[ALL B6] Wyciek płynu od wspomagania

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie czy ktoś może spotkał się juz z wyciekiem plynu od wspomagania z korka wlewowego a dokladnie z dziurki z boku?

    Moje audi to A4 2,5tdi Quattro 2001 i w momęcie gaszenia silnika wycieka plyn korkiem wlewowym pompa byla wymieniona 2 dni temu w serwisie z powodu tego samego problemu i halasu przy skręcaniu,teraz pompa pracuje cicho ale dalej przy gaszeniu wycieka plyn Czy ktoś wie co to moze być? :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    po wykręceniu korka w korku jest wskażnik ile płynu powinno być .Jeżeli jest go ponad max trzeba go odsączyć.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok. ale jeśli sprawdzam na zimnym silniku to płynu jest mniej a jak się przejadę to płyn się rozgrzewa i zwiększa swoją objętość tak na forum wyczytałem.Na wzkaźniku jest tylko jedno max i min więc jak poprawnie sprawdzić poziom płynu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , u mnie na zimnym poziom płynu jest trochę ponad minimum a po rozgrzaniu jest trochę powyżej połowy .

    Może masz po prostu za dużo płynu i po rozgrzaniu wycieka. :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Michał

    A nie pieni się ten płyn? Może układ nie został dobrze odpowietrzony :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie się pieni jak capucino jeżeli mam zapalony silnik i odkręce korek to aż bąbelki do góry skaczą jak gaszę to wycieka przez dziurkę a w środku capucino :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Michał

    Trzeba odpowietrzyć układ

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    miałem podobnie w passacie i okazało się że filterek który znajduje się w zbiorniczku wyskakiwał ze swojego miejsca i zaraz płyn pienił się i wyciekał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za podpowiedzi sprubóję i dam znać co wyszło :mysli:[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 15:50_________________________________________________Okazało się że powiedzieli w serwisie przekładnia kierownicza do wymiany ponieważ jest uszkodzona ciekawe koszt wymiany oczywiście w holandii to 1300 euro co robić?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zregenerować ją w Polsce :>.. Napewo będzie taniej :cool1:.. Można to zrobić wysyłkowo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    można zamówić z Polski już zregenerowaną w zamian wysyłając swoją,mam dobry warsztat bo już u nich to robiłem i wyszło super! koszt takiej operacji to ok.1500zł,nie mam pojęcia jak to wygląda z wysyłką,musisz przedzwonić,podaje numer:602764645

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesz jak jest ja i tak stawiam na pompe wspomagania i mysle ze ktos chce cie naciagnac...przekladnia maglownica itp to duzo wiekszy wydayek niz pompa wspomagania :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pompa od wspomagania wymieniona była 1000km temu w serwisie na regenerowaną z 2-letnią gwarancją więc to można raczej wykluczyć[br]Dopisany: 06 Lipiec 2009, 14:52_________________________________________________ A więc okazało się że w przekładni jest wentyl który był zatkany na nic wymiana pompy była :embarrassed: no ale cóż jak nawet w serwisie tego nie wiedzieli :wallbash: o zwykłych warsztatach nie wspomnę dopiero w trzecim serwisie znalazł się mechanik który przez przypadek zauważył wentyl poprostu tragedia!!! :thumbdown:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy