[B5 AFN] Logi dynamiczne 003, 011 przed czyszczeniem przepływomierza
0

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Logi dynamiczne 003, 011 przed czyszczeniem przepływomierza.

    Od zakupu w ogóle nie ciągnąłem auta powyżej 3500rpm ale wczoraj musiałem dość żwawo wyprzedzać i przy 4000rpm zabrakło mu mocy.

    Zrobiliśmy z ciekawości logi grupy 003, 011 i dodatkowo prędkość (006)

    Chciałem Wam pokazać jak to wyglądało.

    Przepływomierz jest już fachowo wyczyszczony i autko ciągnie jak trzeba do 4500rpm. Pod wieczór będę miał diagnostę i zrobimy te same badanie dla porównania.

    Czy coś jeszcze widzicie w tych logach?

    logprzed.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne

    2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne

    2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup.

    Pozdrawiam

    W jakim sensie nie czytelne? Klikasz na obrazek i Ci się powiększa do 100%. (Jeśli nie działa to prawym i pokaż obrazek)

    Ja nie napisałem, że to są logi do oceny przepływomierza, ale te zrobiłem pierwszy raz wg filmu instruktażowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda...

    Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda...

    Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą.

    Pozdrawiam

    Zrobię, napisz mi tylko konkretnie jakie grupy mam zlogować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    STATYCZNE

    grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013

    grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011

    DYNAMICZNE

    grupy normalnie: 000, 003, 004, 008, 010, 011

    Loguj kazdą grupe osobno.

    Powodzenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    od razu widac ze masz przeladowanie o 0.6bara tryb awaryjny,prawdopodobnie turbo do czyszczenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Umieszczam na razie dynamiczne 000, 003, 004, 008, 010, 011

    Lap padł mi całkowicie, więc jeśli się uda resztę umieszczę dziś lub jutro rano.

    Co na nich widać?

    d000.jpg

    d003g.jpg

    d004j.jpg

    d008f.jpg

    d010.jpg

    d011.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja bym najpierw wyczyscil turbine , a potem zajal sie przeplywka ktora prawdopodobnie jest dobra :>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak widac jest troche lepiej niz wczesniej ,depcz go ostro przez kilka dni ,jak to nie pomoze to turbo do czyszczenia,przeplywka jest dobra

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie mogę dokonać pomiaru dla 011 BS :/ Czy to znaczy, że mam zapieczone kierownice? Jeśli możecie odpisać szybko to będę wdzięczny bo piszę z samochodu a już się sąsiedzi denerwują, że im kopcę :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie mozesz bo pewnie nie masz pelnego vaga :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    VAG-COM 311.2 z witaminką.

    011fake.jpg

    Mam też 409.1 ale witaminka nie działa.

    Dzięki za pomoc. Na dziś już kończę, wjeżdżam do garażu i do domu :-)

    Tak myślałem, że auto od starszego Pana może sprawić takie problemy, ale o tym wkrótce ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sterownik ci nie obsługuje , inny jest komunikat jak jest nie pełna wersja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy:

    00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71

    00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

    Co o tym sądzicie koledzy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy:

    00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71

    00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

    Co o tym sądzicie koledzy?

    skasuj i zobacz czy sie ponownie pojawia ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-)

    to juz sie pewnie nie pojawia ... byly to pozostalosci z przycinajacych sie kierownic .... chyba ze znowu zaczna sie przycinac :naughty:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-)

    Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-)

    Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę.

    moze monentami wartosci doladowania osiagaja wartosci graniczne i stad te bledy ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.