Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.8TQ AEB] Drgania samochodu na luzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Co może dziać się z moim autkiem? Gdy zostawię go na biegu jałowym (luzie), to po kilku sekundach zaczynają delikatnie skakać obroty. Dzieje się to zarówno na LPG, jak i na PB. W VAGu nie ma błędów. W VAGu w parametrach podczas pracy wszystko ok, oprócz obliczania regulacji obrotów biegu jałowego (wartości strasznie się zmieniają), oraz skacze mi kąt zapłonu (jeżeli jest ok., to jest 12 stopni, a jak skaczą obroty, to w tym czasie skacze mi ten kąt). Co z tym zrobić?? Dodam, że przepustnica zaadaptowana i wyczyszczona. WArtości odczytywałem na kanale 006. Z góry thx.

Opublikowano

Może świeca niedomaga, wypada mu iskra dlatego przyśpiesza zapłon? Albo czujnik położenia wału szwankuje...

Opublikowano
Może świeca niedomaga, wypada mu iskra dlatego przyśpiesza zapłon?

Świece wymienione 6 000 km temu (wymienione na NGK przy montażu instalacji LPG).

Albo czujnik położenia wału szwankuje...

Ale przecież to by mi chyba VAG wykrył?

Opublikowano
Ale przecież to by mi chyba VAG wykrył?

W zasadzie tak jeżeli chodzi o czujnik, natomiast układ zapłonowy po stronie wtórnej niejest diagnozowany przez ECU chyba, że korekta spalania stukowego osiągnie wartość graniczną. Wtedy wywali błąd... Może na którejś świecy pękł izolator albo zaciekła olejem?

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

nic poza tym nie dzieje się z samochodem?

Może by sprawdzić ciśnienie paliwa.

Mi ostatnio zaczęło bujać autem gdy miałem brudną przepływkę (niestety nie wiem jak to wyglądało ze strony Vaga- czy przeskakiwały jakieś wartości). Spróbuj ją wyczyścić na początek - sprawa łatwa i będziesz wiedział jakby co, że to nie jej wina.

Sprawa zagadkowa.

Opublikowano

Ale przepływomierz bardzo dobrze pracuje. Wartości mieszczą się w prawidłowym zakresie. Zauważyłem, że podczas tych drgań przepustnica delikatnie się otwiera (ok. 1 st.) i próbuje ustawić obroty...

Opublikowano

Sprawdzić świece a potem oscyloskop i sprawdzić cewki.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

może nastawnik przepustnicy ześwirował lub skądś jest błędny odczyt a w konsekwencji ECU głupieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...