Jump to content
IGNORED

[B6 AYM] Prośba o cenę logów


tomziom1

Recommended Posts

dziwne wskazania grupy 4 dyn. tak jakby coś nie tak z pompą wtryskową :mysli:

Link to comment
Share on other sites

dziwne wskazania grupy 4 dyn. tak jakby coś nie tak z pompą wtryskową :mysli:

moze jakies pecherzyki powietrza ....

Link to comment
Share on other sites

Ale jak sądzicie czy to może być przyczyna tego że się przydławia przy 3 tyś. dziś zobaczę czy nie ma tam żadnych pęcherzyków powietrza

Link to comment
Share on other sites

Ale jak sądzicie czy to może być przyczyna tego że się przydławia przy 3 tyś. dziś zobaczę czy nie ma tam żadnych pęcherzyków powietrza

no jak zamiast paliwa pompa dostaje powietrze ... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Dziś zajrzałem pod maskę i znalazłem tam mały pęcherzyk powietrza. :( auto pali bez problemu tylko ma te dławienia przy 3 tys. teraz pytanie czy odpowietrzać tak jak w naszej procedurze czy tylko poluzować przewody od wtrysków i zakręcić rozrusznikiem? Nie wiem z skąd sie wzięło to powietrze bo wcześniej tego nie widzialem. jak odpalam i pochodzi chwilę to pęcherzyki nikną. Jak zgaszę to znowu sie pojawiają :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam tą samą sytuację... :confused4:

Szarpie jak przekroczę 2.5 tys obr.

Też mam pęcherzyk powietrza w przewodzie...

Oprócz tego jak dodaje gazu to nie ma pęcherzyków ale jak puszczę gaz to w tym momencie pojawiają się pęcherzyki.....

Jutro z rana zmieniam filtr paliwa i podkładki od węży przy pompie, zobaczymy może coś pomoże....

A co do twojego pytania to wydaje mi się że też masz gdzieś nieszczelność i samo odpowietrzanie nic nie da.... :no:

|Czy zmieniałeś zaworek na filtrze?

jak nie no to może czas... :naughty:

Pozdrawiam i napiszę jak efekty u mnie.... :good:

Link to comment
Share on other sites

wymieniłem filtr paliwa, posprawdzałem przelewy, i nadal to samo, został zaworek zwrotny, który będę miał dopiero w poniedziałek bo można go kupić tylko w oryginale czyli ASO koszt 103 zł jak to nie pomorze to juz niewiem.A i po wymianie filtra paliwa obawy pęcherzy nasiliły sie. Jak dodaje gazu na jakieś 3 tys.ober to wtedy w przewodzie pokazuje sie naprawdę dużo powietrza aż dziw że silnik nie gaśnie. Dodam że dziś byłem u mechanika i powiedział że to może być pompa wtryskowa,czyli regeneracja i nie małe koszty 3 tyś. Aż ciarki mnie przeszły mam nadzieję ze to ni ona.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Już filtr zmieniony i pęcherzyki dalej są, dopiero jak odpuszczę gaz to zaraz znikają i leci samo paliwko...

Ale i tak coś szarpie...

Problem swój opisałem na AKP

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94956

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...