beni226 Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Witam serdecznie. Bardzo prosze o pomoc albo jaka kolwiek podpowiedz. W moim samochodziku jest taki problem , że przy jeżdzie przykładowo 100km/h i puiszczeniu gazu auto strasznie szarpie praktycznie całym samochodem a drugą sprawą jest to że bieg wsteczny wchodzi mi bez problemu bez jakiego kolwiek wciskania drązka :thumbdown:tak jak to powinno byc i to tez jest cośnie tak z tym. Bardzo prosze o rade. Mam silniczek 1.6 AHL i jak zauważyłem to w porównaniu z innymi silnikami to mam jakąś inaczej rozwiązany ten cały mechanizm zmiany biegów. Słyszałem ze niektóre mechanizmy zmiany biegów da się regulować ale czy w moim przypadku da sięto nie wiem.
dygin Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 miałem tak w audi 80 b4, do tej pory nie wiem co było przyczyną, machanicy też nie wiedzieli, wymieniłem olej w skrzyni i sie polepszyło ale szarpanie nie zniko całkiem tylko troche ucichło. Mimo tego jezdzilem dalej zrobilem na tej skrzyni 50 tys km aż do momentu gdy brat skasował mi auto... Jedyne co nasuwa mi sie jeszcze na myśl to zdjąć mieszek grążka zmiany biegów i tam zobaczyć czy nic cie po poluzowało albo coś takiego ale to tylko wzwiązku z twoim wstecznym biegiem jeżeli chodzi o wycie skrzynie ......hmm nie mam pojecia ale wiem, że nie jest za dobrze
beni226 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 wlasnie wiem ze jest cos nie za dobrze ale cos trzeba probowac i naprawic. A mozliwe jest zebym mial wsteczny wrzucany bezposrednio bez wbijania???byly takie wersje wogole?Uklad zmiany biegow mam calkiem inny niz pozostale audi.Inaczej wszystko wyglada.[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2009, 06:47_________________________________________________A co do sprawdzenia oleju w skrzyni to jest tam chyba taki specjalny klucz. Da sie go wogole kupic w sklepie albo dorobić???orientujecie sie moze
aramis Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Jeśli chodzi o wsteczny, kilka dni temu odkryłem że u mnie też wchodzi bez wciskania. Okazało się że na lewarku jest taka blacha a na niej obtryśnięty plastikowy element który powinien blokować. Ten plastik sie ukruszył i odpadł. Wyrzeźbiłem sobie takie coś z tekstolitu, przykręciłem w miejsce plastiku i jest OK. Całe to ustrojstwo znajduje się pod osłoną i dostęp jest od środka samochodu. A klucz do korka w skrzyni da się kupić, pytaj o SPLINE M16 tylko musi być z dziurką w środku. Dokładnie taki znalazłem ale cena była 35zł za samą nasadkę, a kupiłem bez dziurki za 15zł i dziurkę dorobiłem
beni226 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Też zauważylem ten plastik ze mam urwany tylko jak ja mam teraz wiedziec jak ona wygladal i na jakiej zasadzie działał. Macie może jakieś zdjęcie? czy po prostu trzeba dorwac wzór z innego autka?.
aramis Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Mi akurat się udało że to co odpadło znalazłem, leżało na dnie i na wzór dorobiłem. A działa tak że blokuje tym plastikiem do blaszanej obudowy lewarka. Fotek niestety brak .
beni226 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Nie wiem czy o ten plastik mi chodzi ale u mnie to ten plastik jest przykrecony do tego metalowego elementu co trzyba dzwignię zmiany biegów i znajduje sie ten platiczek po prawej stronie.Czy to o ten chodzi???A nie narzekasz kolego ARAMIS na skrzynie???chodzi mi o to czy biegi dobrze ci wchodzą bo widze masz takie samo autko jak ja mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się