pavelwhitecky Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Pojechałem dzisiaj do miasta ok 40 km . Zajechałem pod market, zrobiłem zakupy odpaliłem auto przejechał sto metrów i ........auto zgasło. Próbowałem odpalić ale nawet nie zaskoczył silnik.Tylko w pewnym momencie zagadał na sek tak jakby na 1 gazrze i padł . Nie moge go odpalić. Kompa nie podepnę . Co o o tym sądzicie ? Acha wcześniej falował mi na chwileę na wolnych obrotach
Bogumił Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 A jak później próbowałeś odpalać to miałeś wrażenie, że cały czas tylko jeden gar pali? Czy tylko kręci jedynie rozrusznik?
tomcio1600 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 A czy nie świeci czasami kontrolka imo ?? częsty przypadek.. włąsnie wtedy przy probie odpalenia silnik zagada i gaśnie odrazu..
mcm Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 obawiam się czy to nie pasek rozrządu [br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 00:02_________________________________________________może przeskoczył, albo klin zerwało
Bogumił Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Że tak powiem, nieśmiało się przychylam do stwierdzenia mcm00, na forum niedawno pojawił się taki problem i okazało się właśnie, że został zerwany klin.
pavelwhitecky Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 Immo gaśnie i sie nie swieci.To chyba nie on. Załapuje na ułamek sekundy. Mogą być przyczyną świece albo przewody. Kupiłem audi w styczniu ale nie wymieniłem świec ani przewodów. Jade zaraz kupić. Tylko mi polećcie jakie? [br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 07:13_________________________________________________Zerwany klin - sam to zrobię czy mechanik musi?
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 za bardzo to niewiadomo,co sie stalo-najlepszy bylby Vag,wtedy moznaby cos zdiagnozowac,a ta to tylko przypuszczenia,przyczyn moze byc kilka-wspomniany rozrzad,cewki,pompa paliwowa,moze elektronika siadla...za duzo do zgadywania,a szklanej kuli tu nikt nie ma,posprawdzaj wszystkie kostki,zdejmij oslone z pasa rozrzadu,jak bedziesz wymienial swiece,to sprobuj przekrecic kolo i zobacz,czy wszystko w porzadku
pavelwhitecky Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 Jakie swiece i jakie kable kupic?
Bogumił Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Zerwanego klinu to ja Tobie nie życzę, musisz liczyć się z tym, że przy tej "usterce" mogły zostać uszkodzone zawory. Jeżeli coś takiego się stało to raczej samą wymianą w/w elementu się nie skończy, jeśli nie jesteś mechanikiem albo nigdy nie robiłeś przy rozrządzie to możesz mieć dość duży problem z naprawą.[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 07:41_________________________________________________Gdy chodzi o świece to będzie tak: 1. świece NGK o symbolu: BKUR 6 ET-10 2. świece Bosch o symbolu: F7 LTCR I oby problem leżał po stronie świec.
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 możesz mieć dość duży problem z naprawą. ja powiem wiecej-jesli nie masz o tym pojecia,to zostaw to mechanikowi,a swiece -jedz do sklepu i zapytaj sie o odpowiednie do tego silnika-Bosh,lub NGK,albo zobacz,czy na kablach jest napisane i kup takie same
pavelwhitecky Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 Ile jest tych świec . I jeszce jedna szwankowała mi wcześniej przepustnica czy to moze byc problemem?
