Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czy po wymianie kompletnych wtrysków trzeba coś ustawiać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o ciśnieni czy coś, czy tylko założyc i gra? wiem że gdy wymienia się końcówki trzeba jechać do pompiarza. a jak jest z całymi wtryskami, przymierzam się do zmiany programu i wcześniej chciałem wymienić wtryski, z góry dzieki za wszelkie informacje :wink4:

Opublikowano

jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem ( inna bajka jak zmieniasz końcówki wtrysków, wtedy należało by wyregulować ciśnienie otwarcia lub tylko sprawdzić bo może być ok) potem VAG-iem można sprawdzić dawkę paliwa, tyle wiem na ten temat

aha jeśli wtryski są używane to wypadało by je sprawdzić czy nie leją...

Opublikowano

po zalozenieu sprawdzasz dawke na wolnych i kat wtrysku ... [w razie potrzeby korygujesz do ustawien optymalnych][

Opublikowano

jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem

W woli wyjasnienia podkladka jest miedzy glowica silnika a wtryskiem.

Opublikowano

jeśli masz kompletne wtryski to pamiętaj tylko przy wymianie o podkładce miedzianej która jest miedzy blokiem silnika a wtryskiem

W woli wyjasnienia podkladka jest miedzy glowica silnika a wtryskiem.

tą podkładkę trzeba wymieniać, czy jak??

po zalozenieu sprawdzasz dawke na wolnych i kat wtrysku ... [w razie potrzeby korygujesz do ustawien optymalnych][

czym to sprawdzić i skorygować??

Opublikowano

Witam, panowie ja mam takie pytanie. Mam u siebie końcówki od AFN-a i program założony wcześniej na 115ps, końcówki założyłem i nic nie regulowałem. Co należało by zrobić teraz?

Opublikowano

wydaje mi się że program, kolego widzę że jesteś z okolic co weekend jestem w lipnicy, może zrobimy jakiś mini spot :wink4:

Opublikowano

Do Lipnicy mam 5km :gwizdanie: co do spota to hmmmm ciężko mam w weekendy bo jestem organistą i zarypany mam cały ten czas na próbami, ślubami i ogólnie nie mam czasu nawet dla mojej :witch::naughty: Jak znajdę odrobinę czasu to może wpadnę na jaką pizze to się "spotniemy"

Co do tematu to na pompie nic nie trzeba przestawiać? końcówki sam sobie przełożyłem, dlatego nic więcej nie grzebałem.

PS. slepy ty już jesteś po chipowaniu ??? Jeśli tak to jak Ci teraz furka śmiga i ile Ps i Nm masz?

Opublikowano

dawkę i kąt wtrysku skorygujesz VAG-iem[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:49_________________________________________________grzesiek jeśli zmieniałeś same końcówki wtrysku to trzeba sprawdzić początkowe ciśnienie otwarcia wtrysku i ewentualnie skorygować, potem tak jak pisał spanky sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:53_________________________________________________paweł a tą podkładkę można, wymienić albo oczyścić i przed założeniem nagrzać, wtedy dopasuję się do nowego położenia między głowicą a wtryskiem

Opublikowano

Do Lipnicy mam 5km :gwizdanie: co do spota to hmmmm ciężko mam w weekendy bo jestem organistą i zarypany mam cały ten czas na próbami, ślubami i ogólnie nie mam czasu nawet dla mojej :witch::naughty: Jak znajdę odrobinę czasu to może wpadnę na jaką pizze to się "spotniemy"

Co do tematu to na pompie nic nie trzeba przestawiać? końcówki sam sobie przełożyłem, dlatego nic więcej nie grzebałem.

PS. slepy ty już jesteś po chipowaniu ??? Jeśli tak to jak Ci teraz furka śmiga i ile Ps i Nm masz?

nie 22 czerwca robię, w moim podpisie jest link do grupówki :wink4:, tylko chce się wcześniej rozeznać, zeby potem nie było problemów :naughty:

dawkę i kąt wtrysku skorygujesz VAG-iem[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:49_________________________________________________grzesiek jeśli zmieniałeś same końcówki wtrysku to trzeba sprawdzić początkowe ciśnienie otwarcia wtrysku i ewentualnie skorygować, potem tak jak pisał spanky sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 20:53_________________________________________________paweł a tą podkładkę można, wymienić albo oczyścić i przed założeniem nagrzać, wtedy dopasuję się do nowego położenia między głowicą a wtryskiem

wielkie dzięki jutro dzwonię do gościa dopytać sie o te wtryski, i będę zamawiał prawdopodobnie :wink4:

Opublikowano

ok 130ps

Opublikowano

ok 130ps

i oto mi własnie chodzi, taka ładna seria AWX, żeby wyszła :kox:

Opublikowano

Dzisiaj byłem u miejscowego Chipstunera i jestem umówiony na przyszły tydzień na poprawę programu i ustawienie tego i owego w silniku. Mówi że będzie się po tym zabiegu o wiele lepiej i milej jeździło :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...