Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,8T] Przerwy podczas przyśpieszania pow. 4500rpm


FranoF1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam…

Mam następujący problem z moim 1,8Turbo 20v… Oznaczenie silnika AWT…

Auto zaczyna wariować powyżej 4500 rpm, czyli podczas przyśpieszania zaczyna przerywać aż do odcięcia… można to zaobserwować na 3, 4 i 5 biegu… daje gaz w dechę i od 4500 zaczyna przerywać takie sekundowe przeskoki podczas przyśpieszania…czyli przyśpiesza przez 1 sekundę i znowu nie przyśpiesza…nie wiem jak to dokładniej opisać…

Auto pali normalnie, nie odczułem jakiegoś większego spalania paliwa, także nie bierze oleju…pali za pierwszym razem… do 4500rpm auto zachowuje się normalnie, nic nie szarpie/przerywa…

Co to może być? Od razu mówię, że czekam na interfejs VAG-com, który przyjdzie może jutro(20.04) lub dopiero po niedzieli… i wtedy na pewno będę się starać zrobić jakąś diagnozę…

Zapomniałem dodać, że temp pokazuje od 70 do 95 stopni :frown: :confused:

Szukałem sporo na ten temat i na forum AKP wyczytałem, że może to być spowodowane zepsutym czujnikiem spalania stukowego(knock sensor)… wiem, że u mnie są dwa czujniki od spalania stukowego, jeden ma końcówkę wtyczki niebieską a drugi zielona…

Zrobiłem fotki i proszę mi powiedzieć, czy to jest czujnik spalania stukowego, który widać na zamieszczonych zdjęciach???

Pomóżcie mi…

Pozdrawiam wszystkich serdecznie…

p.s. jeśli temat znajduje się w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie…

foto1ms6.th.jpg foto2ut8.th.jpg foto3vu6.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to może być? Od razu mówię, że czekam na interfejs VAG-com, który przyjdzie może jutro(20.04) lub dopiero po niedzieli… i wtedy na pewno będę się starać zrobić jakąś diagnozę…

To nam dużo powie. Jak będziesz miał ten interfejs, to nie zapomnij zrobić logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem w fordzie kiedys i był to walniety przepływomierz!!!

pozdro :a4fan:

przepływomierz raczej to nie jest...ponieważ mam nowy z Boscha od 1,5 miesiąca :biggrin:

i wiem jak jak auto zachowuje się z zepsutym przepływomierzem :wink:

musi to być coś innego....Vag czeka na poczcie, niestety dzisiaj minąłem sie z listonoszem :evil:

[ Dodano: 21-04-2007, 16:54 ]

Witam ponownie…

A więc tak, zrobiłem tak, odkręciłem najpierw jeden czujnik spalania stukowego(knock sensor) ten który jest bliżej ściany grodziowej… zrobiłem rundkę ok. 3 km…i auto zachowywało się tak samo jak wcześniej, czyli dalej powyżej 4500 rpm przerywanie podczas przyśpieszania…

Postanowiłem odkręcić jeszcze ten 2 czujnik, i znowu Rudka ok. 3km…i nadal to samo, czy czujniki są przykręcone czy też nie silnik nadal przerywa powyżej 4500obrotów…

Teraz pytanie czy dobrze, że się nic nie zmieniło czy źle? Co powinno się dziać z odkręconymi czujnikami spalania stukowego???

Help me ..plisss…

Pozdrawiam

sorrki, że pisze posta pod postem :confused:

[ Dodano: 23-04-2007, 20:56 ]

Zrobiłem następujące logi, sektorów 001, 003, 008, 011. Robiłem je na 3 biegu, silnik rozgrzany(czasami może za bardzo)… silnika już sam nie rozumie… jeździłem z ojcem chyba z 8 razy, prostka ok. 1km…i nie zauważyliśmy że przerywa na 3 biegu, bodajże dwa razy zaczęło przerywać ale na 4 biegu i koniec…później wrzuciliśmy 5 bieg i zawsze przerywało ale powyżej 4500 rpm…

Log 001

001akpyg9.th.jpg

Log 003

003akpqn5.th.jpg

Log 008

008akpma1.th.jpg

Log 011

011akpat1.th.jpg

błędy jakie mi wykryto podczas diagnozy na biegu jałowym:

Control Module Part Number: 8E0 909 518

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 13622

9 Faults Found:

17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal

P1523 - 004 - No Signal/Communication

18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1635 - 008 - Please Register/Activate

18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1649 - 008 - Please Register/Activate

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 008 - Implausible Signal

18058 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1650 - 004 - Please Register/Activate

17700 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1292 - 004 - Please Register/Activate

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 004 - Please Register/Activate

16885 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0501 - 004 - Please Register/Activate

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...