Skocz do zawartości
IGNOROWANY

18.04.2007 AWX + Rogal and Dave = 178,6 KM i 403,8 Nm


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W każdym aucie turbodoładowanym zwiększając przepływność wydechu poprawimy parametry silnika. Seryjny wydech nie należy do najcieńszych myśle, że wywalając katalizator i tłumik środkowy zrobiłeś kawał porzadnej roboty. Oczywiście jeżeli poziom głośnosci nadal jest na poziomie auta tej klasy :th:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ze nie wiem. Oba wydaja sie bardzo wydajne. 8cm to gruby rdzen jak cholera (Iveco ma 6.5). To moze byc problem bo upchnac to dziadostwo bez drastycznych wycinek moze byc ciezko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam przód od S4 i tam jest trochę więcej miejsca niż przy standardowym zderzaku ale czy zwiększoną masę chłodnego powietrza przeżyje ori turbina ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alvaro przecież IC w obwodzie masz za turbo wiec on nie ma zupełnie na nią wpływu. Te IC z aukcji Ci sie nie przydadzą, mają duże średnice przewodów we/wy i musiałbyś zakładać redukcje. Jeżeli myślisz o tym żeby wydać 500-600zł na taki gotowy cooler to dołóż jeszcze troche i zrób idealny gotowy pod Twoje auto !.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...