Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] BRD VS gt18/22


Recommended Posts

możecie powiedziec jakie sa roznice w tych turbosprezarkach ktora z nich mamocniejszy dol a ktora mocniejsza gore? max na brd dla awxa to ok 200km a dla gt18/22??

brd ma podobny dol jak turbo od awxa czy gorzej sie zbiera z dolu?a jak sie zbiera gt18/22 gore ma mocna napewno ale czy znowu duzo mocniejsza od brd?

generalnie co jest lepsze? chcialbym miec jako taki mocny dol taki jak w tej chwili jest ok ale do tego duzo mocniejsza góre zeby to szlo jak dam buta do konca.. bo w tej chwili na ori turbo awx to gory wcale nie ma bardzo slaba..

samochod w wiekszosci jest uzywany w miescie w 80% tak ze nie moze byc tez tak, ze wsadze wielkie turbo i bedize mi popowało od 2500 obr.! :confused4:

Link to comment
Share on other sites

ja mam brd dolu nie ma ze tak sie wyraze ciagnie ladnie od 2.300 na maxa pozniej , gt 22 jeszcze ma wiekszego dola ale za to pozniej co sie dzieje :>

Link to comment
Share on other sites

BRD jest w stanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec sam sobie dopowiedz na pytanie jak z jej dolem.

Link to comment
Share on other sites

BRD jest w stanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec sam sobie dopowiedz na pytanie jak z jej dolem.

Taaa? A ja Ci powiem ze mialem pare szt i to od egz zalezy. Wiekszosc BRD niestety ma mula z dolu i nawet jak w sofcie ja pocisniesz to nadal lag zostaje

Link to comment
Share on other sites

Raz mialem hybryde Gt17/Gt20 co 1.5 przy 2000 spokojnie dmuchala....czego to dowodzi?

Pisze wyraznie... zalezy od egz ale generalnie sa zmulone na dole. I ruszanie w mapach tez nie zrobi Ci cuda jak na taki egz trafisz. Moze to tez ma zwiazek ze slabym podcisnieniem a grucha w BRD jest wieksza i wymaga mocniejszego....kij wie.

Link to comment
Share on other sites

slabym podcisnieniem a grucha w BRD jest wieksza i wymaga mocniejszego

Możliwe bo ta co ja testowałem miała coś właśnie z gruszka i nie przez te wszystkie zaworki nie chciała wcale dmuchać,dopiero na krotko ja ruszyło i wstawała piekielnie szybko.

Myślałem ze to kwestia programu bo procenty dla N75 rosły jakby za wcześnie,czyli przed uzyskaniem odpowiedniego cienienia.

Link to comment
Share on other sites

Jam mam turbo z BRD i przy 2 tyś obr dmucha bez problemu 1,4 bara. A auto zaczyna jechać mniej więcej od 1600 obr więc prawie tak samo jak na ori AWX. Poniżej log robiony na 4 biegu:

7b7af3c6dea20acfm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...