Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


g_egorz

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów... wydaje mi się iż nie zbiera się jak powinna z dolnych obrotów...

Thursday, 25 June 2009, 20:02:47

VAG-COM Version: Release 409.1-S

hexc715-00a89f-86f87b-.....-.....

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E14..... AUZ6Z0C03....

No fault code found.

próba statyczna:

grupy normalne:

000afz.th.jpg

001xes.th.jpg

003oia.th.jpg

004uss.th.jpg

007tkb.th.jpg

013h.th.jpg

023mlu.th.jpg

grupy Basic Settings:

000bs.th.jpg

003bs.th.jpg

011bs.th.jpg

próba dynamiczna:

001dyn.th.jpg

003dynr.th.jpg

004dyn.th.jpg

008dyn.th.jpg

010dyn.th.jpg

011dyn.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie niepokoi to kąt synchronizacji.

Do sprawdzenia napinacz, jesli jest OK to trzeba bedzie wyregulowac kąt.

Po za tym - OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. wielkie dzięki przemik...

na zimnym nierówno pracował (pracuje.. tak jak dawniej auta pod obciąrzeniem np. klimą), ale dzieje się to czasami... auto obecnie jest po dużym przeglądzie ("rozrząd" wymieniany 70kkkm temu.. ale do tej pory jeździł w DE na LongLife) wszystkie części ORI z serwisu.. zacząłem nim ostrzej jeździć, dolałem do paliwa preparat do czyszczenia wtrysków "STP", tankuję tylko "bezsiarkowca" na Statoilu.. wszystkie filtry Knechta.. i zaczynam zauważać poprawę.. lepiej się zbiera.. i pracuje..

.. sprawdzę napinacz... a tym kątem to może zaczekam (będzie "wirus")..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze Cie zrozumialem... ? Na tym zestawie rozrzadu masz juz przejechane 70 tysi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. tak.. pasek był wymieniany w serwisie w DE przy 122kkm (LL z następna wymianą przy 240kkm).. obecnie ma przejechane 196kkm z czego 3000 w polsce... przy 194kkm byłem w ASO Bełtowski w KRK na wymianie oleju, filtrów i przeglądzie (chodziło o wpis w książce).. auto w niemczech było serwisowane jako LL.. ja następny przegląd mam mieć przy 210 kkm (przeszedłem na zwykły olej Motul Specyfic 505.01) i wtedy też chciałbym wymienić rozrząd (oczywiście już nie w ASO... chyba, że będą mieli promocje)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czekałbym do 210 tys... jakby to bylo moje auto zrobilbym przy 200... chociazby ze wzgledu na to co widac w logach... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czekałbym do 210 tys... jakby to bylo moje auto zrobilbym przy 200... chociazby ze wzgledu na to co widac w logach... :wink4:

Przemek ma racje...posłuchaj doświadczonego Kolegi i wymieniaj natychmiast :wink4:

rozrząd to nie żarty :naughty::decayed:

pozdrawiam Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o shit - takiego kąta synchronizacji jeszcze nie widziałem 4,4 :shocked: wymien napinacz i to jakoś w miarę szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o shit - takiego kąta synchronizacji jeszcze nie widziałem 4,4 :shocked: wymien napinacz i to jakoś w miarę szybko

malo widziales ... :naughty:

a wracajac do sprawy ... czas zakasac rekawy i zrobic rozrzad ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...