miaudi2606 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam wszystkich!!!Nie wiem co sie stało ale z dnia na dzień pompa paliwowa przestała podawać paliwo. Jutro zabieram sie do sprawdzania przyczyny tej awarji i właśnie w związku z tym mam do was pare pytań: Gdzie znajduje się bezpiecznik pompy paliwowej? Czy żeby wyciągnąć pompe trzeba wymontować zbiornik? Czy mogła nastąpić inna awaria , może coś z elekroniką? Wiem że najprościej było by podłonczyć sie pod vaga ale nie mam do niego dostępu, wiec prosze o rady. Z góry dzięki.
baraka Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 a moze filtr paliwa juz tak zawalony ze pompa sie meczy i niemoze pchac
kuzia1 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 dojscie do pompy masz od bagaznika pod klapą w Avancie masz do okrecenia 4sruby mocujace uchwyty bagażu.....wtedy wyciagasz dolna czesc tapicerki i masz dostep do dekla tu kolejne 3 srubki i masz pompe. Jak cos to sprawdz czy jest caly bezpiecznik....sprawdz styki może cos zasniedziało pozniej czy sama pompa dziala jezeli nie slychac jak dziala to trzeba wymienic i po sprawie Numer bezpiecznika to 28
duluki Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 podepnij może najpierw VAG-a i wszystko się wyjaśni
domjenick Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Wiem że najprościej było by podłonczyć sie pod vaga ale nie mam do niego dostępu, wiec prosze o rady. Z góry dzięki. podepnij może najpierw VAG-a i wszystko się wyjaśni duluki-Ty czytasz czyjes wypowiedzi,czy tylko powielasz to,co wczesniej wyczytales w innych watkach-przecierz pisze ,ze nie ma dostepu,po co proponujesz vaga,skoro problem mozna rozwiazac bez niego,sprawdzenie pompy,czy dziala,czy nie nie wymaga vaga,to nie elektronika,ze nie widac,czy popsute [br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 08:11_________________________________________________ dojscie do pompy masz od bagaznika pod klapą w Avancie masz do okrecenia 4sruby mocujace uchwyty bagażu.....wtedy wyciagasz dolna czesc tapicerki i masz dostep do dekla tu kolejne 3 srubki i masz pompe. Jak cos to sprawdz czy jest caly bezpiecznik....sprawdz styki może cos zasniedziało pozniej czy sama pompa dziala jezeli nie slychac jak dziala to trzeba wymienic i po sprawie Numer bezpiecznika to 28 to jest w pelni wyczerpujaca odpowiedz,jak sprawdzic bez vaga
augustA4 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 jak zdemontujesz pokrywę pompy to przekręć kluczyk i będziesz słyszał czy pompa działa czy tez nie. Zdarza sie tak że pompa może się zawiesić i przestać działać. Przerabiałem to w VW golf V. Pamiętaj również o okresowej wymianie filtru paliwa. Jak to zaniedbasz to będziesz miał problemy z pompą.
miaudi2606 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 Siemka wczoraj wszystko sprawdziłem i sprawa przedstawia sie następująco. Pompa po podłączeniu na krótko działa jak wcześniej czyli jest pełny obieg paliwa i samochód odpala. Lecz gdy odłącze kable (na krótko) i podłącze wtyczke normalnie to pompa nie chodzi więc może bezpiecznik tylko gdzie on sie znajduje . I mam jeszcze jedno pytanie , w którym momencie załncza sie ta pompa ? Czy wtedy gdy kluczyk jest przekręcony do stanu palących się kontrolek, czy wczasie rozruchu (START) jest wysyłany jakiś impuls do jakiegoś przekażnika który uruchamia pompe??? Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Znalazłem ten bezpiecznik był spalony wiec go wymieniłem i tu pojawia sie natępny problem bo gdy przekręcam kluczy do stanu START to bezpiecznik mi strzela , ma ktoś jakieś pomysły dlaczego?
domjenick Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Znalazłem ten bezpiecznik był spalony wiec go wymieniłem i tu pojawia sie natępny problem bo gdy przekręcam kluczy do stanu START to bezpiecznik mi strzela , ma ktoś jakieś pomysły dlaczego? skoro wali bez przerwy-musi,byc gdzies zwarcie,poogladaj kable biegnace od pompy,pod tylna kanapa,progiem ,lub tunelem do puszki bezpiecznikow
miaudi2606 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Juz jest po problemie !!!! Dzieki domjenick , żeczywiście miałem zwarcie na kablach . pod pokrywką do zbiornika gdzie znajduje sie pompa paliwowa niewiem z jakiego powodu miałem przytopione kabelki (dwa idą do pływaka poziomu paliwa , a dwa idą do tej pompki). Ja miałem przytopione jeden(+) do drugiego(-) właśnie idące do pompki pod kokrywką. Niewiem jaki mógł byc powód ale myśle że może dostało sie tam jakos poliwo i zrobiło zwarcie. Dzięki wszystkim za pomoc i temat mozna zamknąć.
combat Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 czy nie dzialajaca pompa da jakies bledy na vagu? mialem nastepujacy objaw jechalem na bezynie i gdy w dolocie bylo podcisnienie (mam wskaznik doladowania)to autko spokojnie sie toczylo ale przy doladowaniu szarpalo strasznie.gdy zgasilem auto zeby zatankowac LPG to juz nie odpalilo ze wstepnych ogledzin wywnioskowalem ze to pompa ale vag nie pokazal bledow.
czaki22 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 tak wlasnie pada pompa paliwa,
combat Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 ok dziekuje za szybka odpowiedz ,ale czy vag pokaze jakis blad zwiazany z uszkodzona pompa paliwa??[br]Dopisany: 31 Październik 2009, 18:10_________________________________________________wymontowałem dzisiaj pompę bo faktycznie padła,podłączona bezpośrednio do aku nie działa.teraz mam pytanie jakiej firmy zamontować pompę zrobiłem rozeznanie w necie i tak mtm-raczej nie maja dobrej opinii, sdz-rok gwarancji cena okolo 100 pln,bosch 2 lata gw i 200 pln czy cos polecacie albo szczegolnie odradzacie???vdo-simens nie szukalem bo za 600 stow to mam 3 szt boscha
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 jesli w przyszlosci myslisz o podnoszeniu mocy- http://cgi.ebay.co.uk/BOSCH-HIGH-PRESURE-FUEL-PUMP-044-COSWORTH-TURBO-WRX_W0QQitemZ170381676339QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item27ab8a0f33&_trksid=p3286.c0.m14
combat Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 raczej nic ponad standardowy tuning do 180 km.czy ta pompa z linku nie jest czasem "zewnętrzna".nie ma przeciwwskazań do montażu pompy o wyższym ciśnieniu do seryjnego silnika??
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 do seryjnego silnika nie montuje sie takiej pompy-tylko myslac o zwiekszaniu mocy,z reszta jak pojdzie za duzo-powroci z powrotem do baku standardowy tuning do 180 km zwykla pompa Ci w zupelnosci wystarczy na 180 km,a co masz w planach na 180 km?
combat Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 wybieram sie do compotow do bielska ale jakos nie potrafie tam dojechac;zawsze sie cos wazniejszego przytrafi a 150 km w Q to za malo niestety
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 na samym programie chcesz zatrzymac sie-czy myslales cos wiecej?
combat Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 tylko program,auto ma juz swoje lata wiec rozsadniej bedzie kupic cos nowszego i mocniejszego za jakis czas niz ladowac kase w staruszka ktory nigdy sie bedzie eska:)[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 22:39_________________________________________________pompa wymieniona na vdo-simens czyli taka jak byla ,problemy z porannym rozruchem minely,oby bezpowrotnie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się