Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Instalowanie podłokietnika


miniSteel

Rekomendowane odpowiedzi

Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 21:09_________________________________________________I jeszcze się zapytam o jedną rzecz... ta popielniczka z tyłu jest wyjmowana ale jest jeszcze jaby ta ścianka tylna nieco poniżej demontowalna, czy tam da się coś zamontować? chodzi mi o jakieś uchwyty na kubki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze żadnego rozwiązania z uchwytem na kubki właśnie w tamtym miejscu? :mysli: Co do miejsca na kubki to możesz wrzucić w środkowy tunel ale jest gdzieś osobny temacik. :cool1:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:28_________________________________________________Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. :good: Nr gniazda: 4B0971992 :hi:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33_________________________________________________

Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu

Mogę wiedzieć po co jest Ci to potrzebne? Spokojnie wg tych wymiarów możesz działać. :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze żadnego rozwiązania z uchwytem na kubki właśnie w tamtym miejscu? :mysli: Co do miejsca na kubki to możesz wrzucić w środkowy tunel ale jest gdzieś osobny temacik. :cool1:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:28_________________________________________________Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. :good: Nr gniazda: 4B0971992 :hi:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33_________________________________________________

Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu

Mogę wiedzieć po co jest Ci to potrzebne? Spokojnie wg tych wymiarów możesz działać. :good:

Po prostu sobie przypomniałem że taka instrukcja gdzieś tu była. A że pochodziła z serwisówki to jest najlepszym punktem odniesienia do montażu. Z tego co pamiętam jeszcze był drugi otwór, mniejszy tylko nie wiem po co? Co do podświetlenia to jeszcze nic nie wiem, czekam aż przyjdzie podłokietnik ale widziałem że sterczy z niego kabelek więc pewno też bedę próbował z podświetleniem[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 10:45_________________________________________________Jak wyjąć zapalniczkę? tą taką zamykaną w tunelu. Chyba tam sobie podepnę kabelek do podłokietnika tylko nie wiem jak to wyjąć żeby się do złącza wpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. :good: Nr gniazda: 4B0971992 :hi:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33

4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. :good: Nr gniazda: 4B0971992 :hi:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33

4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632

Dzięki mk4. :good: Jadę dziś do ASO i będę kombinował podświetlenie wreszcie bo podłokietnik już dawno w autku a podświetlenia brak. :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. :good: Nr gniazda: 4B0971992 :hi:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33

4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632

Dzięki mk4. :good: Jadę dziś do ASO i będę kombinował podświetlenie wreszcie bo podłokietnik już dawno w autku a podświetlenia brak. :naughty:

Wtyczka wtyczką ale gdzie się dokładnie wepniesz z zasilaniem? do zapalniczki czy masz jakiś inny patent? Jak do zapalniczki to podpowiedz jak się tam dobrać do złącza...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zapalniczki będę się podłączał z tym wszystkim albo do czujnika hamulca ręcznego bo zdecydowanie bliżej choć nie wiem czy zda to egzamin? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 21:09_________________________________________________I jeszcze się zapytam o jedną rzecz... ta popielniczka z tyłu jest wyjmowana ale jest jeszcze jaby ta ścianka tylna nieco poniżej demontowalna, czy tam da się coś zamontować? chodzi mi o jakieś uchwyty na kubki?

Ha! już wiem co z tym demontowalnym kawałkiem tunelu za popielniczą tylną - tam mogło być sterowanie grzaniem foteli z tyłu. To tak jakby ktoś nie wiedział :) to już wie. Czasem instrukcja się na coś przydaje :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść.

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wyciagniecie_zapalniczki-t108011.0.html;msg1257953#new

Może to ułatwi zadanie. Oprócz zapalniczki pozostaje jeszcze podświetlenie popielniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść.

Dobrze, że spróbowałeś pierwszy :tongue4: bo ja jeszcze nie miałem na to czasu choć wtyczki i piny już czekają. Ale wiem, że trzeba będzie się dłubać z zapalniczką. :good: Może jutro to zrobię? Hm... :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisaj podpiąłem podświetlenie podłokietnika do podświetlenia popielniczki.Masę podpiąłem zaraz przy śrubach mocujących łapę podłokietnika.A plus przeciągnąłem tunelem do plusowego kabla od podświetlenia popielniczki.Jest to trochę skomplikowane, ponieważ zrobiłem to bez ściągania tunelu.Wykorzystałem twardy stalowy drut o grubości ok 2 mm.Może to być drut od półautomatu do spawania.Wyciągasz półeczkę przy popielniczce,osłone mieszka wraz z mieszkiem wystarczy unieść jak najwyżej,odkręcasz 2 śrubki mocujące popielniczkę, wyciągasz popielniczkę.Potem od tyłu podłokietnika ściągasz popielniczkę, osłonkę pod nią i do dzieła.Wkładasz drut od strony lewarka biegów i przepychasz.Potem jak wyjdzie drut za podłokietnikiem podpinasz kabelek, przeciągasz i już można lutować do plusa przy oświetleniu popielniczki.Ważne aby drut prowadzić bliżej środka tunelu omijając dżwignię ręcznego.Sprawdż w miarę możliwości ułożenie kabla aby się gdzieś nie przetarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisaj podpiąłem podświetlenie podłokietnika do podświetlenia popielniczki.Masę podpiąłem zaraz przy śrubach mocujących łapę podłokietnika.A plus przeciągnąłem tunelem do plusowego kabla od podświetlenia popielniczki.Jest to trochę skomplikowane, ponieważ zrobiłem to bez ściągania tunelu.Wykorzystałem twardy stalowy drut o grubości ok 2 mm.Może to być drut od półautomatu do spawania.Wyciągasz półeczkę przy popielniczce,osłone mieszka wraz z mieszkiem wystarczy unieść jak najwyżej,odkręcasz 2 śrubki mocujące popielniczkę, wyciągasz popielniczkę.Potem od tyłu podłokietnika ściągasz popielniczkę, osłonkę pod nią i do dzieła.Wkładasz drut od strony lewarka biegów i przepychasz.Potem jak wyjdzie drut za podłokietnikiem podpinasz kabelek, przeciągasz i już można lutować do plusa przy oświetleniu popielniczki.Ważne aby drut prowadzić bliżej środka tunelu omijając dżwignię ręcznego.Sprawdż w miarę możliwości ułożenie kabla aby się gdzieś nie przetarł.

