Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


kempas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o analizę moich logów, są to moje pierwsze więc proszę o wyrozumiałość jak coś nie tak zrobiłem,

dynamiczne postaram się jeszcze dziś zrobić jak wróci kolega z pracy :)

Moja mała uwaga w grupie 000 BS w pozycji 2 (rząd 3) rozrząd niby powianiem mieć wartość 049-051 u mnie jest 044-048 czy tak może zostać ?

poniżej logi

statyczne 000 001 003

stat000001003.jpg

statyczne 004 007 013

sta004007013.jpg

statyczne 014 018 023

stat014018023.jpg

BS 000

BS000.jpg

BS 003

BS003.jpg

BS 004

BS004.jpg

BS 011

BS011.jpg

DYNAMICZNE

dyn000.jpg

dyn001.jpg

dyn003.jpg

dyn004.jpg

dyn008.jpg

dyn010.jpg

dyn011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zostać.

W logach wszystko OK.

EGR - zaslepiony lub silnie zabrudzony.

Przy okazji dynamicznych powtorz 011 Basic Settings - takz zeby bylo widac polozenie kierownic w stanie OFF i w stanie ON.

Rada na przyszlosc - loguj grupy pojedynczo. :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok BS 011 poprawie,

Co do dynamicznych to będę maił problem ponieważ nie mam za bardzo dobrego odcinka aby przeciągnąć auto od 1,5 do 4,2 na 3 biegu.

małe pytanie czy auto musi osiągnąć 4200 obr aby zakończyć logowanie ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapuść ile możesz, ja gdy miałem zapieczone kierownice rozpędzałem się jak żółw i robiłem logi do 3000rpm, widać w nich było że turbawka ma problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok takie rozwiązanie już mnie bardziej zadowala, wkrótce logi :hi:

BS 011 Poprawiony - proszę o analizę

Dynamiczne wstawione - proszę o analizę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina ma zapieczone kierownice.

Odłącz przewód idący od turbo do IC i sprawdz czy wyleci ci dużo oleju.

Mi wyleciało z 200ml, turbina do wymiany wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina ma zapieczone kierownice.

Skad ten wniosek ?

Odłącz przewód idący od turbo do IC i sprawdz czy wyleci ci dużo oleju.

Mi wyleciało z 200ml, turbina do wymiany wtedy.

A jak wyleci 150 ml to do regeneracji... a jak 100 ml - to OK.... niezły miernik.

Kempas... zanim wymienisz turbine... sprawdz :

- szczelnosc ukladu dolotowego wraz z intercoolerem

- wszystkie przewody układu podcisnienia wymien/ew. przedmuchaj...

Nie widac logu 008 dynamicznego

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widac logu 008 dynamicznego

log 008 jest już wstawiony.

szczelność itp sprawdzę

[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 13:14_________________________________________________Mechanik po wymianie rozrządu mechanik nie podłączył jednego malutkiego przewodu i w ogole turbiny nie było słychać zaraz po założeniu turbina zaczeła gwizdać i auto odzyskało swoją wymarzoną moc :):decayed:

Prosze jeszcze o ewnetuaną analize Dynamicznego 008.

wieli dzięki przemik za nakierowanie na diagnozę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemik masz rację, za dalego poleciałem, pierw trzeba sprawdzić przyczynę dlaczego nie rusza się sztanga.

Zawór N75, węże.

Odnośnie oleju w dolocie do IC - uważasz zatem że olej w dużych ilościach zgromadzony w dolocie (jeżeli nie idzie z odmy) nie sugeruje zmiany / regeneracji turbiny? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek...

fajnie ze znalazla sie przyczyna... :) proponuje powtorzyc logi dynamiczne + 011 BS... bo juz teraz nie wiem ktore są stare a ktore nowe... :wink4:

Filip

uwazam ze olej w duzych ilosciach moze sugerowac koniecznosc regeneracji sprezarki... pytanie co rozumiemy przez "duza ilosc".

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to problem określić przy jakiej ilości, może być sytuacja w której turbawka pompuje olej w dolot długi czas i po zdjeciu przewodu się wyleje dużo, a może być sytuacja w której co np 100km masz z 200ml oleju w dolocie.

W drugiej sytuacji regeneracja turbo lub nowe turo, w pierwszej jak kto uwaza, ale trzeba zbierać kasę już na turbawkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek...

fajnie ze znalazla sie przyczyna... :) proponuje powtorzyc logi dynamiczne + 011 BS... bo juz teraz nie wiem ktore są stare a ktore nowe... :wink4:

Ok logi postaram się wykonać w szybkim czasie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...