniku,a czesc,mniejszym (mniejsza srednica niz powrot w obieg) uchodzi w atmosfere z sykiem,bo obudowa jest w ksztalcie gwizdka,co niejako pomaga w osiagnieciu pozadanego "psssyt" jak zamontujesz-daj znac,ale do Twojego silnika to chyba dwa potrzebne :wink4:

:wink4:

strojenie tez niewiele da,bo nie ma odpowiedniego cisnienia w kolektorze,po upuszczeniu w atmosfere-jaki soft jest w stanie tego dokonac,zeby odpowiednia ilosc powietrza byla dalej w obiegu,skoro juz zostalo upuszczone,przez BOVa-w 1,8T-nie da rady,ta hybryda,moglaby,ale to trzeba sprawdzic ,czy na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj krotszy link :P

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290319098295

Wyglada na ten sam zawor tylko innej firmy.... nie wiem czy oplaca sie rzezac takie cudo samemu :) Tak czy siak, ten ktory podales jest uzywany i w formacie aukcji z licytacja wiec moze uda Ci sie go kupic za dobra cene :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zajme sie IC,bo ostatnio dwie male srobki,a wlasciwie brak odpowiedniego sprzetu ,do ich odkrecenia, uniemozliwilo reszte,a potem zobacze,jak to dziala u Ciebie-w sumie na razie nie chce zmieniac DV, bo ostatnio wlozylem od TT 225,wiec ktorys z tych zaworow bylby niepotrzebnym wydatkiem... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...