[B5 AFN] Proszę o analizę logów

    23 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam wszystkich , prosze o zucenie okiem na moje pierwsze logi jesli czegos brak postaram sie doslac vag nie pokazuje zadnych bledow jednak cos czuje ze nie tak a mianowicie choc brak bledow rano odpala od kopa po odpaleniu troszke faluja delikatnie obr przez ok 4-5 min przynajmniej tak bylo wczoraj rano bo popoludniu dalem mu po garach zdrowo obrotomiez sie skonczyl :) i pozniej czulem ze jakby mu przeszo ale sami ocencie wydaje mi sie ze cos z pompa wtryskowa nie tak .

    STATYCZNE

    STAT 000

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a72e1af16865b58a.html

    STA 001

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db8f1fb0b52e6034.html

    STA 003

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be3bcca03b704829.html

    STA 004

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc7bf2950e2cdfb3.html

    STA 007

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/156a559b7505bd80.html

    STA 013

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7aa18cfab87f83b9.html

    STA 018

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c6304f10ed46cc3.html

    STA023

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/916895119984b58e.html

    LOGI BS

    BS 003

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fff96f7827994fe7.html

    BS 004

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/089bdfadccd52f98.html

    BS 011

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4fa5e4108e941bf.html

    LOGI DYNAMICZNE

    DYN 000

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/396bae8b95dd920d.html

    DYN 001

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd9726d01cafd8bb.html

    DYN 003

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6eade1fae807c7b4.html

    DYN 004

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc477e246925dc19.html

    DYN 008

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e32d415f8abe7ed1.html

    DYN 010

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8de349a819027a60.html

    DYN 011

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fe246067adb55d8.html

    DYN 007 ,004, 010

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f54fa1c5d3155f0.html

    DYN003 , 011

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/219e47f5110ddc35.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kierownice stoją i zaje.... przeładowanie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    turbo do czyszczenia :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam, hmmm ale czy zeczywiscie stoja bo jesli tak no to jestem zaskoczony pniewaz turbo czyszczone ok 3 tygodnie temu bo lapal tryb awaryjny teraz jest ok tz. w sesie trybu juz go nie lapie zaworek n75 podmieniony z n18 na vagu zadnych bledow niewiem jak bym go pilowal testy robione na 3 biegu i co teraz.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    turbina była rozbierana czy tylko rozruszana sztanga ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    turbina byla calkowicie rozebrana i dokladnie wyczyszczona osobiscie to robilem tylko teraz mam watpliwosci co do tego pierscienia poruszajacego ramionami zaluzji nie wiem czy jest mozliwosc odwrotnego zamontowania tego pierscienia bo jesli tak to nie zwrucilem na to szczegolnej uwagi i moglem go na odwrotnie zalozyc kur... niech sie ktos wypowie co ma doswiadczenie w tym temacie, prosze bardzo

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1157a8cf4a451974.html[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 12:19_________________________________________________zastanawiam sie jeszce czy jak zaluzje zeczywiscie stoja deba caly czas czy logi w bs 011 tak by wygladaly co otym sagdzicie bo juz chodzi mi teraz po glowie wyjecie sprezarki i sprawdzenie tego pierscienie czy przypadkiem nie zalozylem go odwrotnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak poruszasz sztangą to jak chodzi ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak poruszam sztanga wydaje sie ze chodzi plynnie reaguje tez podczas pracy na zakladanie i zdejmowanie wezyka od podcisnienia

    jednakrze mam nadal watpliwosci co do tego pierscienia w turbini to auto mam od 5 miesiecy kupilem je za grosze poprzedni wlasciciel zmienal sobie rozrzad i pewnie sie domyslacie co sie stalo zaworki wyskoczyly popychacze i walek rozrzadu teraz juz wymienilem cala glowice caly rozrzad nowy z napinaczami i pompa wody filtr paliwa nowy turbo mialo slady wczesniejszej ingerecj ale jak je rozebralem to wygladalo ladnie jedynie niejestem pewien czy jak ktos wczesniej grzebal nie zalozyl tego pierscienia odwrotnie a ja sugerujac sie wczesniejszym jego zalozeniem nie dalem du... i powielilem jego blad przyznam sie nie przyjzalem mu sie uwaznie a te objawy w pracy turbiny na to by wskazywaly co sadzicie otym wiem ze spanki kiedys sie na forum vw spotkal juz z takim tematem moze zuci okiem swojm na to..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak dla mnie to sie przycinaja kierownice ...

