Grzegorz76 2 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam. Proszę o analizę logów silnika 1.8T (AJL-180KM) Na początek wykaz błędów jaki zastałem w aucie Control Module Part Number: 8D0 907 558 D Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Nigdy nie logowałem auta benzynowego i po prostu nie wiedziałem na co zwrócić uwagę. Zrobiłem logi grup od 000-010 statycznie i dynamicznie. 000statyczny 001statyczny 002statyczny 003statyczny 004statyczny 005statyczny 006statyczny 007statyczny 008statyczny 009statyczny 010statyczny 001dynamiczny 000,002,003 dynamiczny 004,005,006 dynamiczny 007,008,009 dynamiczny 010 dynamiczny Podczas logowania wywaliło błąd : 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent inne błędy po skasowaniu już się nie pojawiły. Spostrzeżenia użytkownika - brak mocy Z góry pięknie dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam... Sa to logi mojego autka.... i znalazlem "tlumaczenie" tych kodow bledow 00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej... 11-10 domyslam ze chodzi o to ze nie zostaje osiagniete odpowiednie cisnienie jednak niewiem gdzie ten czujnik sie znajduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 No ja też znalazłem opisy tych błędów z tym, że najlepiej jak by się ktoś wypowiedział na temat zrobionych logów. Bo ja na logach silnika benzynowego się nie znam... Sam czujnik tutaj nie jest problemem, on tylko mówi nam, że ciśnienie jest nieprawidłowe. Trzeba wyczytać z logów dlaczego ciśnienie jest nieprawidłowe... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Uszkodzona sonda Lambda. Brak zmian napięcia na niej. Jest to powód zapisywania błędu dot. złej mieszanki. Potem sprawdź szczelność przewodów od turbiny do przepustnicy. I przyjrzyj się intercoolerowi, bo może być nieszczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Uszkodzona sonda Lambda. Brak zmian napięcia na niej. Jest to powód zapisywania błędu dot. złej mieszanki. Potem sprawdź szczelność przewodów od turbiny do przepustnicy. I przyjrzyj się intercoolerowi, bo może być nieszczelny. Czy z tych logów można dowiedzieć się coś na temat turbiny? Czy jest jakaś na to grupa, którą trzeba zlogować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czy z tych logów można dowiedzieć się coś na temat turbiny? Czy jest jakaś na to grupa, którą trzeba zlogować? Pisalem ze 115 i 118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 OK, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 a co z tym bledem??? 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent na polski to : 00515 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor... tylko co to oznacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czy z tych logów można dowiedzieć się coś na temat turbiny? Czy jest jakaś na to grupa, którą trzeba zlogować? Pisalem ze 115 i 118 Niestety nie mogę odczytać kanałów 115 i 118 Kanały niedostępne ERROR. Jest jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czy z tych logów można dowiedzieć się coś na temat turbiny? Czy jest jakaś na to grupa, którą trzeba zlogować? Pisalem ze 115 i 118 najpierw sterownik musi je obslugiwac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Na ja mam Vaga 3.11 czy jakoś tak. To wina Vaga? Próbowałem też Polskim Vagiem 2.5 ale też bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jezeli jest map sensor to poszukaj na innych kanałach,jezeli nie ma map sensora to nie masz co szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jezeli jest map sensor to poszukaj na innych kanałach,jezeli nie ma map sensora to nie masz co szukać. Szukałem po kanałach ale nie znalazłem nic co by wskazywało na parametr pracy turbiny. Sprawa jest tego typu, że tubinka powinna ładować 0.8bara o ile dobrze pamiętam, a ładuje 0.5bara. Wydaje mi się, że przydałoby się jej czyszczenie aczkolwiek lepiej by było, żebym miał potwierdzenie swojego przypuszczenia w logach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czyszczenie czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czyszczenie czego? Turbinki. Kierownic...[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 21:44_________________________________________________A może tutaj się nie czyści turbinki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Pierwsza turbine VNT w benzynowcu zastosowalo Porsche w 2007 lub 2008r wiec sam sobie odpowiedz na to pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Pierwsza turbine VNT w benzynowcu zastosowalo Porsche w 2007 lub 2008r wiec sam sobie odpowiedz na to pytanie. VNT czyli o zmiennej geometrii łopatek mniemam, czyli żadnych kierownic tam nie ma. Czyli turbiny wogóle nie ruszać tak, nie ma tam nic co mogłoby się zabrudzić na tyle, żeby obniżyć wydajność turbiny? Jeżeli nie ma to przyczyny niedoładowania szukać w szczelności układu dolotowego tak i nigdzie indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Mogla gruszka sie rozleciec ale nie wiem czy to jest możliwe,raczej nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 widze ze tamat przestal interesowac a szkoda bo nadal nie wiem co robic.... tyle tylko ze musze sprawdzic szczelnosc ukladu..... a co dalej??? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 widze ze tamat przestal interesowac a szkoda bo nadal nie wiem co robic.... Ktoś już wcześniej napisał o sondzie ... . Moim zdaniem to słuszny kierunek (choć niekoniecznie jedyny ale od tego należałoby właśnie zacząć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się