Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z prawidłowym ustawieniem kierownicy


marek398

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem ze moja kierownica jest zle ustawiona znaczy gdy jade prosto to kierownica jest ustawiona w pozycji w prawo tak jak bym chcial skrecac jest to około 1-1.5 cm przekrzywienia. Naturalnie próbowałem ja odkrecać i przestawic aby byla dobrze ale gdy ustawialem ja w lewo to na trybach jest duzy skok i znowu wtedy byla przekrzywiona w lewo. Co poradzicie panowie czy tylko na zbierzności mogą to mi ustawić? Czy jest jakiś inny sposób. Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mama ten sam problem co kolega wyzej czyli skrzywiona kierownica i to drawie o pol obrotu stalo sie no po regeneracji maglownicy

moglby mi ktos z was podpowiedziec jak odkrecic kierownice zeby poducha nie wystrzelila?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mama ten sam problem co kolega wyzej czyli skrzywiona kierownica i to drawie o pol obrotu stalo sie no po regeneracji maglownicy

moglby mi ktos z was podpowiedziec jak odkrecic kierownice zeby poducha nie wystrzelila?

Instrukcja jest na forum - szukaj o naprawie immobilisera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchę trzynają 2 śróbki odkręcasz je i poduche kładziesz na kierownicę lub niech ktoś ci ja potrzyma. Żeby mieć pewność że nie wystrzeli nie odłączaj od niej kostek(nie bedzie też potem problemu z kontrolkami) i odkręcasz 1 śróbę trzymającą kierownicę. W twoim przypadku napewno pomoże przesuniecie jej skoro mówisz ze o poł obrotu prawie. Ale czy bedzie idealnie to nie wiem bo u mnie niestety tak nie ustawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał

Poduchę trzynają 2 śróbki odkręcasz je i poduche kładziesz na kierownicę lub niech ktoś ci ja potrzyma. Żeby mieć pewność że nie wystrzeli nie odłączaj od niej kostek(nie bedzie też potem problemu z kontrolkami) i odkręcasz 1 śróbę trzymającą kierownicę. W twoim przypadku napewno pomoże przesuniecie jej skoro mówisz ze o poł obrotu prawie. Ale czy bedzie idealnie to nie wiem bo u mnie niestety tak nie ustawie.

Jakos nigdy nie miałem problemu z kontrolkami wykręcajac poduszki, nie włączasz zapłonu to i błąd nie wyskoczy. Kostki smiało mozna wypiac :tongue4:

Co do ustawienia kierownicy, jezeli na wielkoklinie nie daje rady, jedź na zbieznośc :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też niestety po ustawieniu zbierzności miałem "krzywo" kierownicę, odkręciłęm poduchę, przesunięcie o jeden ząbek na wieloklinie i jest tak jak powinno, a poprostu nie miałem kluczyka w stacyjce, też tym sposobem żaden błąd nie wyskoczył i wszystko jest jak należy

więc nie konieczne jest odłączanie akumulatora :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...