kempas Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam, proszę o analizę moich logów, są to moje pierwsze więc proszę o wyrozumiałość jak coś nie tak zrobiłem, dynamiczne postaram się jeszcze dziś zrobić jak wróci kolega z pracy Moja mała uwaga w grupie 000 BS w pozycji 2 (rząd 3) rozrząd niby powianiem mieć wartość 049-051 u mnie jest 044-048 czy tak może zostać ? poniżej logi statyczne 000 001 003 statyczne 004 007 013 statyczne 014 018 023 BS 000 BS 003 BS 004 BS 011 DYNAMICZNE
przemik Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Moze zostać. W logach wszystko OK. EGR - zaslepiony lub silnie zabrudzony. Przy okazji dynamicznych powtorz 011 Basic Settings - takz zeby bylo widac polozenie kierownic w stanie OFF i w stanie ON. Rada na przyszlosc - loguj grupy pojedynczo. Pozdrawiam
kempas Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ok BS 011 poprawie, Co do dynamicznych to będę maił problem ponieważ nie mam za bardzo dobrego odcinka aby przeciągnąć auto od 1,5 do 4,2 na 3 biegu. małe pytanie czy auto musi osiągnąć 4200 obr aby zakończyć logowanie ? pozdrawiam
przemik Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 niestety tak... z sandałem w podlodze...
karbonek Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zapuść ile możesz, ja gdy miałem zapieczone kierownice rozpędzałem się jak żółw i robiłem logi do 3000rpm, widać w nich było że turbawka ma problem...
kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 ok takie rozwiązanie już mnie bardziej zadowala, wkrótce logi BS 011 Poprawiony - proszę o analizę Dynamiczne wstawione - proszę o analizę.
karbonek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Turbina ma zapieczone kierownice. Odłącz przewód idący od turbo do IC i sprawdz czy wyleci ci dużo oleju. Mi wyleciało z 200ml, turbina do wymiany wtedy.
przemik Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Turbina ma zapieczone kierownice. Skad ten wniosek ? Odłącz przewód idący od turbo do IC i sprawdz czy wyleci ci dużo oleju. Mi wyleciało z 200ml, turbina do wymiany wtedy. A jak wyleci 150 ml to do regeneracji... a jak 100 ml - to OK.... niezły miernik. Kempas... zanim wymienisz turbine... sprawdz : - szczelnosc ukladu dolotowego wraz z intercoolerem - wszystkie przewody układu podcisnienia wymien/ew. przedmuchaj... Nie widac logu 008 dynamicznego Pozdrawiam
kempas Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 Nie widac logu 008 dynamicznego log 008 jest już wstawiony. szczelność itp sprawdzę [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 13:14_________________________________________________Mechanik po wymianie rozrządu mechanik nie podłączył jednego malutkiego przewodu i w ogole turbiny nie było słychać zaraz po założeniu turbina zaczeła gwizdać i auto odzyskało swoją wymarzoną moc Prosze jeszcze o ewnetuaną analize Dynamicznego 008. wieli dzięki przemik za nakierowanie na diagnozę. pozdrawiam
karbonek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 przemik masz rację, za dalego poleciałem, pierw trzeba sprawdzić przyczynę dlaczego nie rusza się sztanga. Zawór N75, węże. Odnośnie oleju w dolocie do IC - uważasz zatem że olej w dużych ilościach zgromadzony w dolocie (jeżeli nie idzie z odmy) nie sugeruje zmiany / regeneracji turbiny? :gwizdanie:
przemik Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tomek... fajnie ze znalazla sie przyczyna... proponuje powtorzyc logi dynamiczne + 011 BS... bo juz teraz nie wiem ktore są stare a ktore nowe... Filip uwazam ze olej w duzych ilosciach moze sugerowac koniecznosc regeneracji sprezarki... pytanie co rozumiemy przez "duza ilosc". Pozdrawiam serdecznie
karbonek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tak, to problem określić przy jakiej ilości, może być sytuacja w której turbawka pompuje olej w dolot długi czas i po zdjeciu przewodu się wyleje dużo, a może być sytuacja w której co np 100km masz z 200ml oleju w dolocie. W drugiej sytuacji regeneracja turbo lub nowe turo, w pierwszej jak kto uwaza, ale trzeba zbierać kasę już na turbawkę
kempas Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tomek... fajnie ze znalazla sie przyczyna... proponuje powtorzyc logi dynamiczne + 011 BS... bo juz teraz nie wiem ktore są stare a ktore nowe... Ok logi postaram się wykonać w szybkim czasie. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się