Galec Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam wszystkich w mojej a4 prawdopodobnie kończy żywot turbinka. Dzisiaj podczas sprintu z pod świateł z A3 po zatrzymaniu się na kolejnych z wydechu nagle zaczął lecieć niebiesko siwy dym i było czuć swąd palonego oleju. Było go bardzo dużo i w sumie tak szybko jak się pojawił to i znikł. Auto już wcześniej od jakiegoś czasu popalało sobie oliwy ale w ilościach bym powiedział umiarkowanych dolewałem na 5000 km jakieś 200 może 300 ml. Mój dylemat jest następujący: miałem już odłożoną kasiorę na wirusa ale wiadomo że najpierw trzeba zrobić turbinkę. Myślałem o wymianie na większą ale na k04 niestety nie mam funduszy ale znalazłem na allegro hybrydowe sprężarki SP51. Co byście polecali kupno takiej hybrydy + chip czy regeneracja swojej starej + chip do tego?? Mam jeszcze pytanko czy w ANB można przez VAG-a sprawdzić ciśnienie doładowania ponieważ na IC mam czujnik i jest do niego podpięta wiązka ale nie mogłem nigdzie w vag-comie tego znaleźć. Pozdrawiam <MAT>
wojtekce Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 a może sie odłożył olej w IC łyknoł go naraz i znowu będzie OK
mateogda Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Mam jeszcze pytanko czy w ANB można przez VAG-a sprawdzić ciśnienie doładowania ... 115
Galec Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja bym wykluczał odłożony olej w IC bo 2 miesiące temu był czyszczony chyba że tak szybko się znowu zasyfił. A samochód dzisiaj znowu po szybkiej jeździe autostradowej ok 160-180 jak się zatrzymałem to po chwili puścił dymka. Wcześniej zrobiłem prawie 1000 km jeżdżąc po mieście i w trasie maks 120 bez żadnych gwałtownych przyśpieszeń i wszystko było git. Dodam że przez te 1000 km oleju praktycznie nic nie ubyło na bagnecie natomiast dzisiaj dolałem około 300 ml a zrobiłem tylko około 60 km. Czy może tak być że przy wyższych obrotach turbo bardziej puszcza olej niż przy spokojnej jeździe?? Tak jeszcze sobie kombinuje że to może wcale nie turbo się kończy tylko uszczelniacze zaworowe do wymiany??jak myślicie Pozdrawiam <MAT>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się