slepy Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Chodzi o ciśnieni czy coś, czy tylko założyc i gra? wiem że gdy wymienia się końcówki trzeba jechać do pompiarza. a jak jest z całymi wtryskami, przymierzam się do zmiany programu i wcześniej chciałem wymienić wtryski, z góry dzieki za wszelkie informacje
seba1-2 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem ( inna bajka jak zmieniasz końcówki wtrysków, wtedy należało by wyregulować ciśnienie otwarcia lub tylko sprawdzić bo może być ok) potem VAG-iem można sprawdzić dawkę paliwa, tyle wiem na ten temat aha jeśli wtryski są używane to wypadało by je sprawdzić czy nie leją...
spanky Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 po zalozenieu sprawdzasz dawke na wolnych i kat wtrysku ... [w razie potrzeby korygujesz do ustawien optymalnych][
marewel Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem W woli wyjasnienia podkladka jest miedzy glowica silnika a wtryskiem.
slepy Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem W woli wyjasnienia podkladka jest miedzy glowica silnika a wtryskiem. tą podkładkę trzeba wymieniać, czy jak?? po zalozenieu sprawdzasz dawke na wolnych i kat wtrysku ... [w razie potrzeby korygujesz do ustawien optymalnych][ czym to sprawdzić i skorygować??
Grzesiekkbc Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Witam, panowie ja mam takie pytanie. Mam u siebie końcówki od AFN-a i program założony wcześniej na 115ps, końcówki założyłem i nic nie regulowałem. Co należało by zrobić teraz?
slepy Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 wydaje mi się że program, kolego widzę że jesteś z okolic co weekend jestem w lipnicy, może zrobimy jakiś mini spot
Grzesiekkbc Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Do Lipnicy mam 5km :gwizdanie: co do spota to hmmmm ciężko mam w weekendy bo jestem organistą i zarypany mam cały ten czas na próbami, ślubami i ogólnie nie mam czasu nawet dla mojej Jak znajdę odrobinę czasu to może wpadnę na jaką pizze to się "spotniemy" Co do tematu to na pompie nic nie trzeba przestawiać? końcówki sam sobie przełożyłem, dlatego nic więcej nie grzebałem. PS. slepy ty już jesteś po chipowaniu ??? Jeśli tak to jak Ci teraz furka śmiga i ile Ps i Nm masz?
seba1-2 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 dawkę i kąt wtrysku skorygujesz VAG-iem[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:49_________________________________________________grzesiek jeśli zmieniałeś same końcówki wtrysku to trzeba sprawdzić początkowe ciśnienie otwarcia wtrysku i ewentualnie skorygować, potem tak jak pisał spanky sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:53_________________________________________________paweł a tą podkładkę można, wymienić albo oczyścić i przed założeniem nagrzać, wtedy dopasuję się do nowego położenia między głowicą a wtryskiem
Grzesiekkbc Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Kto to coś może mi zrobić u nas w okolicy i oczywiście w dobrej cenie?
slepy Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Do Lipnicy mam 5km :gwizdanie: co do spota to hmmmm ciężko mam w weekendy bo jestem organistą i zarypany mam cały ten czas na próbami, ślubami i ogólnie nie mam czasu nawet dla mojej Jak znajdę odrobinę czasu to może wpadnę na jaką pizze to się "spotniemy" Co do tematu to na pompie nic nie trzeba przestawiać? końcówki sam sobie przełożyłem, dlatego nic więcej nie grzebałem. PS. slepy ty już jesteś po chipowaniu ??? Jeśli tak to jak Ci teraz furka śmiga i ile Ps i Nm masz? nie 22 czerwca robię, w moim podpisie jest link do grupówki , tylko chce się wcześniej rozeznać, zeby potem nie było problemów dawkę i kąt wtrysku skorygujesz VAG-iem[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:49_________________________________________________grzesiek jeśli zmieniałeś same końcówki wtrysku to trzeba sprawdzić początkowe ciśnienie otwarcia wtrysku i ewentualnie skorygować, potem tak jak pisał spanky sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:53_________________________________________________paweł a tą podkładkę można, wymienić albo oczyścić i przed założeniem nagrzać, wtedy dopasuję się do nowego położenia między głowicą a wtryskiem wielkie dzięki jutro dzwonię do gościa dopytać sie o te wtryski, i będę zamawiał prawdopodobnie
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Panowie a jaką moc tak + - na zdrowym 1z 90ps można wyciągnąć mając program na 115ps + końcówki od AFN-a ?
slepy Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Opublikowano 30 Maja 2009 ok 130ps i oto mi własnie chodzi, taka ładna seria AWX, żeby wyszła
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Dzisiaj byłem u miejscowego Chipstunera i jestem umówiony na przyszły tydzień na poprawę programu i ustawienie tego i owego w silniku. Mówi że będzie się po tym zabiegu o wiele lepiej i milej jeździło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się