burzyk Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam wszystkich proszę o pomoc mam kilka pytań. Wymieniam sam zawieszenie wymieniłem wachacze górę i dół i okazuje sie że wymieniona wcześniej u mechanika osłona przegubu jest dziwnie zamontowana nie złapał chyba pierścień sprężynujący bo wypada z niego półoś myślałem że to normalne i tak złożyłem wszystko ale w lewym kole okazało sie że guma też strzeliła i starając sie ją wymienić nie mogłem zdjąć półosi z przegubu czy mogę zbić przegub z półosi bez odkręcania (śruby inbus 14)??? czy luźno włożona półoś w przegub jest dopuszczalna czy też muszę wszystko rozbierać i spróbować nabić półoś na ten pierścień (jeśli wogóle tam jest bo od początku wypadało a już tak zrobiłem 2000 km i dzisiaj to wyszło dopiero) Pomóżcie przeszukałem forum ale nie pomogło nie mogę też odkręcić imbusa 14 od piasty totalnie zapieczona skrobnijcie coś będę bardzo wdzięczny pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź.
cobradd Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 półoś ma być zablokowana pierścieniem zabezpieczającym, co prawda nie ma tam za bardzo miejsca żeby półoś wyskoczyła z przegubu ale po co los kusić. Jak nie odkręcisz śruby od piasty to nic nie zrobisz, musisz sobie skombinować wytrzymały klucz + odpowiednio długą przedłużkę i z wyczuciem tak żeby niczego nie pourywać odkręcić tą śrubę. Przegub z półosi zdejmuje się przy użyciu śruby, wyjmujesz przegub ze zwrotnicy i wkręcasz w przegub spowrotem śrubę aż wypchnie półośkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się