Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wahacz położenia koła


VR6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow , mam pytanie , ktory wahacz jest odpowiedzialny najbardziej za "trzymanie" kola w pionie gora dół ?

od kilku miechow mam problem i nie wiem co to moze byc ale podejrzewam ze to moze byc z ktorys z wahaczy :disgust: . Bylem na geomerti kol i po ustawieniu facet powiedzial mi ze prawa strona jest ciutek nizej w/g pomiarow 3 mm ?? nie wiem co to za jednostka byla . Autem generalnie sciaga na prawo , najpierw podejrzewalem amorek prawy ale bylem na stacji diagnostycznej i sprawnosci wynosi lewego 70% a prawego 67% wiec nieduza roznica , koles sprawdzil koncowki drazkow i stwierdzil ze sa do wymiany :) (poltora miechu wczesniej wymienilem na nowe ale raczej jakies lipki).

Panowie ktory to moze byc wahacz? :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pionie to trzyma sprężyna z amortyzatorem, przecież wahacze są zamocowane na pojedynczych śrubach i chodzą góra dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis rozmawialem z mechanikiem odnosnie tego spadku , powiedzial zebym sprawdzil pomiar podlogi auta , kuzwa mam nadzieje ze nie jest krzywa podlurznica :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie że troszkę się nie dogadałeś z mechanikiem

moim zdniem różnica w wysokości wynosząca 3mm nie będzie miała żadnego wpływu na ściąganie auta.

mechanikowi napewno chodziło o kąt pochylenia koła, jeśli różnica będzie znaczna....pewnie nie 3mm a 3 stopnie to może ściągać delikatnie. A co do wahaczy to sprawdź górne bo one to ustalają.

i udaj się na zrobienie geometrii do innego warsztatu bo ten nie ogarnia zupełnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co można sprawdzić w górnych wahaczach przecież tam nie ma możliwości regulacji. Sprawdzić możesz ewentualnie czy dolne wahacze z obydwu stron są zamontowne na tych samych otworach montażowych.

VR6 a opony sprawdzałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory to już masz cieniutkie, sprawdz czy nie ciekną. Jeśli różnica w kącie wynosi 3 stopnie, to powinno Cię ściągać, przy różnicy 0.5 st. już ściąga. Mechanikowi nie chciało się robić kątów, bo to się wiąże z masą pracy, a on wziął tyle co za geometrie i ma w d... bo przy większym nakładzie pracy zarobił by tyle samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema roznicy na letnich / zimowkach , teraz zalozylem letnie oczywiscie juz wadno :kox:zamienilem przod na tyl tyl na przod i tak samo jest , moze faktycznie kąt jest inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągała mnie na prawo jak przedni wahacz górny szlag trafił. Sprawdź go

jakie te końcówki załozyłeś ze po 1,5 mies. padły. Co za gówno się w tym kraju sprzedaje :angry:

wymień najpierw te gówniane końcówki, sprawdź górne wahacze i jak będą dobre to wtedy dopiero jedź na geometrie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe z końcowkami to mialem tego dnia troche mysle nia w nocy xD za miast z zona baraszkowac :naughty: moje mysli zajmowaly slowa diagnosty - koncowki sa do wymiany , rano poszedlem i sam popatrzylem , na moje oko wygladaly przyzwoicie , pojechalem na przeglad generalny furki hehe konczyl sie wiec zrobilem oczywiscie zapytalem czy wszystko ok - koles powiedzial ze jest ok koncowki tak samo - podbil mi i jest dobrze ,

co do sciagania na prawo ja podejrzewam ze moga to byc lozyska tylniego prawego kola dlatego sciaga ale zasada jest jedna nie wymienie - to sie nie przekonam oczywiscie wybor padl na SKF :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...