Skocz do zawartości

gdansk99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gdansk99

Informacje

  • Imię
    Jozek
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CFKA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia gdansk99

0

Reputacja

  1. Witam , udało się w włączyć pokazywanie głośności temperatury na wyświetlaczu , bo u mnie jest ten sam problem. Po kupnie autka działało wszystko ale zachciało mi się modernizacji i podłączenia modułu bluetooth i wszystko się rozjechało. Będę wdzięczny za pomoc , pozdrawiam
  2. Wybrałem się do salonu Audi po silniczek do wycieraczki i doznałem szoku ... chcą za niego 560 zł. Ale... znalazłem w necie schemat do budowy sterownika do tej wycieraczki . Po niedzieli zaczynam konstruowanie i dam znać ile coś takiego kosztowało i oczywiście CZY DZIAŁA
  3. Wtyki wszystkie sprawdziłem i są ok . A przekaźnik powinien być pod kanapą ALE GO TAM NIE MA. W tej chwili moja wycieraczka startuje od razu po włączeniu zapłonu i chodzi cały czas bez żadnych przerw. Wyłącza się dopiero po wyłączeniu zapłonu. Podejrzewam uszkodzenie układu elektronicznego w wycieraczce.
  4. Witam czy ktoś może wie czy silnik wycieraczki tył z rocznika 99 będzie pasował do rocznika 97? bo wizualnie się nie różnią. Nie wiem jednak czy nie było jakichś zmian w elektronice sterującej wycieraczką Znalazłem coś takiego -Avant wspólny zbiorniczek spryskiwacza (wcześniej osobny dla tylnej wycieraczki) /lift II/ Czy to może być problemem? [br]Dopisany: 27 Sierpień 2009, 22:47_________________________________________________Witam sprawdziłem takie silniki / 3 /wymontowane prosto z auta i niestety nie działają. Elektroniczny układ sterowania w silniku jest bardziej skomplikowany w nowszych wersjach .
  5. Zobacz tu http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_elektryczny/opis_bezpiecznikow-t7319.0.html
  6. hmmmm.... ja ostatnio kupiłem G 002 000 :decayed:FEBI Chodzi mi oczywiście o oryginały z ASO Audi a nie zamienniki np. FEBI
  7. Witam , może się komuś przyda . Płyn do wspomagania G 002 000 jest płynem mineralnym ( obecnie już nie produkowanym ) ale jeszcze często występującym w naszych autkach. Płyn G 004 000 ( następca G 002 000) jest płynem syntetycznym i NIE NALEŻY TYCH PŁYNÓW MIESZAĆ ZE SOBĄ. Jedyną opcją jest wymiana płynu w całym układzie na G 004 000 .
  8. Witam , u mnie na zimnym poziom płynu jest trochę ponad minimum a po rozgrzaniu jest trochę powyżej połowy . Może masz po prostu za dużo płynu i po rozgrzaniu wycieka.
  9. to ma coś wspólnego z kontrolką świateł hamowania Pzdr.
  10. Witam wszystkich A 4 Klubowiczów ' uzupełnij profil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...