Skocz do zawartości

?awa

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ?awa

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Dublin

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ?awa

0

Reputacja

  1. ?awa

    pompa oleju 2.0 tdi

    Dzięki FUTURUM za objasnienie całej sytuacji. Pzdr
  2. ?awa

    pompa oleju 2.0 tdi

    Dzieki za szybką odpowiedz. W tym artykule jest zawarta informacja o braku wałków wywazających w A6BRE. Informacje na temat usterek, części zamienne, serwisu, technika VW: Audi 2.0 TDI, VW 2.0 TDI i nie tylko. Problemy, usterki, oznaczenia silników.
  3. ?awa

    pompa oleju 2.0 tdi

    Witam. Panowie juz sam nie wiem jak to z tymi walkami wywazającymi. Dzwonilem do firmy ktora regeneruje wałki i otrzymalem informacje ze moje A6 2007 BRE ma walki wywazające. Gdzie na forum piszą ze A6 BRE nie posiada walków wywazających. Jeszcze jedno, jezeli auto nie posiada wałków wyważających to w jaki sposób zabierak napędza pompe oleju. Futurum moze bys sie wypowiedział na ten temat. Z góry dziekuję i pozeawiam.
  4. zadnego przodu nie trzeba zwalać. Sciągasz prawą osłonę paska rozrządu i tyle... Tu jest opis ust. kąta wtrysku: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf Na forum zalecają ustawienie go na 1* ATDC... Pozdrawiam
  5. 2.5 tdi ma "górną" i "dolną" miskę olejową. Na każdej z nich jest uszczelka może któraś z nich "puściła"?? Z tego co wiem to do wymiany górnej "górnej" uszczelki jest MNÓSTWO roboty... Czego Ci nie życzę. Na początek umyj silnik i obserwój z kąd cieknie...
  6. Jeżeli pedał sprzęgła pracuje jak zawsze to wygląda że sprzęgło do wymiany... Skrzyni raczej nic nie jest...
  7. Kup orginalne (ASO) osłony i zapomnisz o problemie...
  8. Witam. Ja u siebie też zmieniałem sprzęgło( allroad 2.5 tdi AKE ). Przed zmianą też miałem takie "tarcie" gdy wciskałem sprzęgło i do tego jeszcze dżwięk "obcierania czegoś". Po wymianie( kpl. sprzęgło + 2mas + wysprzęglik ) "tarcie" ustąpiło, ale... Przez pierwsze 2 tygodnie gdy gasiłem samochód słyszałem jakieś "popiskiwanie" w ostatniej fazie obrotów silnika. Potem „popiskiwanie” zniknęło i z powrotem „obcieranie” pedału sprzęgła powróciło. Auto stoi, na luzie w momencie wciskania sprzęgła, na poziomie kiedy sprzęgło „łapie lub rozłącza się” słychać(bardzo cicho) i czuć takie „obcieranie”. Gdy zwiększę mu obroty do 2.5 – 3.0 tyś. dźwięk się nasila. Sprzęgło pracuje dobrze, nowe poduchy pod skrzynią…. Na razie jeżdżę tak i nie zwracam na to uwagi. Wydaje mi się że może „coś” jest skrzywione na wałku w skrzyni. Nie mam takiej wiedzy ani praktyki żeby temat drążyć więcej. A wywalać kasę cały czas to każdy potrafi…. Pozdrawiam
  9. Nie wiem czy to coś pomoże ale w USA sprzedają zestaw naprawczy... http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=F5C1112
  10. zbadaj poduszki pod dyferencjałem... może tam gumy pourywane są....
  11. ?awa

    [B5 AFB] Silnik traci moc

    zrób LOGI bo beż tego to tylko gdybanie... :gwizdanie:
  12. zamień opony tył-przod i zobacz czy to toś da...
  13. A jak sprawdzane? Na biegu czy na luzie. U mnie na luzie też jest taki "luz". Na biegu ten luz się "dzieli na pół", trochę luzu w przednim dyfie i trochę "luzu" w tylnym dyfie... A tutaj moje "przygody" opisane na AKP: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=72377&highlight=
×
×
  • Dodaj nową pozycję...