Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o pomoc w analizie logów


malinamm1

Rekomendowane odpowiedzi

Układ podciśnień sprawdzony i wymienione wszystkie wężyki na nowe, dolot również sprawdzony wszystkie opaski podokręcane, pozostaje jedynie ta podmiana N75 (jeśli będzie możliwość to podmienie).

Mam pytanie odnośnie podciśnienia:

- czy wiadomo jaka ma być wartość podciśnienia na wężyku do sterowania gruszką,

- czy możliwe jest, że przez zbyt małe podciśnienie w tymże wężyku turbo (jak to kolega Spanky nazwał) późno wstaje?

Zauważyłem również podczas robienia loga 011BS że sztanga kiedy jest w górnym położeniu po chwili delikatnie jakby opadała, czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem również podczas robienia loga 011BS że sztanga kiedy jest w górnym położeniu po chwili delikatnie jakby opadała, czy to normalne?

nie i tu szukałbym przyzcyny :wink4:

sprawdż jeszcze raz podciśnienia

Paweł69 miałeś rację, aż wstyd się przyznać ale pomyliłem ze sobą 2 wężyki i dopiero teraz to zauważyłem, porażka...

Jutro wymienię termostat i zrobię nowe logi i zobaczymy jak turbina będzie się zachowywać. Dzięki za rady

:wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie i tu szukałbym przyzcyny wink4

sprawdż jeszcze raz podciśnienia

A czy może być przyczyną właśnie zbyt małe podciśnienie w układzie? Jeśli tak to co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? (oprócz nieszczelności układu, bo co do tego jestem raczej pewny, że jest ok).[br]Dopisany: 06 Lipiec 2009, 22:01_________________________________________________Witam! Odświeżam temat bo udało mi się podmienić zawór n75 i okazało się że mój jest spieprzony :disgust:

Po podmienieniu ciśnienie doładowania podczas logowania 011 dynamicznego znacznie się zmieniło na lepsze oczywiście wklejam loga do oceny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e28b237bcd9b947.html

Autko zaczęło bardziej ciągnąć na niskich obrotach co o tym myślicie?

Pozdrawiam!!![br]Dopisany: 01 Sierpień 2009, 19:06_________________________________________________Mam jeszcze pytanie, bo na moim n75 jest taki nr fabryczny: 1HO 906 627. Czy ten z allegro nadaje się do mojego autka? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=698710951

Dzięki za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podmienieniu ciśnienie doładowania podczas logowania 011 dynamicznego znacznie się zmieniło na lepsze oczywiście wklejam loga do oceny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e28b237bcd9b947.html

Autko zaczęło bardziej ciągnąć na niskich obrotach co o tym myślicie?

no i jest calkiem znosnie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon mozna by dygnać w granice ~60 - na zime :wink4:

Reszta obrazkow nieczytelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za odp.

+ mozna by wymienic filtr powietrza ...

co do filtra to wymieniałem go 3 tyś km temu, a po czym poznajesz że może z nim jest coś nie tak?

Reszta obrazkow nieczytelna.

Kolego Przemik które obrazki są nieczytelne? bo mnie wszystko ładnie widać :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...