grzes1150 15 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A mam takie pytanko. Lepiej bedzie kupić mi Olimpijkę z silnikiem o większej pojemności czy np przełożyć silniki ? Daruj sobie przekładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo81 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ja polecam 1.8T jako ze osobiście posiadam wersje 150 Q, a w rodzinie mam wersje 250, która tez miałem przyjemność sporo pojeździć. Co do trwałości to chłodzić turbinę po jeździe, nie trzymać obrotów na czerwonym polu, nie katować zimnego silnika i jeździć od przeglądu do przeglądu, a autko się odpłaci. Co do spalania 150KM wersji to określiłem tylko dolna granice przy mojej jeździe na trasie (100-130 plus wyprzedzania) i jest to ok 8-8,5l. Nie sadze, aby Q powodowało wzrost spalania aż o 1,5l jak napisał kolega soltys85 , ale 0,5-1l można by pewnie jeszcze zbić. Co do spalania 250KM wersji to nie ja płaciłem , ale z opowieści wiem, że od 8 do 18l. Nie muszę dodawać, że najtrudniej było osiągnąć to 8 Moim zdaniem liczą się dwa silniki - 1.8T i 1.9TDI. Więcej-niż-4-cylindrowe silniki mają na pewno niezaprzeczalną zaletę wyższej kultury pracy, ale jednocześnie zużywają sporo więcej paliwa i ciężej je przerabiać (chodzi o wolnossące). Montaż kompresora do V6 (co sugerował eMeM) to na pewno bardzo ciekawy projekt, ale wydaje mi się trudniejszy niż rezanie 1.8T, a na pewno znacznie mniej popularny. Wyszła epopeja więc nic więcej nie piszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_1281 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A powiedzcie mi jakie są wady i zalety Quattro ? Ten rodzaj na pędu to dobre rozwiązanie w silniku 1,8T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 4 gary i kultura pracy ? zacznij od nowa forum czytac kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A powiedzcie mi jakie są wady i zalety Quattro ? Ten rodzaj na pędu to dobre rozwiązanie w silniku 1,8T ? To jest tak jak z turbiną,masz ja jest lepsza przyjemność z jazdy a ktoś by powiedział kolejna część która może się popsuć. Zdaje się że na forum było dużo o napędach wystarczy poszukać... http://www.a4-klub.pl/smf/naped_quattro-t9500.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo81 0 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 4 gary i kultura pracy ? zacznij od nowa forum czytac kolego Pojezdzij troche 3cyl albo lepiej 2cyl to zweryfikujesz pojecie kultury pracy wzgledem silnika 4cyl A na Forum to ja tylko obrazki ogladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dyskasja w rodzaju: PB czy TDI - które lepsze Nigdy nie dojdziecie do tego, co jest lepsze, więc może lepiej zakończyć wątek i poczytać forum, a wtedy każdy wyrobi sobie własną opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się