Z tego co widziałem to do podłokietnika wchodzą na wtyczce dwa przewody - więc wydaje mi się, że trzeba wpiąc się po prostu do dwóch kabelków od podświetlenia popielniczki i po problemie, nieprawdaż? Nie widzę potrzeby kombionowania z masą itd. W tym układzie nie ma też chyba znaczenia który kabelek jest "+" a który "-"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem to do podłokietnika wchodzą na wtyczce dwa przewody - więc wydaje mi się, że trzeba wpiąc się po prostu do dwóch kabelków od podświetlenia popielniczki i po problemie, nieprawdaż? Nie widzę potrzeby kombionowania z masą itd. W tym układzie nie ma też chyba znaczenia który kabelek jest "+" a który "-"

Masz rację! Dzisiaj podłączyłem to wszystko i już wklejam fotki z mojej pracy z krótkim opisem. :naughty:

Pierw wciągamy zapalniczkę - sprawa jasna i prosta. :good:

c302cb9153ebeb80med.jpg

Następnie wyciągamy wtyczkę i otwieramy ją - kolor zielony na obu fotkach z góry i u dołu. :naughty: Podłączamy się do dwóch kabelków zaznaczonych na czerwono - zdjęcie poniżej. :good: Pamiętajcie, że dioda jest "jednokierunkowa" więc trzeba sprawdzić, w którą stronę będzie przewodzić -świecić i tak podłączyć kabelki, których drugie końce już są w podłokietniku - nr wtyczki w poprzenich postach. :kox: Co do kableków i pinów to ja zakupiłem kabelki wraz z pinami w ASO koszt ok. 16pln. Jutro podam nry bo już nie chce mi się iść do samochodu. :tongue4:

d1e8ec3844e37ab1med.jpg

Kabelek środkowy odpowiada za podgrzewanie zapalniczki więc zostawiamy go w spokoju. :good:

Efekt końcowy - jeśli coś widać... :naughty:

b9b24d106f65106emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak udało ci się wyjąć zapalniczkę? u mnie bez wyciągania tunelu się chyba nie obejdzie bo mam tą zamykaną zapalniczkę - dlatego chyba łatwiej będzie mi pociągnąć z popielniczki.

A widzisz jednak źle napisałem o tych kabelkach, kierunek przepływu ma znacznie dla diody a więc trzeba wybadać gdzie + a gdzie -. Wielkie dzięki za udokumentowanie całego ćwiczenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak udało ci się wyjąć zapalniczkę? u mnie bez wyciągania tunelu się chyba nie obejdzie bo mam tą zamykaną zapalniczkę - dlatego chyba łatwiej będzie mi pociągnąć z popielniczki.

A widzisz jednak źle napisałem o tych kabelkach, kierunek przepływu ma znacznie dla diody a więc trzeba wybadać gdzie + a gdzie -. Wielkie dzięki za udokumentowanie całego ćwiczenia :good:

Chyba nie powinno być problemu z wyciągniećiem u Ciebie zapalniczki? :mysli: Opiszę to sposób brutalny. :naughty: Włożyłem palec w środek zapalniczki i delikatnie wyciągnąłem ją do góry. Pierw starałem dźwignąć ją od strony panelu klimatronika a później wyciągnąłem zaczepy z tyłu czyli bliżej podłokietnika. Trochę wymęczyłem ten opis ale mam nadzieję, że zrozumiesz. :kox:[br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 21:59_________________________________________________Co do "+" i "-" to tak jak wyżej powiedziałem trzeba pamiętać o tym, że to dioda jednokierunkowa i odpowiednio podłączyć. :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakoś zapalniczka z tym całym swoim mechanizmem zamykania oraz tą kieszonką stanowią całość i są przykręcone od spodu do tunelu, ale już wybadałem w garażu, że po zdjęciu mieszka od biegów oraz wypchnięciu tej zaślepki pod dźwignią ręcznego mam pełen dostęp do kostki. Także wykorzystam twoje doświadczenie i wepnę się dokładnie tak jak ty. Tylko gdzieś zgubiłem kabel co miałem przygotowany... i musze kupić nowy z resztą tej nieszczęsnej złączki tez jeszcze nie mam. Od razu sobie rozdzielę kabel żeby mieć zasilanie tez do tylnej popielniczki a co z nią dalej to sie jeszcze zobaczy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaje obiecane nr katalogowe obudowy i zestawów kabelków.

* Obudowa - wtyczka 893 971 632

* Kabelki wraz z PINami 000 979 133 E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie możecie mi podać numer VIN tunelu z wycięciem na podłokietnik ?

Mam tak wytarty tunel że jednak kupię nowy, podłokietnik już mam więc komplet zamontuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa rodzaje zapalniczek przy zapalniczce otwieranej trzeba zdemontować tunel żeby ją wyjąć ale do kostki można się dostać od strony ramki biegów lub osłonki pod ręcznym ,ja podłączyłem oświetlenie podłokietnika i tylnej popielniczki od podświetlenia zapalniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...