beni226 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Witam Gaz mam już w autku od roku. Do tej pory nie narzekałem wszystko było ok nawet spalanie. Problem się zaczął kiedy popsuła mi się przepływka, została ona wymieniona na nową lecz nie oryginalna i autko zaczęłą palić po prostu więcej tzn ok. 3l/100km więcej. Zrobiłem autokalibracje jednak nie znam się za bardzo na ustawianiu mnożnika. Z tego co zauważyłem to mam ominiętą sonde lambda przy gazie-czy jest to możliwe że to jest jakaś część winy po tej stronie? Powiedzcie jeszcze czy może lepiej zrestartować cały komputer i dopiero zrobić kalibracje gazu.? Instalacje mam stag 300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
juby_p 3 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 1. skasuj stałe wyuczone ECU silnika 2. pojeździj troche na benzynie i zobacz czy wszystko ok ze spalaniem i z silnikiem jak tak to punkt 3 3. auto kalibracja LPG 4. kalibracja podczas jazdy LPG Sada niemusi być podpięta do staeronika LPG pomaga jedynie instalatorowi przy kalibracji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beni226 0 Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 A czy mógłbym dostać jakieś info odnośnie kalibracji podczas jazdy LPG??? Albo linka ewentualnie. Z góry wielkie dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juby_p 3 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 link do strony producenta staga http://www.ac.com.pl/ link do instrukcji Stag 300 tam jest wszystko opisane http://www.ac.com.pl/site_media/files/2009/04/06/Instrukcja_Stag-200Stag-300.pdf ale jakbys wpisal w google to by ci sie nic niestało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buba 7 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 reset ECU, kalibracja ale kupiles nieorginalna przeplywke wiec i tak ostawiam ze nie bedzie dobrze dzialac. wymien na oryginal albo z ASO albo BOSCH tylko z pewnego zrodla bo audi nie lubia nie ori zamiennikow Link to comment Share on other sites More sharing options...
beni226 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 a jak najlepiej sprawdzic czy przeplywlka nie ori ktora kupilem jest nie dobra.?powinno przeciez sprawdzic sie jakies parametry na vagu.[br]Dopisany: 14 Lipiec 2009, 21:23_________________________________________________a orientujecie sie moze czy dysze przy wtryskach do gazu przy silniku 1.6 i przewiercone na 2mm to nie za duzo jak na ten silnik?czy lepiej powinno byc na 1.8mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buba 7 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 najlepiej podmiana. na vag'u kanal 2 albo 3 i tam masz wartosci przeplywki. ~120g powinno pokazywac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beni226 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 wiesz co z tego co pamietam to taka wartosc wskazywalo.tak wiec mysle ze jest ok z nia ale za takie pieniadze to sprobuje pojezdzic gdyz dalem tylko 130zl a za ori to jak za zboze bym zaplacil Link to comment Share on other sites More sharing options...
juby_p 3 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 orientujecie sie moze czy dysze przy wtryskach do gazu przy silniku 1.6 i przewiercone na 2mm to nie za duzo jak na ten silnik?czy lepiej powinno byc na 1.8mm dysze dobiera sie do mocy i mniej wiencej na oko masz ok ale dysze + ciśnienie + zalecany mnożnik początkowy czy poprawka przez producenta sterownika LPG powinno sie rozważac łacznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
beni226 0 Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Witam jeszcze raz wszystkich Wtracam do tematu gdyż już nie mam sił do mojego autka. Orientujecie się może jak najlepiej sprawdzić czy kupiona nowa nie ori przepływomierz dobrze współpracuje z moim autkiem. Przepływomierz mam firmy BEAR jezeli dobrze pamiętam. Powiedzcie może jakie powinien miec dobre wartości mierzone przepływomierz na Vagu. Autko paliło mi 9LPG a teraz na tym nowym pali mi 11l LPG. Raczej nie możliwe by było że to wina jest czegoś innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buba 7 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Mowilem wymien na ORI :gwizdanie: Reset ECU, adaptacja przepustnicy i niech auto pochodzi jakies 20-30 min zeby sie silnik przyzwyczail do nowych wartosci (na benzynie). Pozniej mozesz robic kalibracje LPG. Jak nie pomorze to niestety znowu wymiana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now