[B6 AWX] Problem z czujnikiem stopu
0

    3 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam! Jeżeli temat był to przepraszam ala naprawdę szukałem i nie znalazlem konkretnej odp. Maianowicie od początku...

    Kilka dni temu zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy.

    Przyjechałem do domu, szwagier podpioł mi pod lapka auto i był błąd czujnika stop. Skasował błąd i myślałem że jest ok.

    Zauważyłem jednak ostatnio że co jakiś czas wieszaja mi się światła stop tzn. po zdjęciu nogi z chmulca dalej świecą. Jak kilka razy ponaciskam na chamulec to się odwieszą. W całej tej sytuacji nie rozumiem dwuch rzeczy:

    1. Dlaczego pomimo wieszającego się stopu nie wywaliło mi więcej błedu w stylu mrugającej kontrolki świec czy coś w tym stylu?

    2. Skoro przyczyna jest czujnik stopu to dlaczego wieszają sie tylko światła w tylnych lampach a trzeci stop zawsze dzaiała poprawnie? :mysli:

    Bardzo prosze o pomoc nie chce kupować czujnika skoro nie mam pewności że to on. Co sądzicie o powyższym?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kiedys mialem podobnie i sie okazalo ze w zarowce tylnej lampy bylo zwarcie wymienilem zarowke i wszystko gralo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziwna diagnoza ale... poleciałem zaraz do garażu i zdjąłem lampy. W prawej żarówka dwuwłóknowa wśrodku aż czarna ale nadal działa :shocked:

    na wszelki wypadek wymieniałem wszystkie zrobiłem parę prób i narazie jest :good: Zobaczymy czy jutro jak będę jeździł będzie git.

    Wielkie dzięki za podpowiedź. Napewno sam bym prędzej kupił czujnik niż sprawdzał żarówki :notworthy: Dam jeszcze znać czy problem aby napewno ustał coby dla potomnych było :decayed:[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 22:07_________________________________________________NIETETY LIPA! Dziś rano problem znów się powtórzył. Może to faktycznie czujnik :mysli: Tylko czemu trzecie światło stopu zawsze reaguje poprawnie...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy