Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Szarpie przy przyspieszaniu


giovanideo

Rekomendowane odpowiedzi

mój znajomy miał taki sam problem w VW T4 syncro 2,5 benzyna z gazem. samochód jak był zimny to szedł w miare dobrze ale jak sie zagrzał to wystarczyło go troszkę przydusić i potem dać mu buta to szarpał, strzelał i wogóle.. na gazie bardziej niz na benzynie ale na benzynie tez!! raz jak strzeliło to sie wygłuszenie zaczęło palic w aucie i całe szczęscie ze sie całe nie zjarało. :decayed:

trzebabyło poprostu cały czas auto na obrotach trzymać i broń Boże nie przydusić. i wzięliśmy w nocy popatrzeli na przewody i swieciło jak na choince :P poprostu przebicie było i przy niskich obrotach była za słaba iskra by całą mieszanke przepalić i zbierało się i zbierało... wymieniliśmy przewody-wszystkie ( do świec i do cewki ) i problem poprostu zniknął :notworthy: :notworthy: nie wiem czy u was nie bedzie tez problem z cewka bo w tym przypadku cewka była zmieniana kilka miesięcy wcześniej

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak to sie stalo ze pasek sie przestawil?

Też byłem tego ciekawy ale u mnie spowodowane to chyba było wadą jednej z rolek. Patrząc na pierwszą z góry rolek widać było że chodził lekko prżód tył. Pewnie przez 25 tyś. km stopniowo rozciągała pasek.

Główną przyczyną szarpania była ta pęknięta rurka odmy. Silnik się dławił z powodu zbyt małej ilości powietrza. Z tego też powodu więcej spalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój znajomy miał taki sam problem w VW T4 syncro 2,5 benzyna z gazem. samochód jak był zimny to szedł w miare dobrze ale jak sie zagrzał to wystarczyło go troszkę przydusić i potem dać mu buta to szarpał, strzelał i wogóle.. na gazie bardziej niz na benzynie ale na benzynie tez!! raz jak strzeliło to sie wygłuszenie zaczęło palic w aucie i całe szczęscie ze sie całe nie zjarało. :decayed:

trzebabyło poprostu cały czas auto na obrotach trzymać i broń Boże nie przydusić. i wzięliśmy w nocy popatrzeli na przewody i swieciło jak na choince :P poprostu przebicie było i przy niskich obrotach była za słaba iskra by całą mieszanke przepalić i zbierało się i zbierało... wymieniliśmy przewody-wszystkie ( do świec i do cewki ) i problem poprostu zniknął :notworthy: :notworthy: nie wiem czy u was nie bedzie tez problem z cewka bo w tym przypadku cewka była zmieniana kilka miesięcy wcześniej

pozdro

no ja mam dokladnie takie same objawy... i coraz bardziej je odczuwam.... na cieplym silniku to juz sie nie da jezdzic

u mnie zaczelo sie to po wymianie swiec... zaczal przerywac.. zmienilem spowrotem na stare ale problem szarpania pozostal...

stawiam na kable... ale do ALG sa drogie jak cholera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam dokladnie takie same objawy... i coraz bardziej je odczuwam.... na cieplym silniku to juz sie nie da jezdzic

u mnie zaczelo sie to po wymianie swiec... zaczal przerywac.. zmienilem spowrotem na stare ale problem szarpania pozostal...

stawiam na kable... ale do ALG sa drogie jak cholera

no na 98% kable obczaj czy w nocy sie nie swieci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...