mcm Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Ile jest tych świec . I jeszce jedna szwankowała mi wcześniej przepustnica czy to moze byc problemem? świec chłopie jest 4 , a przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Pawel-z calym szacunkiem-jesli nie wiesz ile jest swiec i gdzie one sa w silniku(nie wpadles na to,zeby sprawdzic ile ich jest) zaholuj auto do mechanika,albo laweta-tak bedzie lepiej dla Ciebie i auta,bo nie majac pojecia o silniku-mozna samemu duzo rzeczy popsuc bardziej,niz sa popsute juz... na Forum mozemy Ci tylko dac wskazowki-ale jesli zdecydujesz sie sam naprawiac- ja tez tak zaczynalem,ale jesli juz-zrob to z kims,kto sie na tym choc troszke zna... swiec masz cztery pod plastikowa oslona na silniku,po kablach dojdziesz do cewek,ale to moze duzo kosztowac,bo wlasciwie nie wiadomo co jest przyczyna-moze nie swiece i cewki zobacz kostke przy przepustnicy-moze sie poluzowala przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić nie koniecznie Marcin,w przepustnicy jest modol wolnych obrotow-jesli cos nie laczy,lub po prostu odlaczysz kostke od przepustnicy-odpali i zgasnie...
mcm Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Pawel-z calym szacunkiem-jesli nie wiesz ile jest swiec i gdzie one sa w silniku(nie wpadles na to,zeby sprawdzic ile ich jest) zaholuj auto do mechanika,albo laweta-tak bedzie lepiej dla Ciebie i auta,bo nie majac pojecia o silniku-mozna samemu duzo rzeczy popsuc bardziej,niz sa popsute juz... na Forum mozemy Ci tylko dac wskazowki-ale jesli zdecydujesz sie sam naprawiac- ja tez tak zaczynalem,ale jesli juz-zrob to z kims,kto sie na tym choc troszke zna... swiec masz cztery pod plastikowa oslona na silniku,po kablach dojdziesz do cewek,ale to moze duzo kosztowac,bo wlasciwie nie wiadomo co jest przyczyna-moze nie swiece i cewki zobacz kostke przy przepustnicy-moze sie poluzowala przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić nie koniecznie Marcin,w przepustnicy jest modol wolnych obrotow-jesli cos nie laczy,lub po prostu odlaczysz kostke od przepustnicy-odpali i zgasnie... dlatego napisałem raczej
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 dlatego napisałem raczej ...przecierz wiem...
pavelwhitecky Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 Trochę się znam nie jestem do końca laikiem. Swiece wiem dzie są tylko chciałem się upewnić .Zaraz podpinam vaga.[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 10:18_________________________________________________wyszły błedy 561 dopasowanie (ustalenie) składu mieszanki nie osiągnieta wartosc adaptacji-dodawanie 17978 MoDuł sterujący zablokowany brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem - BŁAD SPORADYCZNY[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 11:14_________________________________________________wytłumaczy mi ktos te błedy?
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 po wykasowaniu bledow mozna odpalic auto-bo bledy sa sporadyczne sklad mieszanki-tutaj szukalbym powiazan z sonda lamda,ale na pewno nie jest glowna przyczyna zgasniecia silnika 17978 P1570 Contr.Module Locked -takie oznaczenie w sterowniku caly czas -wskazuje na uszkodzenie sterownika,a tutaj jest sporadyczne-wiec cos sie moglo odlaczyc-posprawdzaj wszystkie kostki i podociskaj je,lub wypnij,przeczysc jakims plynem i wtedy zobaczymy dalej,czy odpali
pavelwhitecky Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 ten pierwszy bład to nie wina przepustnicy ? Wczesniej po puszczeniu na wolne obroty przez chwile falowały i po chwili stabilizowały sie Ten drugi bład to nie wina tego, ze próbując odpalic roxładował się akumulator. Po wykasowaniu błędów i podłaczeniu dobrego aku nie ma tego drugiego błędu?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 17:24_________________________________________________czy jak pompa paliwa padła to pokaże mi to w Vagu?
domjenick Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 tak [br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 23:33_________________________________________________wszystko,co jest polaczone elektrycznie,czy elektronicznie(jak kto woli) jesli nie dziala -skutkuje tym,ze inna rzecz nie dziala i vag to pokazuje w postaci jakiegos bledu...
pavelwhitecky Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Podpowie mi ktoś dokładnie jak się dostać do pompki paliwa żeby ją sprawdzic? Jak sprawdzić błędy przepustnicy vagiem bo nie wiem czy dobrze sprawdziłem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się