Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów 003 i 011 + 008 - Finał


Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Postaram się zrobić jutro komplet do diagnostyki przepływki czyli dorobię: 000, 008 i 010. Jest to o tyle problematyczne, że późno kończę pracę i w mojej okolicy nie ma za bardzo miejsca żeby owe logi zrobić. Muszę wyczekiwać na moment jak droga jest w miarę pusta :gwizdanie: Mam nadzieję, że nie będzie bardzo źlez tym przepływomierzem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto 008 dynamiczny i 003 powtórzony:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2533.html <- 003

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2535.html <- 008

Co myślicie?

---edit---

Na forum znalazłem informację, żeby wyjąć przepływkę i zapsikać ją jakimś preparatem np do odtłuszczania hamulców. Mam takie coś w garażu firmy Wurth(http://www.rcwroblik.pl/Wurth-zmywacz+uniwersalny+500ml,57614301,01,i2.html chyba coś takiego). Czy tym sposobem nie wykończę jej na amen? Czy potrzebuję jakiś specjalnych narzędzi(w jednym temacie czytałem o torxie T25 5 ramiennym ale to dotyczyło bodajże silnika 2.5TDI V6)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka minimalnie tnie daweczke w zakresie obrotow ktorych uzywaz bardzo rzadko wiec tragedii nie ma.

Jesli filtr powietrza jest "swieży" to mozna delikatnie przeczyscic - tylko jakims kontakt sprayem a nie plynem do hamulców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja raczej rzadko używam zakresu obrotów powyżej 3500. Od czasu do czasu przegonię autko dla zdrowia ale nie non stop. Zatem jaki spray kontaktowy polecasz żeby to przeczyścić?

P.S.

Wiem, że mendzę ale lubię wyczerpać temat całkowicie bo spać nie mogę spokojnie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co.. wymontować przepływomierz a później zapsikać tym specyfikiem w te kratki, odczekać kilkanaście minut aż wyschnie i założyć z powrotem?(jestem laikiem zielonym jak groszek :confused4:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny ale przepływka w 1Z nie wygląda trochę inaczej? Coś jak to: http://img120.imageshack.us/i/074906461gu8.jpg/ Głównie to chodzi o to czy też muszę mieć Torxa aby odkręcić ten wkład z drucikiem?

---edit---

Zamówię sobie ten preparat LM i będę patrzył co tam jest w tej przepływce w przyszłym tygodniu.. póki co dzięki za cierpliwość :hi: :hi:[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 20:43_________________________________________________Witam,

Oto logi przepływki z dziś:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2734.html <-003

Widać znaczącą poprawę w stosunku do ostatnich logów: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2533.html

Poprawa ta nastąpiła po przeczyszczeniu przepływomierza tym: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5101-Luftmassensensor-Reiniger-Liqui-Moly-4066-Opakowanie-0-2L-.html od kolegi rtocki.

A także logi wtrysków po zalaniu specyfikiem http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2098-Dodatek-do-diesla-Diesel-Spulung-Liqui-Moly-2186-Opakowanie-0-5L-.html również od kolegi rtocki ; )

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2735.html <- 013 BS

Myślę, że teraz jest już w porządku?

Dziękuję wszystkim za wytrwałość w odpowiedziach. Wiele się nauczyłem :hi: :hi:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję sprawdzić jeszcze korekcje po ostrej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...