Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Po wymianie klocków tłoczek nie wraca


Kamila995

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich, to moj pierwszy raz na tym forum... Mam pytanie odnosnie wymiany tarcz i klockow w mojej a4 2001 roku 2.00 benzyna. generalnie nie mialem z tym zadnego problemu z wyjatkiem cylinderka, otoz nie wiedzialem ze trzeba go wykrecac, ale udalo mi zcisnac tylko teraz problem z tym ze po zcisnieciu go i wymianie wszystkigo cylinderek nie wrocfil. to znacz schowal sie calkowicie. i teraz moje pytanie czy oznacza to ze jest juz do wymiany bo go zepsylem czy trzba cos z nim zrobic zeby znow sie wysunal i scisnal kloci do tarcz?

z gory dziekuje za szybka odpowiedz boo autko stoi pod blokiem nadal bez hamulcy...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjmij zacisk i nascisnij pare razy hamulec powinien wysynac sie tloczek jesli nie to musisz odkrecis przewod hamulcowy i zacisk na stul i gorozkrecic mogles go zepsuc jak prubowales go wciskac, sproboj go wykrecic i zobaczysz cos sie stalo w srodku moze tylko uszczelki bedol do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powinno sie nic uszkodzic. kolega podal ci dobry sposob zeby sprawdzic dzialanie zacisku tylko najlepiej jak bys wyciagnol klocki i wlozyl zuzyte wciskaj hamulec na zamontowanym zacisku bo inaczej mozesz szukac tloczka po krzakach lub zrobic komus krzywde.jak ci sie wysunie sprubuj wkrecic tym razem i wszystko powinno byc :good:pamietaj tez o odpowietrzeniu ukladu.pozdrawiam. :a4fan::quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rady! wlasnie wygralem bitwe z moim tloczkiem wszystko dziala perfekcyjnie, ale... Teraz brak mi calkowicie recznego! jak pociagam za dzwoignie recznego mam efekt jakby zerwanej linki, nie ma zadnego oporu na recznym. czy mozliwe jest ze lina spadla badz gdzies sie wypiela? ma moze ktos jakis rysunek tech z ukladem hamulca recznego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% wypięła się linka od ręcznego przy zacisku, nie mogę nigdzie znaleźć rysunku, ale poszukaj przy zacisku, z tyłu tłoczka jest sprężyna i przy jednym z jej końców jest miejsce na podłączenie linki. Musiała się wypiąć po którejś ze stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerwany gwint tłoczka.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 17:29_________________________________________________Ale to raczej mało prawdopodobne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie tak, choć raczej mało prawdopodobne. Żeby się upewnić musisz rozebrać obudowę tunelu i od razu zobaczysz czy linka jest podłączona do rączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli linka jesst ok i nigdzie sie nie wypiela to oznacza ze podczas wbijania tloczka rozregolowales mechanizm i musisz przestawic dzwigienke od recnego.o ile sama operacja nie wydaje sie zbyt skomplikowana to sciagniecie samej dzwigenki moze dac troszke w kosc.ale mysle ze troszke perswazi i wd-40 powinno zalatwic sprawe.powodzenia :a4fan::quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...