Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym


wasermann

Rekomendowane odpowiedzi

Witam odgrzeje troche temat...

Też chodzi mi o notlauf

W moim przypadku jest tak..:

Auto ciągło na 4 biegu zawsze do 3tys i koniec zabawy.

Po spr sztangi (zdejmowaniu wężyka) przycinała sie więc ją rozruszałem. Chodzi płynnie i w dużym zakresie.

Kiedy rano odpale , jade powoli do momentu rozgdzania silnika wtedy próbuje go przeciagnać, ale tylko do 3 tys (dziś nawet 2,5). Odpale na nowo i idzie dalej troche powyżej 3tys, 130 km/h i znowy zamula. Odpalam znowu i jedzie 140km/h...

A na nastepny dzien od nowa...tylko do 3tys...

Dodam że na 1,2,3(do 4tys) i 4 biegu(do3tys) zbiera się ladnie...

To będą tylko kierownice czy coś więcej?

Z góry dzieki za odp..

po logach wyjdzie ale raczej na 99,9% kierownice...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vaga nie mam i nie mam jak zrobic logów dlatego pytam...

Turbawka pójdzie do regeneracji, kat też wyleci, ale nie chce mieć tak że złoże wszystko a tu nadal tryb awaryjny dlatego pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem tylko ze mi przerywa moc ciągnie na 3 do 3 tys potem do 3.5tys przerwa i znowu ciagnie tez mi wywala czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym turbo czyste n75 wyczyszczony i brak pomysłów jeszcze węzyki posprawdzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...