adamq Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Witam!! Co może dziać się z moim autkiem? Gdy zostawię go na biegu jałowym (luzie), to po kilku sekundach zaczynają delikatnie skakać obroty. Dzieje się to zarówno na LPG, jak i na PB. W VAGu nie ma błędów. W VAGu w parametrach podczas pracy wszystko ok, oprócz obliczania regulacji obrotów biegu jałowego (wartości strasznie się zmieniają), oraz skacze mi kąt zapłonu (jeżeli jest ok., to jest 12 stopni, a jak skaczą obroty, to w tym czasie skacze mi ten kąt). Co z tym zrobić?? Dodam, że przepustnica zaadaptowana i wyczyszczona. WArtości odczytywałem na kanale 006. Z góry thx.
mateogda Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Może świeca niedomaga, wypada mu iskra dlatego przyśpiesza zapłon? Albo czujnik położenia wału szwankuje...
adamq Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Może świeca niedomaga, wypada mu iskra dlatego przyśpiesza zapłon? Świece wymienione 6 000 km temu (wymienione na NGK przy montażu instalacji LPG). Albo czujnik położenia wału szwankuje... Ale przecież to by mi chyba VAG wykrył?
mateogda Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ale przecież to by mi chyba VAG wykrył? W zasadzie tak jeżeli chodzi o czujnik, natomiast układ zapłonowy po stronie wtórnej niejest diagnozowany przez ECU chyba, że korekta spalania stukowego osiągnie wartość graniczną. Wtedy wywali błąd... Może na którejś świecy pękł izolator albo zaciekła olejem?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 nic poza tym nie dzieje się z samochodem? Może by sprawdzić ciśnienie paliwa. Mi ostatnio zaczęło bujać autem gdy miałem brudną przepływkę (niestety nie wiem jak to wyglądało ze strony Vaga- czy przeskakiwały jakieś wartości). Spróbuj ją wyczyścić na początek - sprawa łatwa i będziesz wiedział jakby co, że to nie jej wina. Sprawa zagadkowa.
adamq Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Ale przepływomierz bardzo dobrze pracuje. Wartości mieszczą się w prawidłowym zakresie. Zauważyłem, że podczas tych drgań przepustnica delikatnie się otwiera (ok. 1 st.) i próbuje ustawić obroty...
szogun0 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Sprawdzić świece a potem oscyloskop i sprawdzić cewki.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 może nastawnik przepustnicy ześwirował lub skądś jest błędny odczyt a w konsekwencji ECU głupieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się