    logi caly czas z podmienionymi N75 i n18 ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam, logi wskazuja wlasnie na zacete zaluzje w turbinie ale jak pisalem jez wczesniej sztanga chodzi plynnie zaworki podmienione moze w piatek wywale turbo to sprawa sie wyjasni ale jesli to wina tego pierscienia to taka informacja powinna byc zamieszczona w dziale czyszczenie turba ten pierscien jest mozliwosc odwrotnego zalozenia jest bardzo nieznaczna roznica ale jest a tu wstawiam link z dyskusj na temat odwroconego tego pierscienia dodam ze mam identyczne objawy

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47034

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam, logi wskazuja wlasnie na zacete zaluzje w turbinie ale jak pisalem jez wczesniej sztanga chodzi plynnie zaworki podmienione moze w piatek wywale turbo to sprawa sie wyjasni ale jesli to wina tego pierscienia to taka informacja powinna byc zamieszczona w dziale czyszczenie turba ten pierscien jest mozliwosc odwrotnego zalozenia jest bardzo nieznaczna roznica ale jest a tu wstawiam link z dyskusj na temat odwroconego tego pierscienia dodam ze mam identyczne objawy

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47034

    kolego jest o tym w naszym dziale sam to napisalem zeby na to zwrocic uwage (sory za auto reklame cheesy) http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam kolege odzim, ciesze sie ze przeczytales o mojm problemie i cos napisales na temat mojeg problemu co prawda juz wczesniej znalazlem odpowiedz na moj problem ale dzieki za dobre checi, co do tego ze informacje co do czyszczenia turbo znajduja sie w tym diale to i owszem ale czasem tego czego szukamy za hol.. znalezc nie mozna a chodzilo mi o to zeby dobrze bylo wspomnac o tym w tym dziale podwieszonym co jest opis czyszczenia turbiny wtedy nie bylo by potrzeby wertowania ponad setki postow .na koniec chcialem ci powiedziec co do tego twojego opisu ze zdieciami ktore zamiesciles pod tym przyslanym linkiem ze w afn sprezarki sie roznia ty napisales ze tego pierscienia nie mozna odwrocic i inaczej zamontowac bo jest symetryczny hmmm pewnie w tym typie sprezarki co ty masz ale sa typy z innym pierscieniem w ktorym wlasnie taka pomylke mozna zrobic porownaj sonie te pierscienie a znajdziesz roznice pozdrawiamyt

    cyt. kol odzim

    to ja dopisze o skladaniu przy turbinie vnt 17 nie da sie nic skopac strone goraca zakladamy tylkow jednym polozeniu bo jest znacznik i wchodzi tylko tak jak potrzeba , co do samych kierownic to tez pierscien sterujacy kierownicami mozna zalozyc tylko dobrze, jest symetryczny oto kilka zdjec

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jedyny sposob to wywalenie turbo i sprawdzenie pierscienia ..

