Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Logi dynamiczne 003, 011 przed czyszczeniem przepływomierza


kls

Recommended Posts

Logi dynamiczne 003, 011 przed czyszczeniem przepływomierza.

Od zakupu w ogóle nie ciągnąłem auta powyżej 3500rpm ale wczoraj musiałem dość żwawo wyprzedzać i przy 4000rpm zabrakło mu mocy.

Zrobiliśmy z ciekawości logi grupy 003, 011 i dodatkowo prędkość (006)

Chciałem Wam pokazać jak to wyglądało.

Przepływomierz jest już fachowo wyczyszczony i autko ciągnie jak trzeba do 4500rpm. Pod wieczór będę miał diagnostę i zrobimy te same badanie dla porównania.

Czy coś jeszcze widzicie w tych logach?

logprzed.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne

2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

1. Logi zle zamieszczone - nieczytelne

2. Przeplywomierza nie ocenia sie na podstawie tych dwoch grup.

Pozdrawiam

W jakim sensie nie czytelne? Klikasz na obrazek i Ci się powiększa do 100%. (Jeśli nie działa to prawym i pokaż obrazek)

Ja nie napisałem, że to są logi do oceny przepływomierza, ale te zrobiłem pierwszy raz wg filmu instruktażowego.

Link to comment
Share on other sites

Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda...

Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Z logow wynika ze nie przeplywomierz jest przyczyną Twoich problemów z ubytkiem mocy... i czyszczenie go na niewiele sie przyda...

Zrob kpl. logów - bedzie wiadomo gdzie skierowac rece ktore leczą.

Pozdrawiam

Zrobię, napisz mi tylko konkretnie jakie grupy mam zlogować.

Link to comment
Share on other sites

STATYCZNE

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011

DYNAMICZNE

grupy normalnie: 000, 003, 004, 008, 010, 011

Loguj kazdą grupe osobno.

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

od razu widac ze masz przeladowanie o 0.6bara tryb awaryjny,prawdopodobnie turbo do czyszczenia

Link to comment
Share on other sites

Umieszczam na razie dynamiczne 000, 003, 004, 008, 010, 011

Lap padł mi całkowicie, więc jeśli się uda resztę umieszczę dziś lub jutro rano.

Co na nich widać?

d000.jpg

d003g.jpg

d004j.jpg

d008f.jpg

d010.jpg

d011.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja bym najpierw wyczyscil turbine , a potem zajal sie przeplywka ktora prawdopodobnie jest dobra :>

Link to comment
Share on other sites

jak widac jest troche lepiej niz wczesniej ,depcz go ostro przez kilka dni ,jak to nie pomoze to turbo do czyszczenia,przeplywka jest dobra

Link to comment
Share on other sites

Nie mogę dokonać pomiaru dla 011 BS :/ Czy to znaczy, że mam zapieczone kierownice? Jeśli możecie odpisać szybko to będę wdzięczny bo piszę z samochodu a już się sąsiedzi denerwują, że im kopcę :-)

Link to comment
Share on other sites

VAG-COM 311.2 z witaminką.

011fake.jpg

Mam też 409.1 ale witaminka nie działa.

Dzięki za pomoc. Na dziś już kończę, wjeżdżam do garażu i do domu :-)

Tak myślałem, że auto od starszego Pana może sprawić takie problemy, ale o tym wkrótce ;)

Link to comment
Share on other sites

sterownik ci nie obsługuje , inny jest komunikat jak jest nie pełna wersja

Link to comment
Share on other sites

Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy:

00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Co o tym sądzicie koledzy?

Link to comment
Share on other sites

Po rozruszaniu kierowniczek i kilku dniach "butowania" silnik równo ciągnie do 5krpm i nie wpada w notlauf, natomiast VAG pokazuje takie błędy:

00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Co o tym sądzicie koledzy?

skasuj i zobacz czy sie ponownie pojawia ...

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-)

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj po skasowaniu przejechane 33km. Dziś ponowne sprawdzenie nie wykazało błędów. Za parędziesiąt kilometrów znów sprawdzę :-)

to juz sie pewnie nie pojawia ... byly to pozostalosci z przycinajacych sie kierownic .... chyba ze znowu zaczna sie przycinac :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-)

Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę.

Link to comment
Share on other sites

Już nic nie rozumiem, wszystko gra, ani śladu po notlaufie a błędy są te same ;-)

Nie ma co kminić tylko wyczyścić suszarkę.

moze monentami wartosci doladowania osiagaja wartosci graniczne i stad te bledy ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...