    daj znac i zrob fotki jak byl zalozony ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    miko34 i dalej to podtrzymuje ze w 1749 nie da sie zle zzlozyc pierscienia jak bys doczytal dalej to jest napisane ze w vnt15 taka jaka posiadasz tzreba sobie zrobic najlepiej zdjecie bo pierscien jest nie symetryczny , no ale coz trzeba czytac zeby cos sie dowiedziec [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 10:54_________________________________________________autocytat z watku o czyszczeniu "a co do vnt 15 to trzeba uwazac najlepiej zrobic zdjecie przed rozebraniem kierownic bo tu pierscien sterujacy trzeba prawidłowo zalozyc bo nie jest symetryczny , co do muszli goracej to jezeli prawidłowo założymy kierownice i pierscien to muszla tez wejdzie nam w odpowiednim miejscu musi bo ogranicznik od kierownic który jest w czesci której nie rozbieramy musi nam pasowac"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam , sorki odzim nie doczytalem tego do konca co bylo w tym watku masz racje co do tych pierscieni zgadzm sie z toba jezeli chodzi o materjaly zamieszczane w necie to wiem ze mozna znalezc wszystko tylko niezawsze da sie od reki zaczolem to szukanie juz 5 dni temu no i zeczywiscie znalazlem tego czego szukalem a nawet wiecej tylko czy warto bylo jak cala robota fizyczna przy tym turbo zeby je wyjac sprawdzic ten pier.. pierscien i wlozyc turbine to raptem 3-4 godzinki pracy a reszte czasu na saczenie piwka teraz w piatek zabiore sie za wyjecie turbiny i sie okaze napewno sie odezwe ciekawe czy od 4 tygodni mocno sie zasyfila :) mimo takiego przeladowania nie wchodzi w tryb awaryjny az dziwne to jest co sadzicie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mimo takiego przeladowania nie wchodzi w tryb awaryjny az dziwne to jest co sadzicie

    bo za krotko trwa przeladowanie ... :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam, dswiezam watek odnosnie tego pierscienia , wczoraj zabralem sie za to no i zeczywiscie dalem d*py byl odwrotnie zalozony czyli powielilem blad kogos kto wczesniej rozbieral to turbo a ja sobie zrobilem znaki po rozebraniu turba ale nie wiedzialem ze on juz byl tam na odwrot zalozony i skladalem turbo wedle znakow nieswiadomie zrobilem babola no ale coz teraz juz jestem bogatrzy w wiedze fotek nie robilem ten pierscien jest powyzej w tym poscie z tymi strzelkami namalowanymi zrobilem dzis logi po odwroceniu tego pierscienia prosze zerknijcie jak to teraz wyglada i jeszcze jedno pytanie odnosnie logow statycznych 004 pozycja 4 dlaczego takie wyniki wie ktos cos wiecej na ten temat

    dynamiczne 000

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edc673437bfd0957.html

    dyn 003

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c86d543f6e0ae9eb.html

    dyn 011

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee26197a0227291c.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    katalizatora wydlubywal nie bede bo jest nowy :tongue4: przebieg na zegarach to ok 140000 tys km chodzi mi jeszcze o ten log 004 poz 4 jesli ktos by mogl mi wytlumaczyc o co tu chodzi w tej pozycji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmm myslisz ze zeczywiscie w dolnym zakresie obrotow kat o te grosiki ogranicza turbine ? mi sie wydaje ze na nizszym zakresie obrotow gdzie jest niski przeplyw gazow w porownaniu do ok 3000 tys obr to kat jesli jest drozny zawiele ni tamuje przeplywu spalin predzej bym sie sklanial do tego ze to turbinka jest juz nie pierwszej mlodosci co do usuniecia to raczej sie i tak powstrzymam bo mieszkamw uk a tu MOT to nie robi sie tak jak przeglad w pl tutaj naprawde przykladaja sie do tego i mysle ze na analizie spalin by wyszlo ze brak kata a to koszty juz spore zakup nastepnego

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no to zostaw ... :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie spojrzalem jak mieszkasz w uk , to musisz miec to ustrojstwo , wiem cos o tych motach przykladaja sie chłopiny do tego chyba ze polak bedzie ci robil :> , zreszta nie ma tragedii , turbo raczej dobre powinno byc napisales ze ma 140000 tys chyba ze mil ma tyle :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy